Mina arvan, et mõttekaim on kasutada just selleks otstarbeks ettenähtud kereliimi. See pole eriti odav kraam aga minuarvates soodustab kõige vähem rooste tekkimist kui võrrelda aukude puurimisega kinnitusvahendite jaoks või keevitamisega.
Pärnus polnudki rohkem midagi pakkuda kui üks tagunmine uks ja esimese ukse plekk 01le, 03me/06e tiibasid oli paar tükki (nii esi kui taga).
Tutikas alu/plast radikas oli ka letile tekkinud, hinnaks 800.- kanti.
Algselt postitas: uzzac
ole meheks kaalu ära palju vahe on pleki ja plast tiival.
Just tulin garaasist .hea küll,eks järgmine kord üritan meeles hoida kaalumist.Igatahes käes hoides on vahe tugevalt tunda.
parem tiib sisuliselt nüüd valmis.Vaja järgmine kord alt plekkosa üle võõbata ning tiib oma kohale kinnitada.jäi ikka uskumatult hästi.Nurgad,vahed -kõik on täpselt parajad.Järgmine garaasipäev ehk saab esitiibadega töö lõpetatud ning põllelisa tagasi neetida.
Kena auto. Küsiks, et kas plastik tiibadega esiots nõrgaks ei jää? Tiivad ikka vähe toestavad ka esiotsa. Muidu sellised tõesti kerged. Endal ka ühed olemas.
Algselt postitas: Moss
Mina arvan, et mõttekaim on kasutada just selleks otstarbeks ettenähtud kereliimi. See pole eriti odav kraam aga minuarvates soodustab kõige vähem rooste tekkimist kui võrrelda aukude puurimisega kinnitusvahendite jaoks või keevitamisega.
Milline see kereliim on,äkki saaks kusagilt pilti
Automaailmas ka sellist asjandust on ?
Kiirusta oma tegemistega, kuna 15 märts lasen lennukit koolist ja peale seda on ainult õhkõrn lootus et värvida saab, samas 24-28 veebruar on mul vaba, siis ajame asja sirgeks kui keevitustööd tehtud on;)
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
VÄike protsess vahepeal toimunud.
Vanad tiivad sai maha võtta.Alt karbiotsad ja talad kõik nagu uued.Ka esipõll 2 a tagasi vahetatud.Vana tiiva renni jätsin alles,et et oleks kuhu plastikut kandma panna.Lasin vana värvi maha ja tõmbasin musta hammeraidi peale sinna ,kuhu tiib peale tuleb.Seejärel läks Würthi tihendusmass-kereliim peale.Siis kümneid kordi proovitud ja parajaks töödeldud tiib.Vahepeal proovisin uksi ja kapotti ka peale.
Kinnitasin ka roostevabade terasneetidga lisaks liimile.Topelt ei kärise.
Vasaku poole tiiva sain valmis.Homme vaja parempool külge liimida ning põllelisa uuesti külge panna.Siis tagaosa kallale. .
Tekkis ka küsimus,kui mõtekas ette logareid tagasi panna on:rolleyes ?
Eks ta natuke parem oleks kui logarid ka tagasi paned aga no tiivad nagunii seespoolt rooste ei lähe enam:D, jällegi kui logarid küljes siis ei kogune pori sinna tiiva sisenurkadesse.
Muidu edu ja külma närvi keretöödel, seda läheb Sul tarvis:)
Olen päris pikka aega teemaga kursis olnud, sai isegi Tartus Motoshow'l käidud ja pill oma silmaga üle vaadatud.
Aga igatahes jõudu ja ja jaksu auto arendamisel:D
Ise enda 05-el sai need logarid ära võetud... ja sai autot ikka regulaarselt ise pestud. Siis sai survekaga igakord ka ise korralikult koopad seest puhtaks pestud koos põhjaalusega niipalju kui ligi sain !
ET sel juhul neid logareid väga vaja pole arvatavasti... Aga muidu oleks hea kui nad küljes oleksid, kui nad kuidagi viisakalt külge saab. Aga eks logarite üks + on see, et kivid ei peksa plekki, kust võib mõni rooste alge tekkida ! Aga samas kui korralikult mastiksiga tehtud, siis vast ei tohiks jällegi see probeemiks tekkida
Logarid võiks ikka alla panna siis endal parem sõita ei kostu nii palju rehvi müra sõidu ajal salongi, ja on lihtsam pesta saab korralikult koopad seest puhtaks
Algselt postitas: 03
Logarid võiks ikka alla panna siis endal parem sõita ei kostu nii palju rehvi müra sõidu ajal salongi, ja on lihtsam pesta saab korralikult koopad seest puhtaks
Jahm siis võiks juba logarite alla panna ka mürasummutus matte.