2108, m6mm, Rallikross

2108, m6mm, Rallikross

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

 
SexSix kirjutas:Mis on valge daami kaal?:lol Ainuld kere ja puur?
Auto kaal paljas kere + puur, mitte midagi pole rohkem võimalik auto küljest ära võtta oli 240kg. Kui autol on küljes kõik kere detailid (stanged, uksed, tiivad, luugid) oli kaal 310kg. Mikk, kaalud on eilsega vähenenud seoses pukkide maha arvestamisega! Ülejäänu, mis tuleb auto külge, peab ära mahtuma 470kg sisse, siis on kõik tip-top:rolleyes.


Artur, sinu meele heaks ma auto valgeks värvisingi. Muidu olid kogu aeg õnnetu, et su auto muutub järjest roosamaks:D!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Ma ütlesin, et kaalu kodukaaludega, aga sa ei tahtnud uskuda et see nii kerge on :) Nüüd jätad kaalud enda kätte ja komplekteerid auto sedasi, et koguaeg lives kaal kasvab :)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui arvestada, et vaja sul lisada veel püstakud, mootor, kast, poolteljed, esi+tagasild, roolilatt+vardad, summuti, kütusepaak+kütus, tosool, aku, klaasid, salong siis ilmselt jääte kuskile 650-750 vahele...


Tõsiselt tasuks mõelda mõne kergema geneka paigaldusele+ siis väike aku, kui see juba plaanis pole..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Meil peaks olema üks pisike Honda genekas. Kui otsisime siis enam pisemat/kergemat ei leidnud, samas meie auto on elav näide, et saab ilma genekata sõita küll ja veel.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Esialgse plaaniga genekat ei tulegi. Ei olnud teda eelmine aasta ja ei plaani ka minu teada see aasta. Juhul kui autole peaks lisanduma roolivõim, siis ilmselt tuleb ka generaatori peale mõtlema hakata.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui eesmärgiks on kaal siis aku pealt saab kenasti ca 10-12kg kokku hoida :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

kui auto kaal jääb alla 775kg, siis on vaja lisa kaalu juurde panna!
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Kaalu juurde saamine ei ole küll probleem. Puurile tuleb siis kohe üks rist juurde ;) pluss võiks siis kuidagi ikka roolivõimu ka orgunnida, kui rahalised võimalused seda kuidagi lubaks.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Auto kokkupanek hakkab vaikselt hoogu võtma. Eile käisime Mikuga klaase välja lõikamas.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Akule sai täna Tamrexi sortimendist uus kastike otsitud:D!
Pilt
Pilt

Eelmise aasta sees sai kerged veljed soetatud. Kuna üks velg oli päris halvas seisus, andsin kõik veljed Vihurisse kontrolliks ja remondiks.

Pilt
Pilt
Pilt
m
matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

Postitus Postitas matzz »

Kenasti ehitate seda masinat, jätkake samas vaimus :)
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Et siis selle autoga on nüüd kõik!
Pilt
Klaasid on kõik 5mm plastik!
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kaua selle materjali läbipaistvus esiaknana kestab?
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Ei tea jah, nad seal sõidavad rajal üksteisel nii lähedal, et kojamahed peavad koguaeg soppa mööda klaasi nühkima. :puzzled
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Samast sõltub materjalist ju, endal ekskavaatori aknad ka vist samast materjalist tehtud ja paistavad läbi küll. :)
Muidu ilus puhas auto praegu, kahju kui pärast rajal jälle mustaks mõlki saab :P. Edu! :)
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Eks olen seda esiklaasi värki kaalunud juba pikalt. Kaalu erinevus oli ahvatlev. Kui klaas kaalus ~12kg, siis plastik 5,5kg. Plussid on auto üleüldine kaal ja kaalujaotus (esiots + kõrgus). Miinuseks on tõenäoliselt kriipimine, kuid ka seal on vasturohtu. Esiteks on seda plastikut mul veel alles 2-3 klaasi jagu. Teiseks peaks olema mingeid kaitsevahasid ja poleerimise võimalus. Kolmandaks kasutasin eelmisel hooajal kojamehi mõnel korral - jah, ilma ei saa mina valida. Ja neljandaks argumendiks on, et kui vaatad euroopa meistrivõistluste videosi, siis vist üle pooled autod kasutavad plastikust esiklaase, ju tasub kasutada plastikut?!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Plastik ei lähe ämblikuvõrguks ka kui kivi saab vms. Mudu vahetaksid vist üle etapi klaasi. Endal ka parem, ei ole tuba klaasikilde täis kui kõvem pauk peaks käima.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

minu küsimärk selle klaasiga on tuhmumine/ kriipimine, mite katki minek.
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 656
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

 
m6mm kirjutas:Eks olen seda esiklaasi värki kaalunud juba pikalt. Kaalu erinevus oli ahvatlev. Kui klaas kaalus ~12kg, siis plastik 5,5kg. Plussid on auto üleüldine kaal ja kaalujaotus (esiots + kõrgus). Miinuseks on tõenäoliselt kriipimine, kuid ka seal on vasturohtu. Esiteks on seda plastikut mul veel alles 2-3 klaasi jagu. Teiseks peaks olema mingeid kaitsevahasid ja poleerimise võimalus. Kolmandaks kasutasin eelmisel hooajal kojamehi mõnel korral - jah, ilma ei saa mina valida. Ja neljandaks argumendiks on, et kui vaatad euroopa meistrivõistluste videosi, siis vist üle pooled autod kasutavad plastikust esiklaase, ju tasub kasutada plastikut?!
Nad ei kasuta seda sama plastikut mis küljeakentel jne. Mul ei tule selle õige materjali nimi hetkel meelde kuid kui huvitab küsi RWD sõitja Rommi Pukk käest. Tema Bmw'l esiklaas sellest õigest materjalist (esiakna suurune tükk läks vist maksma 3000-4000 eek) ja hooldatatakse ka õige vahaga. Hind küll ränk aga suhteliselt ühekordne investeering kaa.
m
matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

Postitus Postitas matzz »

Väga kena näeb välja. Jõudu ja jaksu mehed !
Kui abi peaks vaja olema siis võin pakkuda teadmiste ja oskuste koha pealt :)
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Vasta