Kehala rajapäev 12.06.10 RAJAPÄEVA EI TOIMU!!!!!
Kehala rajapäev 12.06.10 RAJAPÄEVA EI TOIMU!!!!!
Kehala rajapäev 12.06.10 RAJAPÄEVA EI TOIMU!!!!!
Aeg ja koht
- Kehala paarisrada
- pinnas: kruus ~75% ja asfalt~25%
- rada avatud treeningsõitudeks laupäeval 12.06.2010 kell 10.00, võistluse algus orienteeruvalt kell 11.00
- raja territooriumile saab alates kell 9.00!
Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõppeb 05.06.2010 kell 24.00
- Eelregistreerimisel osavõtumaks Eesti Ladaklubi LIIKMELE 300.- ja FOORUMI KASUTAJALE 350.-
- peale 05.06.2010 on võimalik registreerida ka vabade kohtade olemasolul
- võistluse läbiviimiseks on vaja 30 eelregistreerunut
- makstud osavõtumaksu ei tagastata.
- kui ei registreeru 30 sõitjat 05.06.2010 kella 24.00-ks, siis võistlust ei toimu ning kõigile registreerunutele makstakse 95% osavõtumaksust tagasi
- osavõtumaks tasutakse ülekandega Ladaklubi arvele (konto andmed allpool).
- võistlusele lubatakse kuni 40 võistlejat.
- ühe autoga võib võistelda kuni 3 võistlejat
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
- peale võistlust on rada avatud treening sõitudeks
- autodele, mis ei osalenud võistlusel, on treeningmaks 300kr/auto sularahas kohapeal (auto margi piirangut treeningul ei ole)
- treeningul osalejatele kehtivad samad tehnilised ja ohutus nõuded mis võistlejatele!
Ajavõtt
- stopperiga
- gps ajavõtuga
Võistlusklassid
- Lada66
- Lada80
- LadaFWD
- LadaPRO
Autasustamine
- autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta
- autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist
Võistluse käik
- treeningsõidud ja registreerimine 10.00-11.00 (orienteeruvalt)
- võistlussõidud 11.00-17.00 (orienteeruvalt)
- start, I voor toimub vabalt valitud paaridega. II ja III voor pannakse paaridesse aegade põhjal (olenemata vedavast sillast või mootori kubatuurist)
- Paigaltstart
- Sõidetakse 3 vooru, tulemused määratakse voorutulemuste punktide liitmisega. Vooru kiireim saab 1 punkti, teine 2 p, jne. Kokku liidetakse 2 parimat voorutulemust. Võrdse tulemuse puhul eelistatakse kiirema vooruaja saanud võistlejat, edasisel võrdsusel paremuselt järgmine aeg jne. Vaid ühe vooru lõpetanud võistlejad tulemust ei saa.
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
Tehnilised tingimused
- Kruusa ja M+S rehvid on keelatud
- auto dokumentide olemasolu ilma piiranguteta, osaleja omal vastutusel
- organisaatoritel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
- pikad riided on rangelt soovituslikud
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu
Eelregistreerunud/osavõtutasu maksnud:
1. m6mm 350.- (klass LadaFWD)
2. siilver 350.- (klass LadaPRO Võistlusauto Mosse)
3. Raldo 350.-
4. Mikk 300.- (klass Lada66)
5. Levadia21 350.- (Võistlusauto: AZLK 2140 ML tehn. tingimustele vastav)
6. m-rally 350.- (klass Lada66)
7. Hendu 300.- (klass LadaFWD)
8. Künter 350.- (klass LadaPRO)
9. siim789 350.- (klass Lada80)
Kokku 3050.-
[Muudetud: 7-6-2010 Eve]
- Kehala paarisrada
- pinnas: kruus ~75% ja asfalt~25%
- rada avatud treeningsõitudeks laupäeval 12.06.2010 kell 10.00, võistluse algus orienteeruvalt kell 11.00
- raja territooriumile saab alates kell 9.00!
Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõppeb 05.06.2010 kell 24.00
- Eelregistreerimisel osavõtumaks Eesti Ladaklubi LIIKMELE 300.- ja FOORUMI KASUTAJALE 350.-
- peale 05.06.2010 on võimalik registreerida ka vabade kohtade olemasolul
- võistluse läbiviimiseks on vaja 30 eelregistreerunut
- makstud osavõtumaksu ei tagastata.
- kui ei registreeru 30 sõitjat 05.06.2010 kella 24.00-ks, siis võistlust ei toimu ning kõigile registreerunutele makstakse 95% osavõtumaksust tagasi
- osavõtumaks tasutakse ülekandega Ladaklubi arvele (konto andmed allpool).
- võistlusele lubatakse kuni 40 võistlejat.
- ühe autoga võib võistelda kuni 3 võistlejat
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
- peale võistlust on rada avatud treening sõitudeks
- autodele, mis ei osalenud võistlusel, on treeningmaks 300kr/auto sularahas kohapeal (auto margi piirangut treeningul ei ole)
- treeningul osalejatele kehtivad samad tehnilised ja ohutus nõuded mis võistlejatele!
Ajavõtt
- stopperiga
- gps ajavõtuga
Võistlusklassid
- Lada66
- Lada80
- LadaFWD
- LadaPRO
Autasustamine
- autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta
- autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist
Võistluse käik
- treeningsõidud ja registreerimine 10.00-11.00 (orienteeruvalt)
- võistlussõidud 11.00-17.00 (orienteeruvalt)
- start, I voor toimub vabalt valitud paaridega. II ja III voor pannakse paaridesse aegade põhjal (olenemata vedavast sillast või mootori kubatuurist)
- Paigaltstart
- Sõidetakse 3 vooru, tulemused määratakse voorutulemuste punktide liitmisega. Vooru kiireim saab 1 punkti, teine 2 p, jne. Kokku liidetakse 2 parimat voorutulemust. Võrdse tulemuse puhul eelistatakse kiirema vooruaja saanud võistlejat, edasisel võrdsusel paremuselt järgmine aeg jne. Vaid ühe vooru lõpetanud võistlejad tulemust ei saa.
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
Tehnilised tingimused
- Kruusa ja M+S rehvid on keelatud
- auto dokumentide olemasolu ilma piiranguteta, osaleja omal vastutusel
- organisaatoritel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
- pikad riided on rangelt soovituslikud
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu
Eelregistreerunud/osavõtutasu maksnud:
1. m6mm 350.- (klass LadaFWD)
2. siilver 350.- (klass LadaPRO Võistlusauto Mosse)
3. Raldo 350.-
4. Mikk 300.- (klass Lada66)
5. Levadia21 350.- (Võistlusauto: AZLK 2140 ML tehn. tingimustele vastav)
6. m-rally 350.- (klass Lada66)
7. Hendu 300.- (klass LadaFWD)
8. Künter 350.- (klass LadaPRO)
9. siim789 350.- (klass Lada80)
Kokku 3050.-
[Muudetud: 7-6-2010 Eve]
Oleks pakkuda rajapäevale lisaväärtust! Kuna raja rent on nädalavahetus siis on võimalik huviliste olemasolul sõita seal ka öösel laupäev vastu pühapäeva ja pühapäev kaasa arvatud. Siin ongi konks selles, et kui oleks huvilisi, kes jääksid telkima ja sõitma, siis andke siia teemase teada. Muidu lõppeb üritus laupäeva õhtul 20-21 vahel.
Öisele ja pühapäevasele sõidule lisaraha ei küsita neilt kes on juba korra maksnud (Kehala rajapäeva või trenni eest)
ASUKOHA KAART
[Muudetud: 29-4-2010 m6mm]
Öisele ja pühapäevasele sõidule lisaraha ei küsita neilt kes on juba korra maksnud (Kehala rajapäeva või trenni eest)
ASUKOHA KAART
[Muudetud: 29-4-2010 m6mm]
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Küsimus, et kas saab sõita tervet raja osa, või ainult mingit juppi?
Kuupäev on iseenesest vaba ja oleks paras koht auto seadistamiseks ja testimiseks (kui trampliinid sees on)! Kuna me niikuinii ei tohi võistlustest osa võtta, siis kas peale võistlusi on kruusarehvid lubatud? Kui oleks oleksime huvitatud õhtusest ja kui auto kestab siis ka pimedast testist!
Kuupäev on iseenesest vaba ja oleks paras koht auto seadistamiseks ja testimiseks (kui trampliinid sees on)! Kuna me niikuinii ei tohi võistlustest osa võtta, siis kas peale võistlusi on kruusarehvid lubatud? Kui oleks oleksime huvitatud õhtusest ja kui auto kestab siis ka pimedast testist!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Mis mõttes raja jupil:puzzled!? Ikka terve paarisrada koos mõlemale rajale jääva trampliiniga*.Algselt postitas: Photographer
Küsimus, et kas saab sõita tervet raja osa, või ainult mingit juppi?
Kuupäev on iseenesest vaba ja oleks paras koht auto seadistamiseks ja testimiseks (kui trampliinid sees on)! Kuna me niikuinii ei tohi võistlustest osa võtta, siis kas peale võistlusi on kruusarehvid lubatud? Kui oleks oleksime huvitatud õhtusest ja kui auto kestab siis ka pimedast testist!
Kruusakate ja M+S-ide keelamine on tingitud raja rendi kokkuleppest hr.Grossiga. Lihtsalt niimoodi oli võimalik niigi kallist raja renti odavamaks saada. Sellega seoses ei näe väga võimalust ka kellelegi erandit teha. Muuseas sõitsin seal rajal viis ringi jutti, peale mida olid minu uued "Safari" kruusakad täielikult hävinenud:o (asfalti lõigud on seal parajad röövlid). Minu teada on ka see rada, nagu ka Laitse, projekteeritud slikk rehvile:puzzled.
*Trampliinid - kui keegi ehmatas ära, siis võin käsi südamel öelda, et pole nii pehmeltel trampliininidel enne ega hiljem hüpanud ja rada ise on väga peene kruusaga/tuhaga. Tegemist on väga autosõbraliku kruusarajaga:D!
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
See rehvi teema paarisrajal on arusaadav, kõik nad ajavad mustri teemat, kuigi 2wd ei lõhu nii hullult rada.
Raja kohta ka ainult kiidusõnad, kuna te suurt trampat ei hüppa, siis väga tsill ja kiire rada! Aga need kaks trampat keskel viskavad ka ikka korralikult õhku - http://www.motorsport.ee/show_pop.php?g=81047 . Seeria lada saab seal ikka ära lõhkuda, kui mõistust ei ole.
Raja kohta ka ainult kiidusõnad, kuna te suurt trampat ei hüppa, siis väga tsill ja kiire rada! Aga need kaks trampat keskel viskavad ka ikka korralikult õhku - http://www.motorsport.ee/show_pop.php?g=81047 . Seeria lada saab seal ikka ära lõhkuda, kui mõistust ei ole.
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Nii, olen vist sunnitud oma sõnu sööma (Rajal ainult Ladad) Hetkel soovib ladadega rinda pista E-rühma mosse. Minul poleks selle vastu midagi kui ta PRO-klassis sõidaks, loomulikult ilma punktiteta. Kas kellelgi on selle vastu midagi kui ta võistleb Pro-klassis?
PS! Parandasin viimase registreerimise kuupäeva ära, mis esimeses postituses oli valesti.
PS! Parandasin viimase registreerimise kuupäeva ära, mis esimeses postituses oli valesti.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
et mis seal vahe on kas on E-rühma auto või rahvaralli või külakrossi auto ?
Siiani on lugenud ainult vända käik ja mark... VABA klassi läheb ta selletõttu, et ta pole Lada, E-rühm ei puutu asjasse, Laitses oli eelmine aasta ka ühe istekohaga, salongideta paugupüssid treiladega kohal, eks see aasta jätkub samamoodi ilmselt, kahjuks.
vabandust veidi teemavälise kommentaari eest;)
[Muudetud: 26.5.2010 VäikeMägilane]
Siiani on lugenud ainult vända käik ja mark... VABA klassi läheb ta selletõttu, et ta pole Lada, E-rühm ei puutu asjasse, Laitses oli eelmine aasta ka ühe istekohaga, salongideta paugupüssid treiladega kohal, eks see aasta jätkub samamoodi ilmselt, kahjuks.
vabandust veidi teemavälise kommentaari eest;)
[Muudetud: 26.5.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
Ok! Arusaadav, tegelikult oli minu idee selles, et mitte kuulutada välja "vaba klassi". Lihtsalt kui on ka vaba klass siis on EVOd ja muud autod kohal. Võibolla võiks olla ladaklubil selliste kallimate rajapäevade tarvis hoopis klass "SU". SU klassis on kõikides autodes ühesugune vene kopituse lõhn, mis neid autosid ühendab;).Algselt postitas: viaccess
Pro klass on ikka lada, ainult võõra mootoriga või võidusõudu auto, ka teist marki auto millel Lada mootor. See auto mis pole kuskilt otsast Lada läheb vaba klassi, mida ei autasustata.
abandust veidi teemavälise kommentaari eest![]()
Praegu on seis selline, et kaks ja pool päeva ennem registreerimise lõppu on 30 autost puudu 27!?