Anomaaliad mootori töös.
Anomaaliad mootori töös.
-
tTanel.V
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 17 Okt 2009 09:39
- Asukoht: Tallinn
- Autod: vaz 2101
- Kontakt:
Anomaaliad mootori töös.
Tervist.
Probleem selline, et vahel õige harva teeb mootor sellise triki, et sureb soojast peast välja ja tahab õige pikalt käiamist, et uuesti käima läheks. Külmalt käivitub hästi ja minekus ei kurdaks ka nagu eriti.Kirjeldan siis juhtumid ka:
* Sõidetud juba ligi 15km, peatun klassikaaslase maja ees, et ta maha lasta ja veel enne kui veeremine lõppeb ja seisma jään, annavad tuled armatuuris märku, et mootor on töö lõpetanud. Egas midagi, annan starterit ja ei luba ka mitte. Meel juba üsna täbar ja valmis käsitsi parkimiskohale lükkama. Proovin veel üks kord, peale 20-30 sekundit käiamist hakkas justkui lubama ja õrna noomitusega gaasipedaali poolt ärkas mootor ellu.
* 1. jaanuar, olemine kehvavõitu ja tahtmine kiirelt koju saada, lähen välja (kraade -10 lähedal) käivitan auto, ning kraabin aknad. Auto soe, suretan välja, et majas veel viimased asjad kokku panna. Naastes ja starterit andes, lõi silme ette külm öö sõbra maja ees, ning lugu kordus. Seekord sain aku peaaegu tühjaks käiata, ning valmistusin juba sleppi võtma, kui proovisin viimast korda ja kordus eelnev. Hakkas lubama ja turtsus käima.
* Täna, külma kraade -13. Käivitumisega probleeme pole. Sõidan juba tuttava supermarketi ette, ning enne kui veel parkimiskohale jõuan, hakkavad jõulutuled armatuuris põlema, ning auto jõuetu. Seekord pääsesin kergemalt.15 sekundit käiamist ja südame põksumist turtsub mootor käima. Pääsenud.
Kirjeldatud olukord siiani tekkinud kolmel korral kolme kuu jooksul, ehk siis üsna harva.Anomaaliate vahepeal ei oska midagi mootori töös ette heita, nagu kellavärk. Kui siis seda, et tühikäigul justkui jätaks natuke vahele, kui toores täitsa maas on. Sõites kõik normaalne. Ainuke asi, et bensiini võtaks justkui palju, 13-14l sajale linnas.
Ise kahtlustaks justkui umbes düüse näiteks? Suht võhik selles osas. Kalibreeritud silm ei tuvastanud ka kütusefiltri olemasolu. Õlid korras, õhufilter korras ja kaas talvises asendis. Aidake!
Ahjaa! autoks 21011 ja mootor 1.3
[Muudetud: 18-1-2010 Tanel.V]
Probleem selline, et vahel õige harva teeb mootor sellise triki, et sureb soojast peast välja ja tahab õige pikalt käiamist, et uuesti käima läheks. Külmalt käivitub hästi ja minekus ei kurdaks ka nagu eriti.Kirjeldan siis juhtumid ka:
* Sõidetud juba ligi 15km, peatun klassikaaslase maja ees, et ta maha lasta ja veel enne kui veeremine lõppeb ja seisma jään, annavad tuled armatuuris märku, et mootor on töö lõpetanud. Egas midagi, annan starterit ja ei luba ka mitte. Meel juba üsna täbar ja valmis käsitsi parkimiskohale lükkama. Proovin veel üks kord, peale 20-30 sekundit käiamist hakkas justkui lubama ja õrna noomitusega gaasipedaali poolt ärkas mootor ellu.
* 1. jaanuar, olemine kehvavõitu ja tahtmine kiirelt koju saada, lähen välja (kraade -10 lähedal) käivitan auto, ning kraabin aknad. Auto soe, suretan välja, et majas veel viimased asjad kokku panna. Naastes ja starterit andes, lõi silme ette külm öö sõbra maja ees, ning lugu kordus. Seekord sain aku peaaegu tühjaks käiata, ning valmistusin juba sleppi võtma, kui proovisin viimast korda ja kordus eelnev. Hakkas lubama ja turtsus käima.
* Täna, külma kraade -13. Käivitumisega probleeme pole. Sõidan juba tuttava supermarketi ette, ning enne kui veel parkimiskohale jõuan, hakkavad jõulutuled armatuuris põlema, ning auto jõuetu. Seekord pääsesin kergemalt.15 sekundit käiamist ja südame põksumist turtsub mootor käima. Pääsenud.
Kirjeldatud olukord siiani tekkinud kolmel korral kolme kuu jooksul, ehk siis üsna harva.Anomaaliate vahepeal ei oska midagi mootori töös ette heita, nagu kellavärk. Kui siis seda, et tühikäigul justkui jätaks natuke vahele, kui toores täitsa maas on. Sõites kõik normaalne. Ainuke asi, et bensiini võtaks justkui palju, 13-14l sajale linnas.
Ise kahtlustaks justkui umbes düüse näiteks? Suht võhik selles osas. Kalibreeritud silm ei tuvastanud ka kütusefiltri olemasolu. Õlid korras, õhufilter korras ja kaas talvises asendis. Aidake!
Ahjaa! autoks 21011 ja mootor 1.3
[Muudetud: 18-1-2010 Tanel.V]
- JUSTer-D
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 20 Dets 2007 19:51
- Asukoht: Euroopa
- Autod: Lada 2101, 04, 05
Küünlad saad sa kindlasti ise ära puhastada ja vaadata kas on parem ja jagajas v kuskil juhtmetes võib tõesti kondents olla vms. Et mootor soojaks ja jää sulab vahelt veeks vms... Need kõige lihtsamad variandid 
---
Aga pmst kui ise ei jaga siis on soovitatav siiski kellegi teadjama juurde minna või külla kutsuda ja pärast paar õlut välja teha

---
Aga pmst kui ise ei jaga siis on soovitatav siiski kellegi teadjama juurde minna või külla kutsuda ja pärast paar õlut välja teha


-
tTanel.V
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 17 Okt 2009 09:39
- Asukoht: Tallinn
- Autod: vaz 2101
- Kontakt:
Nii, täna võtsin karpa maha, puhastasin düüsid, filtri ja kõik muud mudinad. Reguleerisin ära ujuki käigu. Hommikul garaa?i poole sõites oli asi ikka puhta hull, ilma gaasi peal hoidmata elus ei püsinud ja jõud põhimõtteliselt puudus. Nüüd kui kõik tehtud, siis käivitub hästi ja jõudu on ka, aga tühikäik on kole ebaühtlane. Veel üks nali mis ta teeb on see, et olles juba pikemalt sõitnud ja foori taga seisma jäädes sidur all, tahavad pöörded alla vajuda ja hakkab ära surema, korra surigi.Olenemata sellest, et käsigaas oli piisavalt peal, et tühikäigul(külmalt) käis normaalselt.Seeeest käivitub pärast välja suremist jälle väga kergelt.
Asun muidu mustamäel.
[Muudetud: 21-1-2010 Tanel.V]
Asun muidu mustamäel.
[Muudetud: 21-1-2010 Tanel.V]
-
tTanel.V
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 17 Okt 2009 09:39
- Asukoht: Tallinn
- Autod: vaz 2101
- Kontakt:
Rootor maas ja poodi!
edit: teisi teemasid lugedes tekkis küsimus, et kas uue rootoiga tuleks kontaktivahe ka ära reguleerida? Kui jah, siis oskab keegi näpunäiteid jagada kuidas seda täpselt tehakse?
Edit2: arenguid niipalju, et rootor vahetatud, ja käib nagu kellavärk, enam ei jäta tühikäigul vahele ja käivitub paremini.
Üks küsimus siiski jääb: Kas on normaalne praeguse ilmaga, et pean kuni 10min sõitma toore klapp avatud, kuna muidu kaob jõud ära, peab väga sujuvalt ja tasapisi gaasi vajutama. Kui klapp lahti siis tallu kuidas tahad. Peab ka mainima, et temperatuur tõuseb suht aeglaselt ja ei tõuse talveperioodil vähemalt kordagi skaala keskele, nagu sügisel tegi. Heljub seal teise kriipsu juures.
[Muudetud: 22-1-2010 Tanel.V]
[Muudetud: 22-1-2010 Tanel.V]
edit: teisi teemasid lugedes tekkis küsimus, et kas uue rootoiga tuleks kontaktivahe ka ära reguleerida? Kui jah, siis oskab keegi näpunäiteid jagada kuidas seda täpselt tehakse?
Edit2: arenguid niipalju, et rootor vahetatud, ja käib nagu kellavärk, enam ei jäta tühikäigul vahele ja käivitub paremini.
Üks küsimus siiski jääb: Kas on normaalne praeguse ilmaga, et pean kuni 10min sõitma toore klapp avatud, kuna muidu kaob jõud ära, peab väga sujuvalt ja tasapisi gaasi vajutama. Kui klapp lahti siis tallu kuidas tahad. Peab ka mainima, et temperatuur tõuseb suht aeglaselt ja ei tõuse talveperioodil vähemalt kordagi skaala keskele, nagu sügisel tegi. Heljub seal teise kriipsu juures.
[Muudetud: 22-1-2010 Tanel.V]
[Muudetud: 22-1-2010 Tanel.V]
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Ei hakanud uut teemat tegema, pigem sobib siia. Autol oli 07 karpa ja vaakumiga jagaja. Probleem oli järgmine. Käivitus norm., tühikäik norm.. Kui aga tõstad pöörde nii 3000 hakkab puterdama. Proovitud sai erinevaid jagajaid, süütepoole , karpasid ja küünlaid, tulemus ikka null. Järsku aga hakkas tööle ja tuli välja, et olin jätnud vaakumi otsa jagaja külge panemata. Kui ühendasin vaakumi külge, hakkas jama jälle pihta. Ja nii see jagaja ilma vaakumita jäigi. Miks aga see jagaja ei sallinud ette nähtud vaakumit jäi mulle selgusetuks.
Huvitav, kas keegi oskab seda anomaaliat kommenteerida?
Huvitav, kas keegi oskab seda anomaaliat kommenteerida?
-
mmadis132
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
- Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
- Autod: lada niva(vaz2121)
aga mul nival juhtus selline asi et tegin natu maastiku sõitu ja jäin ühte kraavi kinni ,jätsin mootori seisma ja seni toppisin laudu rataste alla,vaja oli käima panna ja proovida kraavist välja saada aga siis läks mootor väga pikka käiiamise peale vaevuliselt käima ja tundus nagu 2 pütti oleks tagant ära ja paukus,peksis sumpast musta kuigi jagaja kaane alune ja pealmine oli täiiesti kuivad ja süüde oli paigas (kontrollisin lambiga üle)ma pole veel jõudnud küünlaid vaadata aga mul on kah jagajaks vaakum süsteemiga jagaja millel ma selle vaakum toru kinni pitsitasin sest peale oli pandud teine karpa.Muidu enne seda kraavi ronimist töötas kõik korralikult ainult kõrgetel pööretel vahest turtsatas
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.
-
mmadis132
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
- Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
- Autod: lada niva(vaz2121)
3 küünalt oli korraga läbi:D:D:D:D:seinAlgselt postitas: madis132
aga mul nival juhtus selline asi et tegin natu maastiku sõitu ja jäin ühte kraavi kinni ,jätsin mootori seisma ja seni toppisin laudu rataste alla,vaja oli käima panna ja proovida kraavist välja saada aga siis läks mootor väga pikka käiiamise peale vaevuliselt käima ja tundus nagu 2 pütti oleks tagant ära ja paukus,peksis sumpast musta kuigi jagaja kaane alune ja pealmine oli täiiesti kuivad ja süüde oli paigas (kontrollisin lambiga üle)ma pole veel jõudnud küünlaid vaadata aga mul on kah jagajaks vaakum süsteemiga jagaja millel ma selle vaakum toru kinni pitsitasin sest peale oli pandud teine karpa.Muidu enne seda kraavi ronimist töötas kõik korralikult ainult kõrgetel pööretel vahest turtsatas
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.