
Uuel nädalal ikka peab ära "streetlegaliks" tegema muidu kasvavad juured alla ja siis on oiii kui häbi

Terv
Lauri
See peaks ikka sukk olema. No mul oli ta ainult lõpupütiga ka alla 100dB, aga eks palju ole ka pütis kinniAlgselt postitas: an12dukasEks ikka selleks, et müra alla 100dB saada.Algselt postitas: ccve
Milleks see vahepütt vajalik on?:puzzled
Kas see esimene pütike on katalüsaator? Selle kohustuslikuks muutmine on küll aastaid edasi lükatud, kuid varsti on seda siiski vaja.
Algselt postitas: an12dukasEks ikka selleks, et müra alla 100dB saada.Algselt postitas: ccve
Milleks see vahepütt vajalik on?:puzzled
Kas see esimene pütike on katalüsaator? Selle kohustuslikuks muutmine on küll aastaid edasi lükatud, kuid varsti on seda siiski vaja.
paberites on "bensiin-kat" tõesti kirjas jah. Neid erinevad imevigureid oli sinna karpakülge veel keeratud nagu näiteks egr süsteem (exhaust gas reducer), mis siis osa väljalaskegaasi mingitel tingimustel tagasi silindrisse lasi. Ma ei ole just kõige pädevam kommenteerima, kui huvi on siis võib olku või tuha käest uurida, nemad mõlemad on seda minu vana digisolex jubedust näppinud.Algselt postitas: m6mm
Mida teeb karpa mootoril katalüsaator kui ka lambda? Äkki paigaldas eelmine autoomanik esimese ettejuhtuva summuti sinu autole, kas paberites on KAT?
ilmselt loeb siinkohal kõige rohkem konkreetse tegija käekiri ja õiged mahud/pikkused. Moskva/Leedu stendides (ka saksamaa Kölni tehn.ülikoolis) tõestatud, et vabalthingaval on paremad gaaside voolavused kui resonaator on vahel (ühtlasi võtab ka dB maha) - mis te arvate et tänavasõidu masinad on kõik jama/kehva väljalaske süsteemiga? Ma arvan, et tänapäeva tava-autoehituse juurest on isegi rohkem juba vaadata/uurida kui 30a. tagasi toodetud võidusõidu masinaidAlgselt postitas: tuhajuhe
Nagu näha ja lugeda saab,on teooriaid igasuguseid.Kõige rohkem mis mind naerma ajab ,on üks rahva tarkus: tehakse vabam hingamine ja taha õige vastusurvega pütt. Selle tarkuse juures tavaliselt on targem vait jääda ning kuulata vaadata mida tehakse.
Järgmine aasta see suhe enam nii hea ei ole kuna stardiraha on 2011a 190EUR. http://autosport.ee/rallyreg/public/ser ... tsused.pdfAlgselt postitas: m6mm
Mägilane ära kurvasta tegelikult ei seo mind miski krossiga. Hetke valik on selline, kuna mul ühtegi sponsorit pole ja tegutsen üksi, siis on enda palgast vaja kõik teha. Krossi km-hind on kõige soodsam (isegi rahvarallist soodsam) samas kui soovid mõõtu võtta siis on see võimalik Rallisprindil;).
plus veel hansu tarbeks uued turvarihmadAlgselt postitas: VäikeMägilane
mnjah...aga ega see mootorisport ongi kulukas. Odavalt ei saa siin maailmas midagi, ainult külakross - annad niikaua minna kui keegi kaebama ei lähe. Autorallile muidugi alternatiivi ei ole.
varsti peab ka E-rühmas HANS-süsteem olema (ehk vaja väljavahetada istmed, kiivirid + HANS soetada x2 teeb see ilusa 5-kohalise numbri) - minuarust see võiks vabatahtlik olla.
Ühesõnaga kui raha ei ole, siis tuleb suusad osta ja suusatama hakata.
veelkord, paksu tengelpunga;)