LisaHP-d õhust
LisaHP-d õhust
Mul on ka see karp kodus olemas, ka tasuta saadud. Ja kui te nii väga seda kiidate, siis vat lähengi ja lammutan mõnipäev selle lahtise kolaka sinna peale, tahaks nähaEsialgne postitaja ValdzNõustun eelrääkjaga.Esialgne postitaja serbin
vaidlen vastu RC racingule ma tegin enda 06-el ja efekt oli(mitte ainult hääles):P
RC, mulle räägiti täpselt sama juttu, et vahet pole jne...
Nüüd ilusate ilmade tulekuga läks endale ka peale, sõidad nagu uue autoga, kiirendab 4-ndaga ka normaalselt.
Mina sain selle karbi tasuta, mille ära lõikusin, vaata romulast, proovi endal ja ma vean kihla, et sa vana enne talve tulekut tagasi ei taha.

Krt, ma ei väsi seda teemat veel lahkamast 
Kas mu loogika on õige: mootori õhu sisseimemine toimub ju tekkiva õrenduse toimel läbi karbussi õhulõõride. Õhu voog on seega piiratud karbussi nn. lõõridega ning selleks, et saada mootorisse rohkem õhku, peaks suurendama õhulõõre, mida tehakse ka näiteks võistlusautodel. Kui on rohkem õhku, siis tuleb anda ka rohkem kütust, et tagada optimaalne küttesegu. Samas: õhupuhastaja kopsiku ava (kui võtta küljest ära see junn, kus on klapp, mis reguleerib sooja - külma õhu võttu) on tunduvalt suurem kui karbussi õhulõõr, seega kui läheneda asjale füüsika abil, siis ei saa ju ühe ehk siis esimese ava õhu teekonnas ehk siis kopsiku lahtilõikamione suurendada mootorisse pääseva õhu hulka, kui selle õhu juurdepääs mootorisse on piiratud karbussi õhu läbilaskevõimega. Kuidas see on seletatav: võta veetops, peenike tori ja jäme toru. Kinnita jäme toru peenikese otsa ja vala jämedasse vett: ära voolab sealt täpselt niipalju, kui peenikese läbilaskevõime on. Sama juhtub ka karbussis õhu sisseimemisel. Järeldus: selle kopsiku lahtilõikamisel ei ole mitte mingisugust efekti v.a. hääle kõvemaks muutumine, mille tingib tekkiv hõrendus. Eile katsetasin omal ära, mõõtsime kiirendust: vahet ei olnud, ka üldse ilma õhupuhastita sõites. Tähtis on aga see, et filterelement oleks puhas ja ei tekitaks takistust.
Katsetasime ka Almeraga KN filtriga: peale "ägeda" hääle mitte mingisugust efekti.
Seega kui tahaks tõmmet paremaks saada, peab leidma hoopis võimaluse suurendada karbussi õhu läbilaskevõimet või jahutama õhku - jaheda õhu ruumala on väiksem, seega mahub teda samasuurde ruumi rohkem.
Nüüd kukkuge mind peksma kommentaaridega

Kas mu loogika on õige: mootori õhu sisseimemine toimub ju tekkiva õrenduse toimel läbi karbussi õhulõõride. Õhu voog on seega piiratud karbussi nn. lõõridega ning selleks, et saada mootorisse rohkem õhku, peaks suurendama õhulõõre, mida tehakse ka näiteks võistlusautodel. Kui on rohkem õhku, siis tuleb anda ka rohkem kütust, et tagada optimaalne küttesegu. Samas: õhupuhastaja kopsiku ava (kui võtta küljest ära see junn, kus on klapp, mis reguleerib sooja - külma õhu võttu) on tunduvalt suurem kui karbussi õhulõõr, seega kui läheneda asjale füüsika abil, siis ei saa ju ühe ehk siis esimese ava õhu teekonnas ehk siis kopsiku lahtilõikamione suurendada mootorisse pääseva õhu hulka, kui selle õhu juurdepääs mootorisse on piiratud karbussi õhu läbilaskevõimega. Kuidas see on seletatav: võta veetops, peenike tori ja jäme toru. Kinnita jäme toru peenikese otsa ja vala jämedasse vett: ära voolab sealt täpselt niipalju, kui peenikese läbilaskevõime on. Sama juhtub ka karbussis õhu sisseimemisel. Järeldus: selle kopsiku lahtilõikamisel ei ole mitte mingisugust efekti v.a. hääle kõvemaks muutumine, mille tingib tekkiv hõrendus. Eile katsetasin omal ära, mõõtsime kiirendust: vahet ei olnud, ka üldse ilma õhupuhastita sõites. Tähtis on aga see, et filterelement oleks puhas ja ei tekitaks takistust.
Katsetasime ka Almeraga KN filtriga: peale "ägeda" hääle mitte mingisugust efekti.
Seega kui tahaks tõmmet paremaks saada, peab leidma hoopis võimaluse suurendada karbussi õhu läbilaskevõimet või jahutama õhku - jaheda õhu ruumala on väiksem, seega mahub teda samasuurde ruumi rohkem.
Nüüd kukkuge mind peksma kommentaaridega

No kui tegelt midagi ei anna, siis moraalselt ikkagi.Mina oma väheste teadmistega mõtlen, et mingi efekt kindlasti on, kuna originaal õhuvõtuava on liialt väike.Kopika puhul võib progress olla küll, kuna filter asetseb paremalpool ääres ja saab paremini külma õhku-samarate puhul ei oska kommida.Ärge nüüd kiruma hakake.see oli minu arutelu:lol
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Vähe vana teema, aga ikkagi huvitab....Algselt postitas: PuZuP
Alguses tuleb teha nii:
et saada nii::D
sait ise kah:D
http://www.ladaclub.hu/tuning/tuning_ny ... ro_en.html
Aga mul läheb karteri tuulutuse ja õhuvõtu ava juurest veel yx voolik. Kas võin selle vabalt kuskile rippuma jätta, või kuhu kylge ma selle peaxin panema, kui ma õhukoguja kyljed maha võtan. A ja kas selle õhu eelsoojenduse toru, võin ka ära jätta.. Loll nagu ma olen, aga asi pakub huvi
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee