Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
ma märkasin, et pagassi nurgad roostetavad veidi. Kas põikstablisaatori kinnitus muidu üldiselt korras ("känd")? aga muidu jh kena auto, jõudu ja jaksu sellega:)
Algselt postitas: v2li93
ma märkasin, et pagassi nurgad roostetavad veidi. Kas põikstablisaatori kinnitus muidu üldiselt korras ("känd")? aga muidu jh kena auto, jõudu ja jaksu sellega:)
kinnitus paistab jah üldiselt korras olevat ja eks sellel seda roostet jagub veel.
nii, sai garaazis jälle lammutatud ja esiosa natuke lahti kistud.
jama on see, et ühte tuld ei saa kätte, ei pääse poltidele ilusti ligi.
sai siis varuratta kohast makrofleks ära võetud ja plekk mis vastu paistis oli ilusti läbi roostetanud, juhi jalgade juurest on ka natuke hullem kui ma enne arvasin, aga vana koht välja lõigata ja uus plekk peale. juhipoolse karbi tagumine nurk vaja ka uus keevitada.
auto on saanud esimesse nurka kunagi paugu, siis lappimisega pole erilist vaeva nähtud, tore porno on koos seal, oleks vaja uut esipaneeli ja uut põlle ka arvatavasti sest korralikku asja esipaneelist vist enam ei saa. põlle kannatab vist korralikuks saada. selleks korraks vist kõik.
nii kirjutaks siis vahepeal mis toimunud on, veljed müüsin suvel maha, ja auto seisis terve suvi, vahepeal nokitsesin ja lõikusin, peamiselt ootasin keevitajat kes kogu asja kinni laseks, aga keda ei olnud oli keevitaja.
sai siis ise keevitusaparaat ostetud ja kohe pihta hakatud, elus esimest korda keevitan, alguses ei tulnud midagi välja aga nüüdseks juba enamvähem normaalsed õmblused.
enamus kohad on keevitatud, kuid üsna palju on veel teha.
avastasin ka ühe probleemi, et pidurivedeliku anum oli tühi, piduripedaal ei toimi, valasin peale õli, voolikutest mis silindrisse läheb sain õhu välja kuid peasilindris on õhk sees, tuleb maha võtta ja üle vaadata.
eks tasapisi kirjutan mis toimub.
ja kui kellegil esiklaas vedeleb kuskil siis võib mulle anda:D
kuidas ma esituledelt klaasi eest ära saan?
kuskilt on meelde jäänud, et ahju panna teatud kuumuse juures korraks, et liim sulab lahti, või tuleb lahti lõigata?
mis oleks õige asi millega klaasid tagasi liimida?
ja lisaks, et vaikselt sai alustatud pahteldamise ja lihvimisega.
keevitustööd jäävad takistama uksed, mis ei taha kuidagi eest ära tulla, ehk on kellegil hea nipp varuks?
õiged võtmed murdusid ka pooleks, millega võibolla oleks poldid lahti saanud.
Ise panin silikooniga külge, tavalise ilmastikukindlaga.
Uste poltidele peksa kõvasti pähe haamriga, ja kui ei aita, siis lõika rellakaga miinus peaks need poldid, siis vähe mõistlikum mingi laia võtmega keerata, eriti hea on mingi vene miinus pea mis on nelikandist tehtud, saab 9 võtmega keerata.
Uste jaoks kasuta löök kruvikeerajat ning kui seda pole võid testida suure + peaga kruvikeerajaga aga enne kui keerad, lööd haamriga kõva löögi vastu kruvikeerajat.... õnnestub 40/60nest. Ise puurisin kõik välja ja asendasin sise kuuskandiga.