P:Kõrgematel pööretel vibra keres
P:Kõrgematel pööretel vibra keres
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
P:Kõrgematel pööretel vibra keres
Mure järgmine:
Kui mootor kõrgemale pöördele ajada, lööb sellise tugeva vibratsiooni keresse.(kõrgem pööre ehk u 4000+, mul pole tahhomeetrit). Mootoripadjad silma järgi korras, mootor vahel ei loksu. Vibra ei sõltu ei kiirusest ega siduri asendist.
Ise kahtlustan lahtist hooratast või õhtale minevat kasti.
Millega saab kõige paremini kontrollida, kui tegu ühega neist?(ma tean, et lahti võtmine on alati kõige parem diagnoosimiseks, kuid ajapuuduse tõttu tuleb probleemi lahendust ette aimata mitte pool autot huupi lahti lammutada)
Või on tegu mõne teise veaga?
Seostaks selle vibraga ka kolinat auto seisma jätmisel. Kui auto jätta seisma, siduripedaal alla surutuna, käik sees, siis on väike kolin. Kui aga vabakäigul, siis pole midagi. Mootoriks originaal 1.2, all 01 kast.
Kui mootor kõrgemale pöördele ajada, lööb sellise tugeva vibratsiooni keresse.(kõrgem pööre ehk u 4000+, mul pole tahhomeetrit). Mootoripadjad silma järgi korras, mootor vahel ei loksu. Vibra ei sõltu ei kiirusest ega siduri asendist.
Ise kahtlustan lahtist hooratast või õhtale minevat kasti.
Millega saab kõige paremini kontrollida, kui tegu ühega neist?(ma tean, et lahti võtmine on alati kõige parem diagnoosimiseks, kuid ajapuuduse tõttu tuleb probleemi lahendust ette aimata mitte pool autot huupi lahti lammutada)
Või on tegu mõne teise veaga?
Seostaks selle vibraga ka kolinat auto seisma jätmisel. Kui auto jätta seisma, siduripedaal alla surutuna, käik sees, siis on väike kolin. Kui aga vabakäigul, siis pole midagi. Mootoriks originaal 1.2, all 01 kast.
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Vänt pooleks peaks tähendama seda, et mootori töös esineb ka teisi anomaaliaid. Mul aga tühikäigul podiseb ilusti ja tõmme on ka normis,vaid tugevalt kiirendades võib saada vibratsioonitõve.. Vänt pooleks on minu teada väga ekstreemne värk, teagi kas siis mootor üldse töötaks.
Jõud taga, peab minema.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Mis Sa viimasel ajal teinud oled?
Näiteks karterikaitsmega kännu otsa sõitnud (karterikaitse on nüüd vastu karteripõhja). Või siis kardaaniga kuhugi otsa sõitnud( kartaan kõver)? Kas vibra on seistes või sõites? Hoorattale saad ligi kui poripleki lahti lased neljast 6mm poldist (plekk asub mootoriploki ja käigukasti vahel).
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Probleem polegi esinenud praegusel ajal, tegu sellise ammu tekkinud murega. Karterikaitse on sirge. Varem olen ära kannatanud, kuid nüüd pärast talvist seisu käivitades ja sõites hakkas see häirima rohkem, kui varem.
Kardaanil vahetasin riste eelmine suvi, selles asi ei tohiks olla. Vibra on nii seistes kui ka sõites, tekib kindlatel pööretel. Ka vabakäiguga tuuritades.
Kas ma sealt pleki alt saan proovida hooratta pingsust? Peale keerata igatahes mitte, ma arvan, peab vist kasti maha võtma selle jaoks ikkagi..
Kardaanil vahetasin riste eelmine suvi, selles asi ei tohiks olla. Vibra on nii seistes kui ka sõites, tekib kindlatel pööretel. Ka vabakäiguga tuuritades.
Kas ma sealt pleki alt saan proovida hooratta pingsust? Peale keerata igatahes mitte, ma arvan, peab vist kasti maha võtma selle jaoks ikkagi..
Jõud taga, peab minema.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Sõidab kenasti ka pooleks vändaga. Mitte midagi ei saa aru esialgu. Sõitsin poolteist kuud, vänt pooleks. Algul hakkas suuremate pööretega kerge lõgin, pea vaevumärgatav. See aga muudkui süvenes pikapeale ning lõpuks hakkas koledamat häält tegema ja hakkas juba muret tekitama. Sai vahetatud nuka otsas olev vaakumpump, et äkki see kolistab, ei miskit. Et vända otsas olev rihmaratas on leevendiga (kahest tükist, kumm vahel), oli kahtlus, et rihmaratta leevendi on otsas ja see kolistab. Võtsin rihmaratta otsast ära ja panin käima. Vaikus, ei mingit kolinat. Tõin uue rihmaratta, panin otsa ja täpselt sama kolin tagasi. Asi selge, rihmaratas oma raskusega vända otsas tõi kolina. Vända otsast võtmega edasi-tagasi lõksutades oli tunda kolks. Mootor maha ja laiali, oligi vänt pooleks kohe esimese kaela tagant. Põhjuseks ilmselt 3 aastat tagasi sisse kukkunud klapp, mis vändale paugu ära pani tookord. Tookord lõi mootori kinni 100 pealt. Kolm aastat sõitis pärast seda remonti aga ju siis pani vändale tookord laksu ära. Vänt sai veel lihvitud ja kõik oli pingis ok. Tegu küll BMW-ga aga mootor on mootor. Ka Scania bussil kord vänt pooleks läinud, sõitis kohale küll ära kenasti aga jube koledat häält tegi küll. See aga oli ostetud vänt ja kes teab mis sellege enne tehtud oli.Algselt postitas: ando
Vänt pooleks peaks tähendama seda, et mootori töös esineb ka teisi anomaaliaid. Mul aga tühikäigul podiseb ilusti ja tõmme on ka normis,vaid tugevalt kiirendades võib saada vibratsioonitõve.. Vänt pooleks on minu teada väga ekstreemne värk, teagi kas siis mootor üldse töötaks.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.