K: Tagumised turvavööd
K: Tagumised turvavööd
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
K: Tagumised turvavööd
Teab keegi, kas 1981a. 05-l on tehasevarustuses olemas tagumised turvavööd? Ei ole neid küljes aga auto lahti-kokku käinud. Praegu rihma-kampaania käib ja oleks hea end võitluseks ette valmistada kui keegi teel tõukama hakkab.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
kui C-piilari kattes turvavöö kinnitamiseks augud olemas, siis sinikuubesi ei huvita, kas konkreetsel mudelil olid vööd standard- või lisavarustuses - vööde olemasolu on seljuhul kohustuslik-
mu 70. aasta kopikal näiteks piilari katetel vööde augud puudusid, samas kui katted maha kiskusin, siis augud olid olemas(paraku ei mäleta, kas keermestatud või mitte)
mu 70. aasta kopikal näiteks piilari katetel vööde augud puudusid, samas kui katted maha kiskusin, siis augud olid olemas(paraku ei mäleta, kas keermestatud või mitte)
-
rraskelt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 135
- Liitunud: 15 Veebr 2010 17:51
- Asukoht: haapsalu/mustamäe
- Autod: vaz 2105
minu 84a 2105 pole ka taga turvavöösid kattete all pole isegi auke ! Mul kodus olemas selline vaz ja pole!
aga tahaks ise nüüd teada,et kas võib neid sinna ise paigutada v ei?
[Muudetud: 20-3-2010 raskelt]
[Muudetud: 23-3-2010 raskelt]
aga tahaks ise nüüd teada,et kas võib neid sinna ise paigutada v ei?
[Muudetud: 20-3-2010 raskelt]
[Muudetud: 23-3-2010 raskelt]
Sul mälupulk on? - Jah, siinsamas (hoiad jalgevahelt), pistan sulle kuskile, et mäletad seda elu lõpuni.
Algselt postitas: ToM
Uskumatu, peab olema. Ise kinnitusi teha ei tohi.
Ei pea.
Mulle on jäänud vähemalt mulje, et neid turvavöösid pandi klassikutele taha "töötaja suva järgi" või olid need lisavarustuses. 91.a 05-l on, 84. a 05-l on (vanad head käsitsi pingutatavad), 84.a 06-l on ja nii imelik kui see ka pole, 99.a 06-l neid polnud. Pani ikka kukalt küll kratsima, kui sõbra autot keevitades märkasin, et ei põhja all, ei piilaril ega ka mütsiriiulil ei ole keermestatud turvavöö mutreid ega auke.
Ülevaatusel pole sellel autol probleeme olnud.
[Muudetud: 20-3-2010 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Mulle sobiks rohkem kui ka esimesi poleks tehasest külge pandud. Nii mõnegi on see rihm hoopis tapnud. Ntx Tapa lähistel oli laks kus vandid autos viiekesi olles libisesid ära ja panid laupa vastutulnule. Vandid lendasid oma autost välja põllule laiali ja ei juhtunud nendega peale mõne muhu midagi. Vastutulija oli rihmaga kinni ja hukkus. Samuti ei saa välja kui auto avarii ajal süttib. See on minu seisukoht.Algselt postitas: Suska
Tehke nii nagu oleks tehasest tulnud või natukene paremini. Mingit pornograafiat tõesti pole mõtet teha, kuid ega selliste asjade pärast elu seisma ei jää. Edu!
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Ilmselgelt ei tohi hakata autole ise turvavarustust ehitama, seega ka ise turvavöösid paigaldada kohe kindlasti ei tohi kui autol kinnituskohad puuduvad.
Mitte ükski militsionäär ei tohi määrata karistust kui autol tehasepoolt turvavöid ei ole, kusjuures selle ajastu masinatel võib vabalt olla ka nii, et kinnituskohad ja ka augud on olemas, kuid vöid tehasepoolt ei ole, turvavööd lihtsalt olid hetkel laost otsas või Vasja, kes turvavöid paigaldas käis just selle masina liinilt möödumise ajal väikest tsiribitskit tegemas.
Mina oma luazile näiteks ei ole ka esimesi turvavöid paigaldanud, ülevaatusel käin nii, et korjan katuse ülemise osa maha, seega ei olegi kuhugi vöösid kinnitada. Ladaga muidugi nii teha ei saa.
Turvavööde kasutamine ja reaalne turvalisus on muidugi hoopis teine teema, ise kasutan ka igapäevasõitudel normaalse autoga sõites turvavöid eranditult alati, sh ka lühikesi otsi sõites aga luazi suguses sõidukis ei ole ma neid nõus kasutama ka trahvi ähvardusel kuna see on ilmselgelt ohtlik.
Mitte ükski militsionäär ei tohi määrata karistust kui autol tehasepoolt turvavöid ei ole, kusjuures selle ajastu masinatel võib vabalt olla ka nii, et kinnituskohad ja ka augud on olemas, kuid vöid tehasepoolt ei ole, turvavööd lihtsalt olid hetkel laost otsas või Vasja, kes turvavöid paigaldas käis just selle masina liinilt möödumise ajal väikest tsiribitskit tegemas.
Mina oma luazile näiteks ei ole ka esimesi turvavöid paigaldanud, ülevaatusel käin nii, et korjan katuse ülemise osa maha, seega ei olegi kuhugi vöösid kinnitada. Ladaga muidugi nii teha ei saa.

Turvavööde kasutamine ja reaalne turvalisus on muidugi hoopis teine teema, ise kasutan ka igapäevasõitudel normaalse autoga sõites turvavöid eranditult alati, sh ka lühikesi otsi sõites aga luazi suguses sõidukis ei ole ma neid nõus kasutama ka trahvi ähvardusel kuna see on ilmselgelt ohtlik.
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 856
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
81 aasta 05-el on turvavööd kuid ilma rullikuteta (kodus selline isend). Vaevalt neid auke sinna suvajärgi tehti. Tehasest tuleb ju auto kere liinilt iseasi, kas keegi rihmasid külge pani.
Kasutage turvavöösid!: Kui ei viitsi siis minge sinna üle katuse lendamise stimulaatorisse ja proovige järgi. Arvan, et mõnus pole. Uutel autodel, millel on turvapadi, jõuad kokkupõrkeajal ilma turvavööta turvapadja tööpiirkonda varem ja isegi väikesel kiirusel võib olla tulem ebameeldiv. Laukokkupõrkes pole Ladas 90km/h midagi teha isegi turvavööga.
Kasutage turvavöösid!: Kui ei viitsi siis minge sinna üle katuse lendamise stimulaatorisse ja proovige järgi. Arvan, et mõnus pole. Uutel autodel, millel on turvapadi, jõuad kokkupõrkeajal ilma turvavööta turvapadja tööpiirkonda varem ja isegi väikesel kiirusel võib olla tulem ebameeldiv. Laukokkupõrkes pole Ladas 90km/h midagi teha isegi turvavööga.
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Ei anna ikka see teema minule rahu.
Kered tulevad ju liinilt järjest nagu päkapikud. Miks on nii, et mõnedel on turvavöö augud ja mõnedel jälle ei ole? Kes on see insener Volodja Toljatti tehase laua taga, kes otsustab reisijate turvalisuse?
Eespool mainitud 99' aasta 06 on oma olemuselt peaaegu täiesti samasugune nagu 84' aasta 06. Vene tippinsenerid on ennast ületades suutnud vaid kõik releed kaks korda väiksemaks meisterdada ja lisada elektriaknad. Ma ei näe põhjust, miks peaksid sellel isendil puuduma tagumised turvavööd ainult sellepärast, et ta ei ole enam "kuldse ajastu" masin. Kes sellest kasu peaks saama? Ometigi puuduvad jätkuvalt kõik võimalused turvavööde paigaldamiseks selle auto külge, ei ole mitte ühtegi vastavat auku selle jaoks.
Kas tõesti sellepärast, et tegemist oli siseturu variandiga jäeti auto, millel oli juba selline lääneliku mugavuse sümbol nagu elektriaken, ilma turvavöödest? Mis seal Venemaal ikkagi toimub?
Kered tulevad ju liinilt järjest nagu päkapikud. Miks on nii, et mõnedel on turvavöö augud ja mõnedel jälle ei ole? Kes on see insener Volodja Toljatti tehase laua taga, kes otsustab reisijate turvalisuse?
Eespool mainitud 99' aasta 06 on oma olemuselt peaaegu täiesti samasugune nagu 84' aasta 06. Vene tippinsenerid on ennast ületades suutnud vaid kõik releed kaks korda väiksemaks meisterdada ja lisada elektriaknad. Ma ei näe põhjust, miks peaksid sellel isendil puuduma tagumised turvavööd ainult sellepärast, et ta ei ole enam "kuldse ajastu" masin. Kes sellest kasu peaks saama? Ometigi puuduvad jätkuvalt kõik võimalused turvavööde paigaldamiseks selle auto külge, ei ole mitte ühtegi vastavat auku selle jaoks.
Kas tõesti sellepärast, et tegemist oli siseturu variandiga jäeti auto, millel oli juba selline lääneliku mugavuse sümbol nagu elektriaken, ilma turvavöödest? Mis seal Venemaal ikkagi toimub?
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
-
kkrister
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 249
- Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
- Asukoht: Tallinn, Lilleküla
- Autod: 2101 '80
Julgen väita, et tagumisi turvavöösi saab paigaldada kõigile Nõukogude ajal toodetud VAZ tüüpi sõidukitele, mis hiljem või ka praegu AvtoVAZ toodangu väljastamisel toimub, et tea. Igatahes on selline võimalus toodud ära 1971. a. välja antud VAZ 2101 kasutusjuhendis. Tõsi, tagumised vööd olid toona nö "lisavarustuses". Kuskil 80-ndate keskelt kindlasti pandi neid kõigile.
Tagumiste vööde paigaldamiseks on minu nähtud 1971..72 aasta 2101 keredel olnud ka keermestatud augud täiesti olemas. Tõsi, neid näeb vaid siis, kui eemaldada tagumine iste ja c-piilari kate, viimase polstrisse tuleb ise kääridega auk sisse lõigata, kui on kindel soov turvavöösid paigaldada - papil on auk juba tehase poolt sees.
Minu 1971/72 a. autol tuleb aga turvavöö jaoks erikeermestatud auke otsida mütsiriiuli katte alt. C-piilaril neid tõesti ei ole.
Ohutut liiklemist!
Tagumiste vööde paigaldamiseks on minu nähtud 1971..72 aasta 2101 keredel olnud ka keermestatud augud täiesti olemas. Tõsi, neid näeb vaid siis, kui eemaldada tagumine iste ja c-piilari kate, viimase polstrisse tuleb ise kääridega auk sisse lõigata, kui on kindel soov turvavöösid paigaldada - papil on auk juba tehase poolt sees.
Minu 1971/72 a. autol tuleb aga turvavöö jaoks erikeermestatud auke otsida mütsiriiuli katte alt. C-piilaril neid tõesti ei ole.
Ohutut liiklemist!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Dokument.
Kodus on pilt mis tehtud 1975. aastal toodetud tagumiste turvavööde märgistusest ja mis kuust ja aastast mis autole neid sai paigaldada. Kahjuks ei ole hetkel kodus. Märksõna oli seal aasta 1975.
VAZ 2101; VAZ 2102 ja VAZ 2102 jaoks hakati tagumisi turvavöösi tootma jaanuar 1975. Turvavöö tähistus (slaavi tähed) RB6A 01.75.
[Muudetud: 4-4-2010 SexSix]
VAZ 2101; VAZ 2102 ja VAZ 2102 jaoks hakati tagumisi turvavöösi tootma jaanuar 1975. Turvavöö tähistus (slaavi tähed) RB6A 01.75.
[Muudetud: 4-4-2010 SexSix]