Esiklaasi eemaldamine.
Esiklaasi eemaldamine.
Esiklaasi eemaldamine.
Uuriks siin inimestelt ,kes esiklaase ära võtnud,et mis nippe teie kasutate .Lada esiklaas kipub kergesti katki minema.Teema ajendatud mitte oskamatusest vaid teiste kogemustest ning sellest,et ise pean ka varsti varsti selle maha võtma.Olete mõne ära ka lõhkund eemaldamisel,paigaldamisel?
Pole ta nii kerge teha kui tagaklaas.
Kuidas siis läinud on?
Pole ta nii kerge teha kui tagaklaas.
Kuidas siis läinud on?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Olen nii esi- kui ka tagaklaasi enda autolt maha võtnud ning midagi erilist seal polegi, eks kõige tähtsam on see et mitte ainult ühest otsast kangutada, vaid ikka võrdselt. Ise tegin nii, et kiil küljest, ja siis käega tagudes ülemine osa klaasist hakkab kergelt tulema ning siis taod võrdselt ülemist osa et ainult ühest nurgast ei rabistaks ja nii ta kätte saabki.
Tagasipaneku kohta tean ainult teooriat, ehk siis tihend ümber klaasi, kiil sisse, mingi nöör ajada tihendi soone sisse nii et otsad välja jäävad, klaas oma kohale ja siis seespoolt hakkad ühtlaselt neid nööriotsi tõmbama, nii et siis tirib tihendi serva üle pleki ääre.
Tagasipaneku kohta tean ainult teooriat, ehk siis tihend ümber klaasi, kiil sisse, mingi nöör ajada tihendi soone sisse nii et otsad välja jäävad, klaas oma kohale ja siis seespoolt hakkad ühtlaselt neid nööriotsi tõmbama, nii et siis tirib tihendi serva üle pleki ääre.
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Lisaks eelpool kirjutatule võiks enne klaasi välja surumist salongi poolt tihendi serva plekist korraks eemale tõmmata, tihti on kumm raami külge kleepunud. Akna alla jäävat tihendi osa pole vaja puutuda. Tihend eemaldub lihtsamini ja surve seega klaasile väiksem.
Nööriga tagasipanekul panna tihendile silikooni, nöör libiseb paremini. Kui tagaklaas tehtud, siis esiklaasiga peaks hakkama küll saama.
[Muudetud: 8-1-2010 IceStorm]
Nööriga tagasipanekul panna tihendile silikooni, nöör libiseb paremini. Kui tagaklaas tehtud, siis esiklaasiga peaks hakkama küll saama.
[Muudetud: 8-1-2010 IceStorm]
Iga ilmaga aktsioonis!
-
tTegija
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 187
- Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
- Asukoht: Viljandi
- Autod: Suzuki Baleno 1.3
- Kontakt:
Klaasi saab tervelt kätte kasutades lameda otsaga kruvikeerajat.Muidugi ETTEVAATLIKULT, et klaasi ei kriibi ja tihendit ära ei rapi! Kõige ohutum viis klaasi mitte katki teha on hakata selle tihendit salongist üle nö serva nokkima kruvikeerajaga. Nokkimist alusta vabalt valitud klaasi Ülemisest! nurgast ja noki tihendi ülemine osa selliselt u40% ulatuses üle serva. Nüüd kui nokitud võta sõber appi ja suruge ühe käega seestpoolt ja teisega samalajal väljast toetades ülemistest nurkadest klaasi väljapoole. Lihtne! Jalad ees varjant lõhub 70% 

-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
Olen ise vahetanud lada klaase päris mitmeid - ka tervelt eemaldanud. Esimese asjana eemaldada tihendikiil seejärel tõmmata läbi klaasi ning tihentivahelt lapiku ümardatud servadega kruvikaga. Seejärel selili istmetele ning pehmetallaga jalatsitega suruda klaas ülaltpoolt klaasi tsentrit eest(kapotile soovitan üksi tehes paigutada pehme tekk/puhvaika). Igasugused koputamised ning toksimised on hea algus pragudele. Klaasi ette pannes alustada tihendi klaasi külge paigaldamisest ning tihendikiil ka kohe sisse. seejärel tõmmata tihendisoonde sisse 3-4mm libe punutud nöör(ise olen kasutanud kalameestele tuttavat muttide küljes kasutatavat) nii, et nööri otsad jääks alumistest nurkadest välja(alumine serv siis topelt). Tõstke klaas tihendiga ette asetades alumine tihendi setv oma pessa ning suruge klaasi tihendiga allapoole niipalju, kui läheb(mõistliku kerge jõuga ikka mitte vägisi), jälgige et klaas ilusti ava tsentris paikneks, muidu võib klaasi ära lõhkuda või peab lihtsalt uuesti alustama. Seejärel hakata nööri servast tihendit paika tõmbama - võib abistada eelnevalt mainitud kruvikat vajadusel. Tihendi paikatõmbamisel pressida lahtise käega väljastpoolt samale kohale. Igasuguseid silikoone ja mökse pole vaja kasutada, kui tihend ning tihendiserv korras on. Töid teostada soojas ruumis.
Jutt pikk ning keeruline, kuid töö ise lihtne. Hõlpsam teha kahekesi, kuid olen teinud seda korduvalt ka üksi.
Jaksu!
Jutt pikk ning keeruline, kuid töö ise lihtne. Hõlpsam teha kahekesi, kuid olen teinud seda korduvalt ka üksi.
Jaksu!
-
pPeep063
- Postitusi: 229
- Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
- Asukoht: Vändra / Tallinn
- Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061
Ennem esiklaasi ära võttes, vaata vastu päikest palju kivitäkkeid ja kriipse täis klaas on? et kas on ülse mõtet tervelt ära võtta. lööd jalaga vana puruks ja ostad uue. Ma vahetasin enda vana klaasi uue vastu, peale värvimist. kuna vana oli juba kulunud. Vastu päikest ei näinud mitte midagi välja. Uus ei maksa muidu palju, veerennis tallinnas oli mingi 500.- kanti.