Kere kergemaks?

Kere kergemaks?

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Suletud
f
fuego
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Aug 2009 23:37
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 2107

Kere kergemaks?

Postitus Postitas fuego »

Kui eemaldada istmed,põhjamatt ja mastiks,läheb kere natuke kergemaks ka.Või mis teie välja pakute.
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Läheb küll kergemaks.
Aga milleks on vaja kergemaks teha?
Selgita, milleks on Sul seda vaja teha ja anname soovitusi.
f
fuego
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Aug 2009 23:37
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 2107

Postitus Postitas fuego »

Sorry,unustasin kirjutada,eesmärk siis põlluralli.Meil siin Saaremaal toimuvad põlluralli võistlused,tahaks keret natuke kergemaks saada.
m
martti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 204
Liitunud: 19 Juul 2008 20:14
Asukoht: Hiiumaa
Autod: kopikas

Postitus Postitas martti »

iga asi, mis sa ära eemaldad, teeb sellevõrra kergemaks:o
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Kisu matid välja, nühi mastiks ära, lõika ustel, kapotil raamid seest välja, aknad pleksist(polükarbonaat on parem) ja peaks kergemaks minema küll.
f
fuego
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Aug 2009 23:37
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 2107

Postitus Postitas fuego »

Selge,tänud soovituste eest!
Kasutaja avatar
sveno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 07 Aug 2005 15:10
Asukoht: Elva
Autod: Lada 01-R, BMW 318R

Postitus Postitas sveno »

Mitte et polükarbonaat lihtsalt parem pole, vaid et ta paindub mitte ei murdu kildudeks nagu pleksiklaas. Kui ei taha seal põllul viga saada siis pane ikka õige asi!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kõige kergem saab kui klaasid hoopiski külgedelt ära nokid ja uksed jäigaks keevitad. ukseraamid saad siis ka ära lõigata, saab märgatavalt kergem ja jäigem!

salongi hakkad aknaaugu kaudu pugema

[Muudetud: 19-5-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Ustest annab kindlasti kokku hoida. Ükspäev tassisin tervet ust kaenlas ja siis tühja ust, vahe oli ikka mitmekordne. :wow
m'kay
f
fuego
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Aug 2009 23:37
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 2107

Postitus Postitas fuego »

Katsume siis need asjad ette võtta,aga mastiksi maha kraapimine on vist paras ettevõtmine.
m
martti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 204
Liitunud: 19 Juul 2008 20:14
Asukoht: Hiiumaa
Autod: kopikas

Postitus Postitas martti »

Mitte nii suur kui nende teiste asjade ettevõtmine, mis siin pakutud on.
f
fuego
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Aug 2009 23:37
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 2107

Postitus Postitas fuego »

Selline küsimus,et kui eelmainitud asjad ära teha,kas auto tagumine osa tõuseb väga üles?
e
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

Postitus Postitas Ervn »

Ei, taha soovitaks üldse miskise liivakoti panna, muidu käivad rattad tühja.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

parema pidavusega rehvid peaksid ka aitamat, LSD differ samuti.
f
fuego
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Aug 2009 23:37
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 2107

Postitus Postitas fuego »

Selge siis,muidu üks ütles küll,kui Lada seest tühjaks loopida,mastiks ja muu värk eemaldada,siis pidi nii olema,et taguots taevas.Ju peab ära proovima.
Suletud