Plokikaas.

Plokikaas.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
a
aretaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Apr 2010 22:26
Asukoht: Järvamaa
Autod: Sest lada teenis mind pikki aastaid.

Plokikaas.

Postitus Postitas aretaja »

Tere foorumlased!
Kes tahab oma ladale jõudu juurde saada,siis mina tegin nii.
Mõni pilt ka.

<http://nagi.ee/photos/aretaja/sets/260947/ >
Kasutaja avatar
sveno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 07 Aug 2005 15:10
Asukoht: Elva
Autod: Lada 01-R, BMW 318R

Postitus Postitas sveno »

tuli siis jõudu ja jäi kestma?
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

Mingi keraamika nagu ma aru saan? Äkki seletad lähemalt?
a
aretaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Apr 2010 22:26
Asukoht: Järvamaa
Autod: Sest lada teenis mind pikki aastaid.

Postitus Postitas aretaja »

Jõudu tuli kõvasti.Kanalid said õiged raadiused ja selle tulemusena voolavus paranes kõvasti ja muidugi bensiinikulu ka tavalise nukkvõlliga.
Enne portimist sai vana plokikaas pooleks saetud,kust saab viilida,et kuhugi kanalisse ei läheks.
Lada mootor töötab endale vastu,sest väljalase on väga kehv.
Ja kui kõik õieti teha ,siis kestab vägahästi.
Kasutaja avatar
sveno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 07 Aug 2005 15:10
Asukoht: Elva
Autod: Lada 01-R, BMW 318R

Postitus Postitas sveno »

on sul see tegemine toodangus või ainult endale tegid?
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Jõudu tuli kõvasti....
Tuli meelde veneaegne ZIL, mis hakkas ka hästi edasi minema. Tavaliselt juhtus see enne seda, kui mootor mõne aja pärast laiali läks.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kuidas see küttekulu siis suureks läks sellest ma aru ei saa?
sisuliselt peaks ju küttekulu väiksemaks minema, kui sa sisse-väljalaske trakti korralikult voolama paned.
küttekulu suurenemise põhjuseid peaks ikka otsima paremast säärest...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
aretaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Apr 2010 22:26
Asukoht: Järvamaa
Autod: Sest lada teenis mind pikki aastaid.

Postitus Postitas aretaja »

Väljendasin valesti.
bensiinikulu läheb väiksemaks kuskil 2L sajale,seda muidugi kui mootori alumine osa on ka korras.
Tegin oma audi 80 1.8L kaane ja millel gti nukkvõll millel klapitõus 0.4 kümnendiku suurem,kui tavalisel võllil.Maanteel võtab alla 6L sajale ja millel on 1.6L ECOTRONIK karbuss ja tippkiirus 210 kmh.
Kasutaja avatar
rs7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 23 Juul 2006 10:57
Asukoht: saaremaa
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas rs7 »

Keegi tark nüüd seletaks nüüd täpselt, mida seal piltidel tehtud on. Sellest sain nagu aru, et kanaleid on uuristaud ja lihvitud, aga mis veel? Mis see valge sodi seal on?

[Muudetud: 22-4-2010 rs7]
s
Sage
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 11 Apr 2005 13:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 21063, Honda Civic 4d&Type-R

Postitus Postitas Sage »

kui kütte kulu vähenes....siis ilmselt sõidad lahja seguga:rolleyes
a
aretaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Apr 2010 22:26
Asukoht: Järvamaa
Autod: Sest lada teenis mind pikki aastaid.

Postitus Postitas aretaja »

See valge sodi on alumiiniumipuru.Ja ei ole lahja segu,selle karpa eelis on see,et see on elektrooniliselt juhitav,ehk ajuga.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Liivapritsiga ju põlemiskamber puhtaks tehtud;)
Ma usun, et seda mõeldigi selle keraamika all.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
s
Sage
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 11 Apr 2005 13:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 21063, Honda Civic 4d&Type-R

Postitus Postitas Sage »

elektrooniline karpa? et siis proge ajuga nagu reguleerid palju kütust peale tuleb? :D
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Monopritset mõtleb äkki?

Muidu teostus tundub ilus, võiksid teha veel sellest lõigutud plokikaanest ka pilte ja täpsemalt näidata mida ja kust sa maha "viilisid"
s
Sage
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 11 Apr 2005 13:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 21063, Honda Civic 4d&Type-R

Postitus Postitas Sage »

...no ja mismoodi sealt mono pritsest siis tervesse põõrete vahemikku saad kütust õigeks 'progeda'? Millega üldse mõõtsid et segu õige on?
a
aretaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Apr 2010 22:26
Asukoht: Järvamaa
Autod: Sest lada teenis mind pikki aastaid.

Postitus Postitas aretaja »

Ei ole monopritsung. Mehaanilise pumbaga.Karpal ei ole ei kiirenduspumpa ja tooreklapp on elektiga,ehk solenoid,mis töötab vastavalt pingele.See sama tooreklapp on ka kiirendus pumba asemel.Muidugi kõik andurid on ka olemas lamda jne.
Liivapritsiga sai jah viimane töötlus tehtud ja liivatera suurus olematu,ehk tolm.
a
aretaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Apr 2010 22:26
Asukoht: Järvamaa
Autod: Sest lada teenis mind pikki aastaid.

Postitus Postitas aretaja »

Varsti hakkan ühte mootorit tegema,millele lähevad sisse niva ujuva sõrmega kepsud,08 kolvid,et mootori pöörlemine ja õõrdumine oleks kergem [1500 mootor siis]Suurem õlipump,tehtud kaas väikse klapiga,aga lääne klapid,sest vene sisselaskeklapid kipuvad liigse kuumusega kõveraks minema,regullitav nukaratas,et süütenurga tapesemalt paika saaks,21213 nukkvõll,torukolle roostevabast,mis saab ka ise tehtud,siis saab tavamootorist väga hästi edasi käitava asja.
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

ei ole veel näinudki originaal klappi mis kuumusega kõveraks mootoris on tõmmanud:)peab ika eriti tuline se asi seal olema.
a
aretaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Apr 2010 22:26
Asukoht: Järvamaa
Autod: Sest lada teenis mind pikki aastaid.

Postitus Postitas aretaja »

Kes remondib oma mootorit ja tahab jätta vanad klapid,siis soovitan ennem treipingis ära kontrollida.Silmaga ei teegi vahet kas on kõver.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Saab keegi, kes on reaalselt asjaga kokku puutunud öelda, et kas niimoodi juhtpukside otste maha võtmine ka tegelikult nende tööiga palju vähendab? Hetkel teen ühte mootorit millel suurendan kanaleid ja ei tahaks nt paari tuhande km pärast pead maha kookima hakata et pooleks saetud juhtpukse vahetada.
Teooria meestel mitte segada:lol
Vasta