2108, m6mm, Rallikross
2108, m6mm, Rallikross
Põltsamaa rada on mulle sellel aastal mõlemal sõidul positiivseid emotsioone pakkunud. Päev ise möödus ilma mingite eriliste seiklusteta. Auto oli ok, mingi asi küll vaevab endiselt mootorit, arvan et mootor töötas 95% ulatuses. Erilised tänud lähevad taas Eltsile. Samas oli tore näha nii boksis kui raja ääres tõenäoliselt rekordarv Ladaklubi inimesi!
Sellel korral proovisin taga tule sees Mikku spioonikaamerat kasutada. Tulemus on päris ok, heliga on küll miski pärast selline lugu, et see kaamera sellist suuremat müra ei taha salvestada. Kuid pilt on viimasepeal, arvestades, et kaamera on tavalisest mälupulgast väiksem ja objektiiv on 2mm. Kui Mikk veel laenab seda kaamerat, tuleks natuke alust pöörata.
http://www.youtube.com/watch?v=Uvxa6YYh-PM
Sellel korral proovisin taga tule sees Mikku spioonikaamerat kasutada. Tulemus on päris ok, heliga on küll miski pärast selline lugu, et see kaamera sellist suuremat müra ei taha salvestada. Kuid pilt on viimasepeal, arvestades, et kaamera on tavalisest mälupulgast väiksem ja objektiiv on 2mm. Kui Mikk veel laenab seda kaamerat, tuleks natuke alust pöörata.
http://www.youtube.com/watch?v=Uvxa6YYh-PM
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Pilt on tõesti hea, arvestades, et selle jubina eest erilist raha välja käima ei pidanud ja suurem kulutus oli sinna sisse hoopis MicroSD kaart osta. Selle laenamisega on nii, et tundub, et see kaamera õigustab ennast ja tuleb neid juurde osta
saab erinevatest nurkadest videosid teha. Samas selleks milleks mina teda algul proovisin, selle jaoks oli objektiivi nurk natuke väike.
Aga Ladaklubilisi on tõesti kõvasti raja ääres.
Mootor töötamise suhtes, mina siiski alandaks protsente, aga eks juht teab paremini mina ju seisin lihtsalt raja ääres ja üritasin teiste masinate seast mootori häält välja raalida.

Aga Ladaklubilisi on tõesti kõvasti raja ääres.
Mootor töötamise suhtes, mina siiski alandaks protsente, aga eks juht teab paremini mina ju seisin lihtsalt raja ääres ja üritasin teiste masinate seast mootori häält välja raalida.
Täna sai Ohekatkus käidud trenni tegemas ja toetajaid lõbustamas
!
http://www.youtube.com/watch?v=Wco0Q5wjIEQ

http://www.youtube.com/watch?v=Wco0Q5wjIEQ
Tore, kui keegi usub minu kiirusesse! Järgi jäänud võistlustel on minu eesmärgiks A-finaali pääseda!france2 kirjutas:Väga korralik trennipäev oli see kõigile osalejatele. Auto liigub väga hästi isegi selle standard peaga. Süüde vajab veel sättimist, aga auto ja juht tasemel nii, et laitses loodame, et kõik toimiks ja poodjum oleks tõsiasi!
Edu!
Näed, fance palju mööda ei pannud. Suht napilt jäin poodiumilt välja. Viimasele ringile läksin A-finaalis liidrina, aga teised olid juba selleks ajaks jokkeril ära käinud, minul oli veel käimata. Aga ise olen rahul, teist võistlust järjest 4. koht! Mõni õhtu tuleb k-kast maha võtta, kuna esimese eelsõidu stardis vajus siduripedaal vastu põrandat ära:puzzled. Sai trossi pingutatud ja rohkem muresid ei esinenud, aga viga tuleb kähku ülesse leida kuna tuleval laupäeval toimub juba järgmine etapp Riias!m6mm kirjutas:Tore, kui keegi usub minu kiirusesse! Järgi jäänud võistlustel on minu eesmärgiks A-finaali pääseda!france2 kirjutas:Väga korralik trennipäev oli see kõigile osalejatele. Auto liigub väga hästi isegi selle standard peaga. Süüde vajab veel sättimist, aga auto ja juht tasemel nii, et laitses loodame, et kõik toimiks ja poodjum oleks tõsiasi!
Edu!
Suured tänud tänase päeva eest lähevad taas Eltsile, lisaks panid veel käed külge france2, Hendu ja Priidic. Tänud teile kõigile!
http://www.youtube.com/watch?v=YmaPZHSF ... playnext=9
Viga käes jah. Survelaager oli läbi siduri hargi vajunud! Arvatavasti oli laager kuumaks läinud. Kuna survelaagril oli keskmine augu materjal mingi plastik, siis see oli käigukasti võlli ümber kinni sulanud! Igal juhul üleeile oli kast jälle all ja eile saime mootori jälle kokku, ka korraks käima. Täna proovin erinevaid karpasi!
Kogu see võistlus oleks võinud minu jaoks ära jääda. Esiteks oli rada täiega pees, autodel murdusid amordid pooleks, rattad murdusid alt ära ja rehvimeestel olid käed jalad tööd täis! Auto sai väliselt niimoodi peksa, et süda on paha. Ja lõpuks finaalsõidus sain esimesest kurvist paljudest mööda ja teise kurvi minnes jäin kruusale, mille tagajärjel pidurdades olin reisija!!! Tulemuseks sõitsin konkurendile külje uksest sisse, nii et tema auto turvapuur sai ka kannatada. Võistlus jätkus kuni eelviimasele ringile minnes suutsin rehvi velje pealt maha sõita ja olin sunnitud raja äärde keerama. Täna hindan enda auto tervisliku seisundit ja üritan leida lepitust Kase tiimiga, mille järel võtan vastu otsuse kas jätta viimane vöistlus Missos ära või ei.france2 kirjutas:ja kuidas läks?
http://www.youtube.com/watch?v=mfqkkoQme20
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Aga mis siis sellises olukorras saab kui teise auto sodiks sõidad, poolt-tahtmatult või tahtmatult - kes siis nö. papi välja käib?
või sellega arvestataksegi kui minnakse krossi sõitma? et nii võib juhtuda?
Selline näide on üks põhjus, miks see rallikross kuidagi ei istu, lapi seda autot kogu aeg ja lõppkokkuvõttes võibolla ei tulegi soodsam kui autoralli, aga see on minu subjektiivne arusaam.
Mõni lihtsalt naudibki sellist elustiili nagu seda kross on (auto auto vastu)...
Pole hullu - küll pulmadeks autod taas korda saab;)
A.Kurg võttis kiirelt õppust, hindas raja olukorra ja lõppeks sai hea kohagi ning auto tervem. Siin on mille üle mõleda.
Edu Misso etapiks ja võta need Läti kogemused endaga kaasa-alatiseks!
olgu aitab targutamisest-edu!
või sellega arvestataksegi kui minnakse krossi sõitma? et nii võib juhtuda?
Selline näide on üks põhjus, miks see rallikross kuidagi ei istu, lapi seda autot kogu aeg ja lõppkokkuvõttes võibolla ei tulegi soodsam kui autoralli, aga see on minu subjektiivne arusaam.
Mõni lihtsalt naudibki sellist elustiili nagu seda kross on (auto auto vastu)...
Pole hullu - küll pulmadeks autod taas korda saab;)
A.Kurg võttis kiirelt õppust, hindas raja olukorra ja lõppeks sai hea kohagi ning auto tervem. Siin on mille üle mõleda.
Edu Misso etapiks ja võta need Läti kogemused endaga kaasa-alatiseks!
olgu aitab targutamisest-edu!
Festina lente!
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Üldjuhul on selline olukord võidusõidusituatsioon ja seal võib kõike juhtuda.
Seega lakub igaüks oma haavad ise. Loomulikult on ka erandeid mis kinnitavad samas reeglit. Loomulikult kui kohtunike jaoks ei olnud tegemist võidusõidusituatsiooniga, kus meelega vigastati konkurendi autot või kahjustati autospordi mainet, siis sellega järgnevad koheselt ka sanktsioonid kus põhjustaja võib saada oma rahakoti suht välja väänata
Seega lakub igaüks oma haavad ise. Loomulikult on ka erandeid mis kinnitavad samas reeglit. Loomulikult kui kohtunike jaoks ei olnud tegemist võidusõidusituatsiooniga, kus meelega vigastati konkurendi autot või kahjustati autospordi mainet, siis sellega järgnevad koheselt ka sanktsioonid kus põhjustaja võib saada oma rahakoti suht välja väänata

- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt: