Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
enamus teemasid vaadata sisi esimesed paar lehte keretööd ja siis uus värv ja kokkuladumine eks selle siksiga ikka närvi ja püsivust ja huvi peab ikka jaguma,oled ka korraliku töö ära teind ehk nüüd ka edulisem mootor ? ootan enda omaga ka et saan lõpuks ülevaatusele ja kindl,siis asfladile kimama...07 ikkagi lemmik edu
Vahepeal mõtlesin, et millalgi peaks mõne 2 liitrise vahele aretama, aga kas sellest midagi ka välja tuleb selgub suvel. Võibolla lähen lihtsamat teedpidi ja pistan 1.5 vahele.
Vahepeal oleme karbuss näppinud ning autol on ka mingid uued veljed all...kuid õhus on üks küsimus. Mis tähendab mootoriploki peal tähis "E"? Muidu on sigullil ploki peal ju teadagi kahes kohas tähis, ala 01, 03, 06, 213 ja 2101, 2103, 2106 jne. Kuid sellel konkreetsel masinal on mõlemal pool lihtsalt "E". Eelmine omanik vist oli öeld et mootor ikkagi 1200. Suvalise karpaga suvalises seades laseb näiteks rehvi koha peal ribadeks ilusti...kuid see pole mingi näitaja. Lihtsalt pakkus huvi mida see tähis endast kujutab.
Sellel mootoril on siis arvatavasti veepumba taga kirjas, mis motoga tegu. Mul oli ühel 06-el ka E seal kus tavaliselt mootoril on 011, 03 vms ja veepumba taga oli suurelt vaz 2101...
Mõtled markeeringut sisse- ja väljalaske pool? Mina tuvastasin seal samuti ainult E. Kuid võin ükspäev veel traatharjaga nats sebida kui ligi pääseb, ja üle kontrollida.