Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)
Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kuule apsu, no mis sa norid?
Tõsta masinal tagumik ülesse nii et mõlemad rattad maast lahti on.
Lase vana õli välja.
Täida sild mis-iganes pesuainega (bents, diisel, mootoripesuvedelik, vee ja Plexu segu - no mida-iganes.... lase fantaasial lennata).
Käivita masin, lükka 4. käik sisse ja tee paariminutiline loputuskuur.
Lase loputusaine välja.
Võid veel korra seda protsessi korrata, kui pesuainet üle jäi.
Täida sild mingi odava mootoriõliga.
Korda eelnimetet protsessi - paar minti kohapeal "sõitu" ja siis õli välja lasta.
Sellega peaks idee järgi saama kätte viimased pesuaine jäägid.
Täida sild uue korraliku õliga.
Soojas ruumis tegutsemine ja lõpuloputuseks kasutatava mootoriõli eelnev soojendamine tulevad asjale ainult kasuks.
Tõsta masinal tagumik ülesse nii et mõlemad rattad maast lahti on.
Lase vana õli välja.
Täida sild mis-iganes pesuainega (bents, diisel, mootoripesuvedelik, vee ja Plexu segu - no mida-iganes.... lase fantaasial lennata).
Käivita masin, lükka 4. käik sisse ja tee paariminutiline loputuskuur.
Lase loputusaine välja.
Võid veel korra seda protsessi korrata, kui pesuainet üle jäi.
Täida sild mingi odava mootoriõliga.
Korda eelnimetet protsessi - paar minti kohapeal "sõitu" ja siis õli välja lasta.
Sellega peaks idee järgi saama kätte viimased pesuaine jäägid.
Täida sild uue korraliku õliga.
Soojas ruumis tegutsemine ja lõpuloputuseks kasutatava mootoriõli eelnev soojendamine tulevad asjale ainult kasuks.
5 käigulise kasti jooniseid
Tere, oleksin väga tänulik, kui keegi saaks anda 5 käigulise tagaveolise lada käimari jooniseid. See oleks suureks abiks remondil.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Kuidas sul vene keelega on ?
Siin on detailid rivis koos kirjeldusega.
http://car-exotic.com/vaz-cars/vaz-2107 ... ssion.html
Kuidas käigukast lahti käib ja ka pärast kokku panna saab,
näeb siit:http://automn.ru/vaz-21213/vaz-34940-10.m_id-4474.html
Siin on detailid rivis koos kirjeldusega.
http://car-exotic.com/vaz-cars/vaz-2107 ... ssion.html
Kuidas käigukast lahti käib ja ka pärast kokku panna saab,
näeb siit:http://automn.ru/vaz-21213/vaz-34940-10.m_id-4474.html
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
vene keel ei ole kiita;) küsimus siis just, et niva alt võetud kastil ei olnud viienda käigu hammasratta all seibi( sünkronisaatori pool) selle hammasratta peal, kuhu peale lõlitusmuhv käib , kuid 07alt võetud kastil oli see seib. ise oma targa aruga mõtlesin, et vbl olen selle ära kaotanud, aga see pole võimalik, kuna kõik jupid on ühes koos. Huvitab just kas see peab siis olema või mitte?
Probleem siis järgmine, et 2106-el läks spidomeetri trossi eelmaldamisel seda käigukasti teo küljes hoidev alumiiniumist julla katki ning kas nüüd pean terve trossi sellepärast uue panema? Selle vahetuseks peab terve armatuuri välja kiskuma või piisab ainult spidomeetri eemaldamisest ? Paluks nõuandeid.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
-
mmanhunt16
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 56
- Liitunud: 16 Okt 2007 21:04
- Asukoht: Kohtla-Järve
- Autod: LADA 1300SL
Mina näen kõige lihtsama variandina seda ette, et ühendad uue trossi isoleerpaelaga vana trossi külge ning tõmmad vana trossi armatuurist väljaning samas tõmmad nii ju uue kohe paika.Algselt postitas: VAZ
Probleem siis järgmine, et 2106-el läks spidomeetri trossi eelmaldamisel seda käigukasti teo küljes hoidev alumiiniumist julla katki ning kas nüüd pean terve trossi sellepärast uue panema? Selle vahetuseks peab terve armatuuri välja kiskuma või piisab ainult spidomeetri eemaldamisest ? Paluks nõuandeid.
[Muudetud: 6-6-2010 manhunt16]
-
mmatzz
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
- Asukoht: Saue vald
- Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
- Kontakt:
Tervist, küsimus sellinne, et kuhu käib sellinne väiksem vedru seibi laadne asi, samasugune aga suurem käib sidurikoja ja käigukasti vahel. Kuhu see väike käib ?

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Life is too short to drive slow cars
-
pPeep063
- Postitusi: 229
- Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
- Asukoht: Vändra / Tallinn
- Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061
Küsimus.
Kas see laager mis pildil näidatud on 5-se käigukasti 5-nda käigu laager?
Või missugune laager/laagrid tuleks vahetada kui 5-nda käiguga sõites kast undab.
vaz-lada-2107-598.jpg-thumb.jpg
Kas see laager mis pildil näidatud on 5-se käigukasti 5-nda käigu laager?
Või missugune laager/laagrid tuleks vahetada kui 5-nda käiguga sõites kast undab.
vaz-lada-2107-598.jpg-thumb.jpg
-
mmatzz
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
- Asukoht: Saue vald
- Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
- Kontakt:
Peaks olema küll see laager, sest see on selle osa oma, mida kasutab tagurpidi käik ja viies käik. Soovitatav on vahetada nr 22. Need 2 laagrit peaksid olema põhilised mida kasutatakse. Kas selle tagurpidi käigu/5nda võlli ja teise võlli vahel ei ole laagrit nagu on nr9 laager. Ma täpselt ei mäleta, aga vaata üle kui on siis see ka vahetada.
Ise vahetasin kõik laagrid ära, uued laagrid maksid umbes 600 krooni. Soovitan sul sama teha, igaksjuhuks, kestab kauem ka kindlasti.
Ise vahetasin kõik laagrid ära, uued laagrid maksid umbes 600 krooni. Soovitan sul sama teha, igaksjuhuks, kestab kauem ka kindlasti.
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Life is too short to drive slow cars
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Sai remonditud üks 5k käigukast. Vahetusse läksid kõik sünkronisaatorid. Nüüd panin kasti masinale alla, aga tundub, et midagi on kokkupanemisel valesti läinud. Kõik käigud lülituvad sõidu ajal ilusti. Probleem on aga kuskil 5nda ja tagurpidi käigu juures. Nimelt, kui 5nda käigu välja võtan sõidu ajal, käib raks ja midagi jääb kõrisema. Uuesti 5s sisse panna, jääb kõrin vait. Samas, kui 5s välja võtta ja mõni teine käik sisse lülitada, jääb kõrin ikka kestma. Lisaks läheb tagurpidi käik sisse ka ilma kangi alla vajutamata. Oskab äkki keegi pakkuda, mis võis kasti kokkupanemisel valesti minna.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Kangi osa paistab kõik korras olevat, võrdlesin seda siin samas teemas oleva lingi piltidega. Ainuke viga on see, et kangi küljes on 4 vedru asemel 2 tk. See aga oli samamoodi ka siis, kui kast veel töötas auto all. Proovisin isegi masuuriku pakutud plaadile paar seibi alla panna, et see kõrgemal oleks ja mingil juhul kangi naga sealt üle ei läheks tagurpidi käiku lülitades, aga ei midagi:( Ikka sama seis. Tagurpidi läheb endiselt ilma kangi alla vajutamata sisse. Ja 5-s ei taha nagu üldse täielikult välja tulla ja jääb kõrisema.
Mõtlesin, et jube oluline oleks see suvi autol käigukast ära vahetada ( neljane viieseks). Käigukasti ära võtta oli muidu tore ja kaunis aga kui olime seda 2+ tundi auto all loksutanud saime aru et väljalaske püksid jäävad ette, hiljem saime teada, et mitte originalpüksid. Igastahes eelmainitud omaduste tõttu oli pükste ärasaamine omaette ooper ning päeva lõpuks küll saime need ära ning käigukasti alt, aga siis selgus, et sidurikojapealne lamellketas on puru. Ei midagi hullu, otsin poest uue lamellketta koos kinnitustega, kuid teisel päeval selgus et uue jupi neetimine vana asemele pole nii lihtne nagu traktori niidumaisna terade neetimine pealtnäha paistab, küll ei olnud midagi needi alla panna ning sada muud häda, siis läks uus kinnitus puruks kah. Panin uue lamellketta vanale kinnitusele ja tõmbasime alumiiniumneetidega kinni selle siduri misiganes-selle-jupi-nimi-on-mill-peale-survelaager-surub külge, panime auto kokku tagasi ning tundus et ainuke mure on ragisev tagurpidi käik, millest teoorias pidanuks lahti saama siduri pealekeeramisega.
No esiteks, keerasin sidurit juurde küll (niipalj uet siduri vabakäik oleks vaid paar cm) aga tagurpidi käik ragises ikkagist, sellevastu avastasi net saab kui panna esmalt esimene ning sealt ruttu tagumine panna, lisaliigutus aga ei ragise.
Ent nüüd umbes pool kuud hiljem kui jälle sõita vaja (käin autost eemal koolis), siis esimene ja kolmas käik ka ragisevad sisse pannes, lisaks lähevad raskemini sisse, ning on käiguvahetuste ajal mingi kõlin nagu lamellketta kronstein ja muu jama oleks katki läinud ning tilpneks seal võlli otsas...
Mis targad mehed räägivad ,et oleks mõtekas osta uus siduri pealne osa(millel to lamellketas on tehases needitud) ning välja vahetada?
lisaks, kast mille alll panin oli poola fiati viiene, kas kastis on kala, et tagurpidi käiku sisse pannes ragiseb? (või võib see olla tingitud sellest et käigukast vabakäiguga ka ringi vedasi, isegi ilma õlita? Kui kast maas oli ja käega ühte võlli keerata liikus teine ka natuke ringi)
No esiteks, keerasin sidurit juurde küll (niipalj uet siduri vabakäik oleks vaid paar cm) aga tagurpidi käik ragises ikkagist, sellevastu avastasi net saab kui panna esmalt esimene ning sealt ruttu tagumine panna, lisaliigutus aga ei ragise.
Ent nüüd umbes pool kuud hiljem kui jälle sõita vaja (käin autost eemal koolis), siis esimene ja kolmas käik ka ragisevad sisse pannes, lisaks lähevad raskemini sisse, ning on käiguvahetuste ajal mingi kõlin nagu lamellketta kronstein ja muu jama oleks katki läinud ning tilpneks seal võlli otsas...
Mis targad mehed räägivad ,et oleks mõtekas osta uus siduri pealne osa(millel to lamellketas on tehases needitud) ning välja vahetada?
lisaks, kast mille alll panin oli poola fiati viiene, kas kastis on kala, et tagurpidi käiku sisse pannes ragiseb? (või võib see olla tingitud sellest et käigukast vabakäiguga ka ringi vedasi, isegi ilma õlita? Kui kast maas oli ja käega ühte võlli keerata liikus teine ka natuke ringi)