Keskmine kütusekulu
Keskmine kütusekulu
kütusekulu
Mul on kogemusi ainult väiksemate mootoritega (s.o 1,2 ja 1,3)ja 4 käiguliste kastidega. Maanteel kui sõita rahulikult 80-90 km/h saab 7L/100km. Linnas sõltub vägapalju liiklusoludest ja jääb 10L/100km kanti.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui surveaste üle 10 siis eestis 95ga jääb kohati hätta - rahulikult kulgeda saab, piitsutades hakkab kolvipeal krõbin pihta.
korras lada peaks maanteel tühjalt sõites 85-90km/h võtma 1,2-1,3 mootoriga 7 liitri kandis, 1500-1700 mootoriga võtab pea liitri ehk rohkem.
kollane 2105: 1300cc, fso 5ne kast, 195/50r15 rehv, 2he solex karbussi ja 274 kraadi sport nukkvõlliga võttis maanteel 7,8L 100le mõõdetud tallinn - kaunas - tallinn trassil reaalselt läbitud kilomeetrid / tangitud kütus.
sama masin ohekatku rajal kruusakaga 25-30L 100le
[Muudetud: 27-3-2010 olaaf]
korras lada peaks maanteel tühjalt sõites 85-90km/h võtma 1,2-1,3 mootoriga 7 liitri kandis, 1500-1700 mootoriga võtab pea liitri ehk rohkem.
kollane 2105: 1300cc, fso 5ne kast, 195/50r15 rehv, 2he solex karbussi ja 274 kraadi sport nukkvõlliga võttis maanteel 7,8L 100le mõõdetud tallinn - kaunas - tallinn trassil reaalselt läbitud kilomeetrid / tangitud kütus.
sama masin ohekatku rajal kruusakaga 25-30L 100le
[Muudetud: 27-3-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Nii see on. Kus on segatud bens, ehk madalast oktaanarvuga bensiinist on kõrgem välja aetud, siis seda võtab kõvasti rohkem. Tolueen oli vististi selle asja nimi, millega oktaanarvu tõstetakse. M Sigma 3,0 võttis seda 19/100. Neste 95-te läks aga 9,1 l/100. Bens peab kuivades jätma näpu puhtaks ja kuivama valgeks. Kui näpp jääb libedaks ja õliseks, on asi jama.Algselt postitas: hautz
Kellel palju kütet võtab ,siis proovige tanklat vahetada. Elva Olerexist kütet võttes on kütusekulu mitu liitrit (kui mitte rohkem) suurem, kui Alexelast võttes. Pole küll siksiga proovitud, kuid ise proovinud ja tuttavad räägivad sama juttu.
Huvitav teada, mida Olerexi esindaja selle kohta ütleb, kuulame ära:)
[Muudetud: 28-3-2010 Arvos]
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
sSiksiKuninGaS14
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 03 Apr 2010 21:33
- Asukoht: Garaa?is:)
- Autod: Pole aga varsti 07:)
- Kontakt:
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Kuna minul asja vastu huvi, ka kogemusi erinevatest jaamadest tankitud kütusega, samuti tutvusringkonnast mõned väidavad sama, siis Elva tankla juhataja(nime järgi naisterahvas) sai kirja 28.03.2010 palvega nimetatud väidet kommenteerida. Küsisin tema arvamust asja kohta. Ilmselt ei osanud ta, omades juhataja ametikohta(!), sellele midagi vastata, sest vastust ei saabunud. 8.04.2010 sai sellest koopia Olerex-i juhtkond, vastas koheselt Olerexi turundusjuht Antti Moppel. Kuna ta arvatavasti kiiruga vaatas teema üle, siis lahterdas ta minu 19l/100km. Olerexi kapsaaeda. Ütlen nüüd üle, et tegu polnud sedakorda Olerexi kütusega ja see testing oli mõni aasta tagasi. Igatahes on ta otsekohe valmis tõestama Olerexi kütuse kvaliteetsust.Algselt postitas: hautz
Kellel palju kütet võtab ,siis proovige tanklat vahetada. Elva Olerexist kütet võttes on kütusekulu mitu liitrit (kui mitte rohkem) suurem, kui Alexelast võttes. Pole küll siksiga proovitud, kuid ise proovinud ja tuttavad räägivad sama juttu.
Lisan, et mina jään ikkagi kindlaks sellele, et mõnest bensiinijaamast tankides läheb kütust rohkem kui mõnest teisest. Siinkohal aga Antti Moppeli vastus:
Tere Arvos,
Aitäh küsimast. Lugesime ka teie foorumit. Viidatud Mitsubishi Sigmat tahaksime küll oma silmaga näha. Võtaks ta nädalaks ajaks Prof. Mihkel Naamsi laborisse koos meie kütusega (ja kui autoomanikul soovi on, siis veel mistahes teiste kütustega) testida ja laseks testi tulemustel ise enda eest rääkida.
Lugupidamisega
Antti Moppel
turundusjuht
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Sain Olerexilt konkreetse vastuse ja selgituse. Bensiini segamise või mittesegamise kohta pole küll seal kirjas midagi. Kõik seal allpool on põhimõtteliselt õige, kuid ikkagi on olemas kogemused nii ühe kui teise bensiiniga. Ma ei saa midagi parata kui nimetatud M.Sigma kulutas ühte bensu vähem kui teist. Eks tuleb millalgi ette võtta ja teha autoga konkreetsed proovisõidud erinevate kütustega ja ühtlase sõidustiiliga. Maanteel. Kui asjad niikaugel ja suvel peaks huvi olema, kutsun ka mõne huvilise kaasa ja teeme need bensiini tarbimise proovid ära. Kui tulemused käes, jagan neid meeleldi:)
Olerex:
Kütusekulu teema on vahelduva eduga pidevalt üleval, viimastel aastatel järgmiste variatsioonidega:
* firma X kütust kulub vähem kui firma Y kütust
* välismaalt ostetud kütust kulub vähem kui Eestist ostetut
* Soome kütus on parem kui Eestis müüdav kütus
* kõige parem on Venemaal müüdav kütus
Igal variandil on oma veendunud pooldajad.
Me eelistame alati lasta faktidel ise enda eest rääkida. Näiteks 2008 aastal korraldati Tartu Lennukolledzhi mootorite katselaboris erinevate kütusemüüjate kütuste test. Tulemus: ei eesti erinevate müüjate ega ka eri riikide (Eest, Leedu, Poola, Soome, Saksamaa, Itaalia) kütustel ei ole mingit vahet. Erinevused jäid 3% ehk mõõtevea piiresse. Samasuguseid katseid on korraldatud ka varem ja tulemused on pea alati samad.
Olerexi müüdav kütus pärineb suures osas Orlen Lietuva naftatöötlustehasest Leedus. Soovi korral võime samalaadse testi veelkord läbi teha.
Tervitades
Antti Moppel
turundusjuht
Olerex:
Kütusekulu teema on vahelduva eduga pidevalt üleval, viimastel aastatel järgmiste variatsioonidega:
* firma X kütust kulub vähem kui firma Y kütust
* välismaalt ostetud kütust kulub vähem kui Eestist ostetut
* Soome kütus on parem kui Eestis müüdav kütus
* kõige parem on Venemaal müüdav kütus
Igal variandil on oma veendunud pooldajad.
Me eelistame alati lasta faktidel ise enda eest rääkida. Näiteks 2008 aastal korraldati Tartu Lennukolledzhi mootorite katselaboris erinevate kütusemüüjate kütuste test. Tulemus: ei eesti erinevate müüjate ega ka eri riikide (Eest, Leedu, Poola, Soome, Saksamaa, Itaalia) kütustel ei ole mingit vahet. Erinevused jäid 3% ehk mõõtevea piiresse. Samasuguseid katseid on korraldatud ka varem ja tulemused on pea alati samad.
Olerexi müüdav kütus pärineb suures osas Orlen Lietuva naftatöötlustehasest Leedus. Soovi korral võime samalaadse testi veelkord läbi teha.
Tervitades
Antti Moppel
turundusjuht
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mina saan matemaatiliselt keskmiseks kuluks sul 8,6956L /100kmAlgselt postitas: -bandiit
mul küll midagi jamastipaak oli kuiv panin 20l vene vensiini sisse ja sain sõita 230 km sis tuleb välja et 11,5 . nu see on natuke palju 1,2 mootori kohta või mis? peaks vist karpat sättima ja düüsesid vahetama?? aidake
![]()
juba puht loogiliselt võttes ei saa sa 230km sõita 20 liitri bensiiniga kui kulu 11,5...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."