Karburaator

Karburaator

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
r
raivo45
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 14 Juul 2009 11:30
Asukoht: pärnu

Karburaator

Postitus Postitas raivo45 »

Kuidas karburaatorit puhastada?
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Võtad legoks ,puhastad,leotad,pühid ja õhutad .
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
r
raivo45
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 14 Juul 2009 11:30
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raivo45 »

ok
Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 307
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

Postitus Postitas ROJEV »

Mina karburaatorit ei puutu kui ei leeki bensu kuskilt, puhastamine käib ime lihtsalt, vajalik pikk sirge maante lõik (5 kuni 10 km) ja gaas põhja. Ni palju kui võimalik sõidan gaas põhjas ja siis pidurdan ka käik sees pidurit putumata. Peale seda paar nädalat käivitub nagu uus ja liigub hästi, kõvasti aitavad ka LK üritused karburaatorit puhtana hoida. Kaks aastat peale mootori vahetust pole karbussiga probleeme olnud ni -27C" kui ka +27C", ja teiste VAZide puhul mis olid minu kasutusel samuti muretult sai sõidetud tuhandeid kilomeetreid!

P.S. Enne puhastamist pead olema kindel oma autos, et ta ära ei lagune max kiiruse savutamisel!!!
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
-
-bandiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 97
Liitunud: 25 Nov 2008 23:55
Asukoht: valgamaa
Autod: 21051 90a 1,2

Postitus Postitas -bandiit »

kas viga on karburaatoris kui sõidan maanteel 90 km h ühtlasel kiirusel ja järsku laba põhja vajutan sis poob kinni hoiad gaasi põhjas sis sureb täitsa ära ??? kas saab palju või vähe peale??? äkki targemad mehed aitavad
f
fuego
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Aug 2009 23:37
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 2107

Postitus Postitas fuego »

Kontrolli düüsid üle,et mingit ummistust poleks
-
-bandiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 97
Liitunud: 25 Nov 2008 23:55
Asukoht: valgamaa
Autod: 21051 90a 1,2

Postitus Postitas -bandiit »

kuidas? keeran täitsa välja??? ja siiis???
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Puhud läbi.
f
fuego
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Aug 2009 23:37
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 2107

Postitus Postitas fuego »

keerad düüsid välja õhk/kütus,vaatad et ei oleks mingit jama ees,siis keerad tagasi,samas kontrolli ka ujuki taset.Üks asi veel,et põhikambri düüs peaks olema suurem kui abikambri,karburaator pealt vaadates:vasak düüs väiksem,parem düüs suurem.Uuri värki
-
-bandiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 97
Liitunud: 25 Nov 2008 23:55
Asukoht: valgamaa
Autod: 21051 90a 1,2

Postitus Postitas -bandiit »

ma hetkel soomes auto tallinnas mul vaja selega valka veel sõita :D aga kui ma välja keeran düüsid mida kui palju sisse keerama peaks et normaalne oleks mitu tiiru mingit kruvi ma olen kõik paigast juba ära ajanud. :D:D
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

düüsid keerad kinni, tühikäigu kruvi pead timmima siis kui karpa peal on, segukruvi samuti!
-
-bandiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 97
Liitunud: 25 Nov 2008 23:55
Asukoht: valgamaa
Autod: 21051 90a 1,2

Postitus Postitas -bandiit »

eks ma proovim midagi aretada
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

Algselt postitas: fuego
...Üks asi veel,et põhikambri düüs peaks olema suurem kui abikambri,karburaator pealt vaadates:vasak düüs väiksem,parem düüs suurem.Uuri värki
Mul on vasak düüs suurem kui parempoolne. Kui düüsid olid teistpidid, siis mootor suitses, jättis vahele ja ei läinud pöördesse.
Kas see mõjutab palju kütusekulu või on muud moodi halb?

Vabandust, et veidi vale teema all.
-
-bandiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 97
Liitunud: 25 Nov 2008 23:55
Asukoht: valgamaa
Autod: 21051 90a 1,2

Postitus Postitas -bandiit »

viga leitud ( vist ) viga oli jagaja kaane keskmises juhtmes mitte karburaatoris :D imelik hea et mõni inimene oma abistava käe juurde pani tallin tartu maanteel :D
k
kõrv
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 15 Aug 2010 18:45
Asukoht: Võru/Tartu
Autod: e34, e39, 21051

Postitus Postitas kõrv »

ei hakka uut teemat tegema. tahaks teada kuidas tagaveolise karpale aretada elektrilist, v automaatset õhuklappi. otsing ka ei andnud tulemusi. on keegi juba sellise asja valmis teinud ?
Muskel kasvab rooli taga !
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Tagaveolisel on bimetall-süsteemiga välisõhuklapp täitsa olemas. 2108 tähistusega, sobib 2105 kopsiku külge ja on välimuselt identne, kuid ilma käsihoovata.

Automaatne tooreklapp on juba Solex karbusside (ja mitte kõikide neist) teema. Töötavad veeringlusesse ühendatult.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
t
Tulp2
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 26 Sept 2010 09:11
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2105, 2101

Postitus Postitas Tulp2 »

Algselt postitas: -bandiit
kas viga on karburaatoris kui sõidan maanteel 90 km h ühtlasel kiirusel ja järsku laba põhja vajutan sis poob kinni hoiad gaasi põhjas sis sureb täitsa ära ??? kas saab palju või vähe peale??? äkki targemad mehed aitavad

Endal oli sama probleem, täiesti nõutu olin, kontrollisin kõike krpas, puhastasin düüsid ära jne...
See tulemust ei andnud ja siis hakkasin viga mujalt otsima..lõppude lõpuks vahetasin jagaja rootori ära ja asi korras. :spin
k
kõrv
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 15 Aug 2010 18:45
Asukoht: Võru/Tartu
Autod: e34, e39, 21051

Postitus Postitas kõrv »

ei tee uut teemat. kysimus et kas seda elektromagnetklapi juhet saaks kuhugile muusse elektroonikasse äkki yhendada nt. elektron syytesse?, mõnest kohast olen lugenud ka et to el.mag.klapp käib koos gaasihoovastku juures oleva lylitga, mul aga seda hoovastiku lylitit pole. kas juhtub ka midagi kui toda juhet ei yhenda, või keerata too yldse välja, mõni mootor mul töötab ka väljakeeratud klapiga väga hästi.
kas el.mag.klapp on ainult meh.karpas, või on olemas ka vaakumiga varjandil?
Muskel kasvab rooli taga !
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Kuna mul endal pole elektromagnetklapiga karpat olnud, siis äkki panen pusse, aga minuteada peaks olema nii, et kui sa toda juhet ei ühenda, ega siis auto ei käivitu ka, sest klapp on koguaeg suletud. Ja ära ühenda seda juhet "kuhugi muusse elektroonikasse" - asi peaks töötama nii, et kui süüde sees, siis vool taga ja klapp avatud. Seega on sul vaja klemmi, mis töötava mootoriga konstantselt voolu all oleks. Kapotialustest juhtmetest on üks sihuke (hea ja lollikindel) geneka ergutusahel.
Vasta