21053 , Gapsas, 1995

21053 , Gapsas, 1995

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 856
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

Algselt postitas: Gapsas
Aga kui nüüd säde on, siis ei ole piisavalt segu. Et põletab kõik segu kenast ära, hinge kinni ei tõmba ja kõik on tore, kuid küünlad valged. See vist pidi küünlaid ja sisselaske klappe lõhkuma. Ise arvan, et viga bensupumbas, sest filter tühi kogu aeg. Nüüd lugesin foorumis, et pumbal peavad tihendid ka vahel olema. Ise neid ei pannud vist. Kui paksud need olema peavad ja kas need on papist või kummist?
Mis Sa selle "Valge" olemise all mõtlesid?
>Siin on pilte ja juttu küünla värvusest.<
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

ÜLEKUUMENENUD

Töenäolised pöhjused: Liiga varajane süüde. Jagaja vale asetus. Liiga madala oktaanarvuga kütuse kasutus. Lahja gaasisegu. Selliste nähtudega küünlad visake ära ja parandage ka viga.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: Gapsas
Tänud.

...Siis teadjamad mehed võtsid pidurivõimu mineva vooliku küljest ära ja mootori pöörded tõusid päris palju...
Pane voolik tagasi, ja ära enam nende "teadjamate meestega" tegemist tee. Siis saad ka küünlad pruuniks ;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

:D
See voolik on loomulikult tagasi pandud. Aga äkki on kellelgi bensupumba parendamiseks ettepanekuid ja mis värk nende tihenditega on. Ise oleks arvanud, et mida pikem käik seda rohkem pumpab.
m
madis.allik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 113
Liitunud: 26 Jaan 2010 14:27
Asukoht: viiratsi
Autod: Soovin,kuna mind huvitavad ladad.

Postitus Postitas madis.allik »

Mul pakkuda odavalt esistange:P
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: Gapsas
:D
See voolik on loomulikult tagasi pandud. Aga äkki on kellelgi bensupumba parendamiseks ettepanekuid ja mis värk nende tihenditega on. Ise oleks arvanud, et mida pikem käik seda rohkem pumpab.
Käik ei muutu tihenditest. Osta orig. tihendid ja pane kokku. Mul oli vahepeal tavalisest tihendipapist tihendid seal.

Võta karpa küljest voolik ära ja käivita. Voolikust peab suure kaarega kütet lendama, kui õrnalt niriseb, siis alles otsi pumbast viga. Kui võimalis, siis mõõda surve üle, pidi olema 0,4-0,5 bar.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: hautz
Algselt postitas: Gapsas
:D
See voolik on loomulikult tagasi pandud. Aga äkki on kellelgi bensupumba parendamiseks ettepanekuid ja mis värk nende tihenditega on. Ise oleks arvanud, et mida pikem käik seda rohkem pumpab.
Käik ei muutu tihenditest. Osta orig. tihendid ja pane kokku. Mul oli vahepeal tavalisest tihendipapist tihendid seal.

erinevalt kodanik Hautzi arvamusest on ladale bensiinipumba, eboniitdetaili ja ploki vahele ettenähtud kolme eri paksust tihendeid materjaliks paraniit. nende paksuste kombineerimisega valitakse pumba õige töökäik - hea on vahel vaadata jaoturvõllilt kuidas tahapoole ka soon sisse kulunud on ekstsentrikule. Kui pump liiga lähedal on (nagu juhtub ainult hermeetikuga paigaldades) ei liigu pumba membraan enam lõpuni alla ning pumba tootlikus iga tsükliga väheneb.
kompenseerida võib seda tõukevarda pikkuse muutmisega. lühendada tuleks karastamata pumbapoolset otsa.

Kui leian üles panen selle peatüki ka raamatust, kus õpetab valima tihendite paksust.

Kõik pole siin ilmas nii lihtne nagu paistab.

[Muudetud: 30-11-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

Tuunisin karpat täna. Võtsin vist 5 korda lahti-kokku ja muutsin ujuki kõrgust. Ei muutunud midagi. Panin, et tuleks rohkem kambrisse, aga küünlad ikka heledad. Tagumiku düno järgi otsustades läks hoopis halvemini edasi. Tühikäigul töötades võtab kerge pruuni kirme peale, aga veits sõita siis jälle lumivalged. Elektroodi ümber olev ring :D on tahmane. Kas ikka kindlasti peavad küünlad pruunid olema. Gaasi andes kuskil hinge kinni ei tõmba ja edasi läheb ka paremini kui kunagi varem.

A ja see ka veel, et tõmbasin õhuklappi koomale. Pöörded tõusid umb 1500 tühikäigul, tegin paar tiiru, aga küünlad ikka heledad.

Täna sai ostetud uued püksid ja sumpa keskmine toru (vms). Plaan jaanuaris ÜV ära teha ja peab asju varuma. Püksid üle vist ja kui soovi, siis võib mingi raha eest ära viia.

Tuli selline mõte, et esimene pütt ära võtta ja toru asemele panna ja teise püti asemele reso teha. Kas see on hea mõte või on parem töötav orginaal?


[Muudetud: 23-12-2010 Gapsas]
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

Vahepeal on palju asju juhtunud.
Jaanuari alguses keevitasin "sportivnõi" sumpsi alla. Vana orginaal oli suht läbi.
Paar nädalat tagasi ostsin ühe 05 juurde. Sealt sain 5k kasti ja palju salongi detaile, esivõre, tagutuled. Mootor sai ka varuks jäetud.

Eelmine nv nägin foorumis müügis fiati motoga 07. Mootori hind oli väga meeldiv, aga Veljo ostis komplektse auto ära.

Siis mõtlesin, et mul ka vaja :D Hakkasin uurima ja leidsin ühe väga hea pakkumise (enda arvates).

2.0 doch monopritsega
Vana omaniku pildid

[Muudetud: 1-4-2011 Gapsas]Pilt
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

Nii

Mootor Fiatilt maha võetud. Uurin nüüd, kuidas seda peale saab panna:D (Hea pakkumise korral võin ära ka müüa)
Sain aru, et tuleb õlifiltri asukohta muuta, karter ringi teha, jagaja ja termostaadiga midagi teha. Kas lada kast läheb otse fiati mootori külge(ka fiati siduri ja hoorattaga)?
Jagajale tuleb koht teha tulemüüri.


Praegu on selline: panin alla Fiati 14"(mis suvel vast vähe laiemaks lähevad) ja doonor 05 küljest tagatule klaas ja muid väiksemaid asju.
Mootor sai ka korralikult käima, aga üle 4-5k pöördeid lastes tõmbab küünlad ikka heledaks.
Kasutaja avatar
veljo15
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 25 Juul 2010 17:47
Asukoht: Harjumaa,maidla
Autod: 2101 - 210V8 - 2105 - 2106 - 2x2107 - Niva - Vis

Postitus Postitas veljo15 »

Tasub kiiremini tegutseda,aga seekord olin mina kiirem ja ostsin eest ära:D

Aga värvi suhtes,sinu pakutud värv sobiks päris hästi:oma vähemalt arvan nii
EDU
Ladapisik--PISIK KOGU ELUKS !!!
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Kas sa mõtled hakata siis üv ajaks mootorit ringi tõstma alati või? See on ju üsna aeganõudev tegevus ja kas see ka kuigi mõtekas on.

ÜV saab ka teistmoodi ju :D
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

Kui org kinnitused jätta siis pmst on vaja ainult ju laadimine, temp ja rõhk ümber tõsta :cool: A ja mõned "pisi" asjad veel:D
Orginaalis oli monopritse, aga aju oli tuksis ja ei viitsinud mono pärast jamada ka juhtmetega.
Et pakkuge karpasid:D

Ja edu on ikka vaja, tänud.
Kasutaja avatar
veljo15
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 25 Juul 2010 17:47
Asukoht: Harjumaa,maidla
Autod: 2101 - 210V8 - 2105 - 2106 - 2x2107 - Niva - Vis

Postitus Postitas veljo15 »

Ega jah kui endal viitsimist ja aega on siis miks mitte ül ajaks mootoreid ümber lapata,aga kas sellisel asjal on ka mõtet:puzzledkui sa tahaksid minu arvamust kuulda siis mina ise küll sellist asja ette ei võtaks:(aga jah eks sa ise tea;)
Ladapisik--PISIK KOGU ELUKS !!!
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

Koolis nüüd hullem möödas.
Täna sain ennast garaažis maha rahustada.:D Mootor, kast maha ja uus moto prooviks peale.
Pilt

Tahan jätta ka umbes nii. Org karter ja süütesüsteem.
Ümber tuleb teha roolivarras, stabika kinnitus, radikaga tuleb midagi ette võtta, vent ette poole.
Fiati mootor on plaanis lahti võtta ja vaadata, mis sees on.
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

Värvimine lükkub kahjuks edasi. Aga suvel loodaks selle ikkagi ära teha.

Aga vahepeal on juhtunud teisi häid asju :cool:

Pilt

Dellorto 40mm
Lisaks veel paar Solex 40mm peaaegu sama heas korras.

Võtsin Fiati mootorilt kaane maha. Pilt oli päris kena.
1. silindril oli veel hoonimis jäljed näha vms. 4. oli kergete kriimudega.
Teisi ei näinud.
Karteri võtsin ka maha. Midagi huvitavat õnneks sealt ei leidnud.
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

Mootor uute vajalike juppidega peaaegu koos. Vaja veel rihm ja rullik ära vahetada(millega hakkama ei saa:D). Varuosi ostes sai aimu ka lääne autode varuosade hindadest. Lada omadega võrrelda väga ei saa.

Pilt
Praegu on mootoriruumis siis selline seis. Mootor ja kkast paigas, jagaja paigas, radikas omal kohal. Jagaja paigutamisega oli veits probleeme ikkagi. Lõikasin kaanelt tüki vahelt ära ja sulatasin kokku. Eks näis, kas töötab ka. Tulemüüri ja kaane vahele jäi 5mm heal juhul. Radika ja rihmaratta vahele ka 5mm. Mootorit tõin 7cm ettepoole. Fiatil on neid mootorikäppade auke rohkem kui 1. See oli suureks abiks.
Karterit tuli ka veidi tuunida. Mingi mõttetu kühm jäe ette ja see sai välja lõigatud ja lapp peale. Käigukasti koda tuli ka suuremaks teha, et hooratas sisse istuks.
Pilt
Nii jäi siis.
"Tore" koht on veel kardaan.
Pilt
Ise mõtlesin sellise lahenduse peale. Paremat pole pähe tulnud.

Veel tuleb akuga midagi ette võtta ja ehitada uus vl süsteem.
Ja muidugi ka el bensiinipump(Äkki on kellelgi pakkuda?)
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

Töö on seisnud nüüd paar nädalat.

Kunagi sai vahetatud geneka ja hammasrihm. Mootor käis korra maas ja kasti olen ka veel 3 korda maha võtnud. Asi hakkab juba selgeks saama:D Starteri külge panek ei olnud ka ainult 3 poldi kinni keeramine.

Aga põhjus miks kast 3 korda maas on käinud, on sidur. Pedaal käib raskelt, silinder liigub, korv tuleks ka nagu lahti aga ei lahuta. Oskab keegi selle kohta midagi öelda?

Ja täna ostsin veel sellise asjanduse
Pilt

Sellega oleks abi vaja. Et mis juhtmed seal vajalikud on ja mis mitte. Mis kuskilt umbes käib. Aju mul pole.

Kui sädeme kätte saab siis võiks pmst käima panna :cool:
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 856
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

 
Gapsas kirjutas: Sellega oleks abi vaja. Et mis juhtmed seal vajalikud on ja mis mitte. Mis kuskilt umbes käib. Aju mul pole.
Mis põhjusel sa aju ei kasuta kui terve auto olemas?
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

 
Gapsas kirjutas:
Aga põhjus miks kast 3 korda maas on käinud, on sidur. Pedaal käib raskelt, silinder liigub, korv tuleks ka nagu lahti aga ei lahuta. Oskab keegi selle kohta midagi öelda?
Siduriketas õigetpidi sees ikka?
Vasta