2108, m6mm, Rallikross
2108, m6mm, Rallikross
-
pPriidic
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 615
- Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Samara 2108 Baltic
Laupäeva hommikul Viljandist Misso poole ja õhtul tagasi, tagaiste autol vaba
Õhtuni saab soodukaga
PILET -50% <-- SIIT
Õhtuni saab soodukaga
PILET -50% <-- SIIT
9x mõtle, 1x postita!!! 

- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
eElts
- Postitusi: 339
- Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
- Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
- Autod: 2107(1991);21083(1997)
- Kontakt:
Kõik mis pakuti, vastu võeti. Reinerile laekunud info vastab tõele.
Aga , et siis : http://www.autoleht.ee/uudised?id=5159 See oli üks ärevamaid hetki seekord.
Aga , et siis : http://www.autoleht.ee/uudised?id=5159 See oli üks ärevamaid hetki seekord.

- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
No on unimüts. Niikui kellegi auto pukkidel seisab, kohe Mikk seal all ja lööb nurru. Vaadake alati auto alla, seltsimehed, ennem kui masina pakkudelt päästate! Seal võib olla sm. MikkMikk kirjutas:Just just, Reiner on asjast õigesti aru saanud. Imre surkis heebliga, et ma ülesse ärkaksin ja ta auto alla saaks lasta.

Ja ärkaski

Õnneks sõidan homme ära ja kui ükskord kokku saame, on Mikul see pilt juba ununenud

Reservõppuselt tagas:Pi, kuhu läksin järgmine päev peale Misso etappi! Kaks päeva enne Misso etappi selgus, et k-kastil oli 2. käik lõplikult töö lõpetanud. Õhtul kella poole kümneks tõin tagavara k-kasti ja sebisin Hendu appi kasti vahetama. Enne südaööd oli küll kast vahetatud kuid kellaaja tõttu oli proovisõitu teha võimatu. Seega oli auto Missoks valmis, teadmata kuidas uus k-kast töötab.
Missos oli esimene üllatus täielik kiilakas asfaltteedel, treeningsõidud algasid pea tund hiljem kuna rada oli täiesti jääs:o! Auto ise oli ok, aga see uus k-kast oli täielik mõistatus. Käigud olid nii pikad, et kolmas käik ei jõudnud lausa vedada!? Eelsõitude alguseks oli selge, et seda kasti ei jätku sammuti kauaks:(. Teine käik ei läinud allapoole lapates sisse ja lisaks ei püsinud sees. Sõitude vahepeal sai käigihoovastiku natuke lühemaks lõigatud (erilised tänud selle protseduuri õnnestumise eest lähevad Mikule, kes vabatahtlikult märja ja mudase auto alla ronis). Käigukasti murede kiuste, suutsin lõpuks A-finaali neljanda asetuse välja sõita. Finaali starti oodates muutus käigukang nii tihkeks ja jäigaks, et ei leidnud enam ügtegi käiku üles! Umbes minut ragistamist ja lõpuks leitsin esimese käigu mida ma igaksjuhuks enam välja ei võtnud ennem starti. Stardi järel säilitasin oma neljanda koha, mis jäi sõidu lõpuni nii! Kogu finaalvõistluse kõik kuus ringi sõitsin teise käiguga?!
Debüüthooaeg 2011 Div1a EMV 5. koht, mina ise olen väga rahul:bouncing!!! Mehed ja autod mis jäid ettepoole on sõitnud aastaid ja omavad hoopis muud tehnikat.
Suured tänud kõigile Ladaklubilistele selle aasta eest, kes aitasid jõu, nõu ja kaasaelamisega kuid suurimad tänud lähevad Mikule ja Eltsile!
http://www.youtube.com/watch?v=Mxf_M3G7 ... ture=share

Missos oli esimene üllatus täielik kiilakas asfaltteedel, treeningsõidud algasid pea tund hiljem kuna rada oli täiesti jääs:o! Auto ise oli ok, aga see uus k-kast oli täielik mõistatus. Käigud olid nii pikad, et kolmas käik ei jõudnud lausa vedada!? Eelsõitude alguseks oli selge, et seda kasti ei jätku sammuti kauaks:(. Teine käik ei läinud allapoole lapates sisse ja lisaks ei püsinud sees. Sõitude vahepeal sai käigihoovastiku natuke lühemaks lõigatud (erilised tänud selle protseduuri õnnestumise eest lähevad Mikule, kes vabatahtlikult märja ja mudase auto alla ronis). Käigukasti murede kiuste, suutsin lõpuks A-finaali neljanda asetuse välja sõita. Finaali starti oodates muutus käigukang nii tihkeks ja jäigaks, et ei leidnud enam ügtegi käiku üles! Umbes minut ragistamist ja lõpuks leitsin esimese käigu mida ma igaksjuhuks enam välja ei võtnud ennem starti. Stardi järel säilitasin oma neljanda koha, mis jäi sõidu lõpuni nii! Kogu finaalvõistluse kõik kuus ringi sõitsin teise käiguga?!
Debüüthooaeg 2011 Div1a EMV 5. koht, mina ise olen väga rahul:bouncing!!! Mehed ja autod mis jäid ettepoole on sõitnud aastaid ja omavad hoopis muud tehnikat.
Suured tänud kõigile Ladaklubilistele selle aasta eest, kes aitasid jõu, nõu ja kaasaelamisega kuid suurimad tänud lähevad Mikule ja Eltsile!
http://www.youtube.com/watch?v=Mxf_M3G7 ... ture=share

Mõistetamatuks jääb nüüd see kui 2 käik sees ei püsinud kas hoidsid ise sees? Minul kadus see käiguvälja viskamine peale kasti patjade ja pukside jäigaks tegemisega. Või oli see, et käik sees ei püsinud hoopis hoovastiku reg. viga? Esimese aasta kohta ülihea tulemus eks vaatab, kuidas endal järgmine hooaeg läheb
. Kuigi jah konkurendid on kõvad. Siit ka küsimus kas kast jäi ellu. On lootust saaremaal sellega sõita?

Eilsega sai siis lõplikult see hooaeg läbi. Nimelt toimus eile Atlantises rallikrossi hooaja pidulik lõpetamine, kus tunnustati mind tänukirjaga „HOOAJA 2011 PARIM KATUS“:D kes ei tea millest jutt on: http://www.youtube.com/watch?v=zNcOvcrRFKE.
Nüüd hakkab usin ettevalmistus järgmiseks hooajaks. Sisuliselt võib öelda, et järgmiseks hooajaks tuleb uus auto (Samara). Rohkem infot kui midagi on sündima hakanud
!
Nüüd hakkab usin ettevalmistus järgmiseks hooajaks. Sisuliselt võib öelda, et järgmiseks hooajaks tuleb uus auto (Samara). Rohkem infot kui midagi on sündima hakanud
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Muide, Oja endine samaar, millega hooaja (või kaks?) NEZil kärutas, peaks veel müümata olema. Kui palju heast alles on ja mis maksab, saad ise juba huvi korral uurida.
http://youtu.be/uH24cbvyn1A
Teisest minutist algab...
Kevadel oli Lauriga (Steni isa) väga napisõnaliselt juttu tollest pillist.
Rääkis, et vaja sinna peale mingit sõitvat mootorit, et siis masin rahaks teha. Poiss kasvas tollest lihtsalt välja.
See moto, millega Sten sõitis (pole aimugi, mis seisukorda see jäi), on Pööbli meisterdatud. Weberitega. Väidetavalt olla sinna topitud üle kahesaja pöörase hobuse, mille peale jäi minul ainult silmi pungitada. Eks saad ise üle küsida, aga niimoodi Lauri väitis.
Plekist on ainult katus, juhiuks ja vist ka põhi (põhja suhtes jälle ei tea täpselt, sest nagu öeldud, sai väga napisõnaliselt vesteldud), ülejäänud plastik. Poolteljed valmistatud vastavalt mootori võimsusele.
Muud infi ma hetkel ei valda, aga ütlen, et kui huvi on, saad ise otse küsida. Kahjuks peale Lauri fra tel.nr. mul muid kontakte pole ja ta peaks kõigi plaanide kohaselt uuel nädalal siia franki jõudma.
http://youtu.be/uH24cbvyn1A
Teisest minutist algab...
Kevadel oli Lauriga (Steni isa) väga napisõnaliselt juttu tollest pillist.
Rääkis, et vaja sinna peale mingit sõitvat mootorit, et siis masin rahaks teha. Poiss kasvas tollest lihtsalt välja.
See moto, millega Sten sõitis (pole aimugi, mis seisukorda see jäi), on Pööbli meisterdatud. Weberitega. Väidetavalt olla sinna topitud üle kahesaja pöörase hobuse, mille peale jäi minul ainult silmi pungitada. Eks saad ise üle küsida, aga niimoodi Lauri väitis.
Plekist on ainult katus, juhiuks ja vist ka põhi (põhja suhtes jälle ei tea täpselt, sest nagu öeldud, sai väga napisõnaliselt vesteldud), ülejäänud plastik. Poolteljed valmistatud vastavalt mootori võimsusele.
Muud infi ma hetkel ei valda, aga ütlen, et kui huvi on, saad ise otse küsida. Kahjuks peale Lauri fra tel.nr. mul muid kontakte pole ja ta peaks kõigi plaanide kohaselt uuel nädalal siia franki jõudma.