Nivale Diisel mootor

Nivale Diisel mootor

Kõik 4x4 seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Nivale Diisel mootor

Postitus Postitas Landy »

Jäi ühest teisest foorumist silma väide:
"üks Niva mees ostis tema fiat tipo 1,9tdi mootori, ta ütles, et see sobib sinna
ümberehitamata."

Oskab keegi selle paikapidavust kommneteerida?:puzzled
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
v
vilimo
Postitusi: 95
Liitunud: 19 Mär 2015 15:45
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105 x2

Fiat regata

Postitus Postitas vilimo »

Ma olen näin kuidas on nival peal fiat regata mootor 1,9d kui ma ei exi ainuke asi mis vaja ymber teha oli mootori käppad kui ma õieti mäletan :)
k
kopec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 314
Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
Autod: japs

Postitus Postitas kopec »

kas esiveolise fiati mootor sobib siis kkastiga?
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
h
heiki
Foorumi kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: 17 Jaan 2009 20:24
Asukoht: Lääne-Virumaa
Autod: vaz2121

NIVA 1,9D

Postitus Postitas heiki »

NIVA “le sobib tehase jutu järgi 1,9D,Peugeoti mootor XUD-9L .
Mootor tootmises 87a, romulas peaks selliseid mootoreid juba olemas.
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Esialgne postitaja heiki
NIVA “le sobib tehase jutu järgi 1,9D,Peugeoti mootor XUD-9L .
Mootor tootmises 87a, romulas peaks selliseid mootoreid juba olemas.
Kuigi olen sellest siin korduvalyt kirjutanud kordan veelkord üle :sein

Nivale on venelased peale pannud kolme erinvat diislit:

*VAZ-21215 (1993-1996) Engine: Peugeot XUD-9L,Diesel, 1905cc,

*VAZ-21215-10 (1998-....)Engine: Peugeot XUD-9SD, turbo-diesel. Straight 4. Displacement: 1,905 cc (bore 3.46", stroke 3.27"),
compression ratio 23:1. Power 75 hp @4,600 rpm, torque 97 ft.-lb. @ 2,250 rpm. Acceleration 0 to 62 mph 21.3 s. Top speed 82 mph. Fuel
economy: 32.2 mpg (in 56 mph), 20.6 mpg (at 75 mph),24.5 mpg (in city cycle)

*VAZ-21215-50 Engine: VAZ-3411, turbo-diesel. Straight 4. Displacement: 1,524 cc. Power 65 hp @ 4,600 rpm, torque 87 ft.-lb. @ 2,500
rpm. Fuel economy:less than 27 mpg (average)

--------
LISA:
Neile kes inglaste terminitset aru ei saa lisan seletuseks:

mpg (miles per gallon)- miili galloni kohta (kütusekulu)
" (inch)-tolli (pikkuse mõõt)
ft.-lb(feet-bound)-(naela tolli kohta) (väändemomendi juures)
mph (miles per hour)-miili tunnis (liikumiskiirus)
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
a
anduvop
Suletud kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas anduvop »

huvitav kas keegi teab palju selline diisel liitreid kah võtab:rolleyes
s
simon
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas simon »

Selle kohta on ju info olemas, et Fiati mootorid sobivad ladale, kui nad sobiavad ladale siis peaks nad ka ju nivale sobima kuna neil kasutati ju samu mootoreid: http://www.ladaclub.hu/tuning/dohc_en.html
Ise olen proovinud kokku panna argenta mootorit ja lada kasti. Poldiaugud sobisid küll, edasi ei viitsinud jurkida.
Peasks sobima nii esiveolised, kui tagaveolised (vt. linki) ja peaks käikariga üksühele kokku minema, lingis on küll ainult bensiini mootorid, kuid vaevalt, et diislid erinevad sama käikar peaks ikka otsa minema. Selliseid fiati diisleid leiab vabalt soovist või romulast. Üks argenta 2,5d on juba päris kaua müügis.
r
reljo86
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas reljo86 »

fiati mootorit on nivale hea panna küll, sest lada sidurikoda läheb fiati mootoriga kokku. peale mootorikinnituste tuleb veel ümber teha õlivann, sest nival on ju esisilla reduktor mootori küljes. tagaveolise fiati mootoriga pole erilist jama,aga esiveolistel on veejaotus süsteem mootori tagaküljel ja see annab mootori salongipoolsele osale umbes 7cmi juurde ja mootor ei mahu ära. kodus on regata olemas ja olen värki uurinud.
r
reljo86
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas reljo86 »

argenta mootor oli läinud. aga kui näete kuskil mõnda müügis olevat tagaveolist diisel fiatit või selle mootorit siis teatage.
n
nivamb
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas nivamb »

ON siin foorumis mõni selline mees ka kes on nivale diisli ISE peale aretanud?
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Mul just 1,7-se Ritmo diisli aretamine käimas.Mootor ise juba peal,tegeleme veel väljalaske-,jahutus- ja elektrisüsteemidega.
Pealearetamiseks valitud 95a Niva,kuna tal originaalis kiirsillad ja 5k.kast,diiselmootoril teatavasti madal pöördemoment.
Käivitus hakkab toimima 24voldiga.
Kõige problemaatilisemaks kujuneb vist tahhomeetri töölesaamine.Võib-olla tuleb selleks otstarbeks isegi jagaja nukkvõlliratta otsa aretada või on kellelgi paremaid ideid soovitada.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
s
sass85
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 19 Mai 2004 19:00
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sass85 »

yks teadja mees oskas rääkida et dislal käib yldiselt geneka pealt tahokas.
ei viitsi ma sõnu välja kribada :puzzled
arvatavasti spets koht selleks genekal
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Sealt tulevad ka äkki teistsugused impulsid kui jagaja pealt.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Tegelikult annaks ka nukkvõlli otsa midagi panna(kontaktid või kontaktivaba jagaja andurid),aga võib ka vändaotsa rattale 2 andurit panna.Lihtsam vist panna kontaktid ja süütepool,kuna ma elektroonikas suht tume.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
r
rtuning
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rtuning »

a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Nii nüüd lõpuks on ka minu Niva Fiat Ritmo 1,7D mootoriga sõidukorras.
1,7D on nati lahja Nivale kuid see eest soodsaim ja kergemalt paigaltatav D mootor.Võib-olla pole selle mootori pihustid ja süütenurk päris õige,sest 5-nda käiguga ta õieti vedada ei jõudnud.Peab märkima,et mootor sai paigaldatud 21213-le millel sünnipäraselt kiirdiffrid all,kui asendada 01 diffrite vastu, peaks ta ka jäksama 5-daga vedada.
Kui hästi läheb,on see üks kahest Ladast millega suve kokkutulekule tulen.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
c
chp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
Asukoht: Tallinn
Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük

Postitus Postitas chp »

Aga oled sa Ardi ka nüüd kuskil mätaste vahel sellega kruiisimas käinud? Et kuidas madalatel pööretel maastikul müdistada on?
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kuna sai peale lada hooratas,mis on tublisti kergem ta oma hoorattast,siis peab kohapealt minekul ja tühikäigul jalg gaasipedaalil valvas olema.Lahendused:aeglaemad diffrid,käsigaas(suts peale tõmmata,siis on nagu traktor),lasta teha raskem hoorattas või rihmaratas(viimase effekt väiksem).
Seega praegu ainus eelis kütusekulu,mis teoreetiliselt peaks jääma alla 8l/100-le,või maastikul alla 6 l/h.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Esialgsed tulemused 7l/100-le maanteel.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Huvitav aretis
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
2,0 Nissani diisel vahele aetud
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Vasta