K: poolraami parandus
K: poolraami parandus
-
vVibumees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 25 Aug 2009 18:11
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
- Autod: Vaz 21063 "tibu"
- Kontakt:
K: poolraami parandus
Ostsin, kuid kahjuks ei leidnud teemat. Probleem siis selline et juhipoolen esimene poolraam kohe kohe pooleks (ei oska täpselt seletada aga sealt kust poolraam keerab ennast üles kapotialla) loodan et saite aru mis kohta mõtlen. Siit siis küsimus et kas uut tükki saab poest osta nt või kas annab sellist kohta parandada inimesekombel?
Ette tänades Meelis
Ette tänades Meelis
Mida sina si*t ka isamaast tead?
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Mina küll aru ei saanud mis kohta sa mõtled (teema peaks muidugi ülepea kerefoorumis olema aga see selleks). Kui mina väike olin, siis isa õpetas, et poolraam=lon?eroon (ehk lansekas). Ehk siis tegu on selle karbiga (talaga) mis tuleb auto põhja alt ja mille külge (nende vahele) kinnitub sillatala. Kui sa nüüd räägid poolraami sellest osast, mis keerab üles kapoti alla, siis ega jutt ei käi vedrukandurist? Vedrukandurit mootoriruumi poolt eriti ei näe - ta suuremalt osalt rattakoopas (seal siis vedru ja ülemise õõtshoova kinnitus), mootoriruumi poole jääb ainult amordi ülemine kinnituskoht.
Anyway, mina olen poes näinud kahte sorti detaile: ainult poolraami tala või terve mootoriruumi külg (poolraami tala, vedrukandur ja mootoriruumi sein) ühes tükis. Poolraami vahetus eeldab reeglina auto esiosa molekulideks võtmist.
Anyway, mina olen poes näinud kahte sorti detaile: ainult poolraami tala või terve mootoriruumi külg (poolraami tala, vedrukandur ja mootoriruumi sein) ühes tükis. Poolraami vahetus eeldab reeglina auto esiosa molekulideks võtmist.
-
vvussvillem
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
- Asukoht: valga
- Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne
Mina tegin mädanenud kohaga niimoodi. Usun et jäi päris kõva. http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 983&page=2
Kui ainult see ülemineku koht mäda ja ülejäänud talast/raamist korras siis niimoodi kõige parem ongi teha nagu vussvillem oma postituses..kui relakas ja keevitus käes püsib siis ei ole sellise asja tegemine probleem.
Muidu on ka neid tükke eraldi müügil ning enda masinale ostsin selle tala mis sealt samast põhja alla läheb ning selle ülemineku koha meisterdasin ise.
edu.
edit: ühe pildi leidsin ka sellest

[Muudetud: 12-2-2010 lada]
Muidu on ka neid tükke eraldi müügil ning enda masinale ostsin selle tala mis sealt samast põhja alla läheb ning selle ülemineku koha meisterdasin ise.
edu.
edit: ühe pildi leidsin ka sellest

[Muudetud: 12-2-2010 lada]