Ükskord mõnda aega tagasi oli see pidulik hetk, kui sai lõplikult mootor oma kohale asetatud.
Kuna nukvõlli hetkel saadaval pole, läks peale standardnukk ja tavaline karpa. Vähemalt esimese käivituse ajaks.
Kui käigukast ja starter küljes, sai hakata väljalaset koku panema.
Toormaterjal olemas:

Kokku ühendatud:

Ja esimene proov auto all:

Pärast seda sai korra alt ära võetud ja kogu väljalase kuumakindla värviga üle lasta, et vältida kohest rooste teket. Väljalase on suuremalt jaolt mustast metallist, kui välja arvata üle tagasilla viiv põlv, mis kogemata saadeti roostevaba.
Kuna tegemist on ikkagi 71.a autoga ja ma ajan taga võimalikult täpset originaalilähedust, siis eemaldasin pidurivõimendi, mida sel autol niikunii tehasest olema ei peaks

Selle tõttu oli vaja vahetada ka piduritorud. Tagumine kontuur tuli valmistada täies ulatuses uus. Nüüd läheb see salongist, läbi käsipiduri ja otse kolmikusse. Parempoolne esimene oli mul võimendita variandi oma olemas, seega siin sai tehase juppi kasutada. Vasakpoolset jälle ei olnud ja võimendiga variandi oma ka sinna painutama ei hakanud, seega pidin selle ise valmistama. Kasutatud toru on spetsiaalne piduritoru, mitte san-tehnika poest ostetu. Kuigi mina neil kahel vahet ei tee, näevad ühesugused välja ja on täpselt ühtemoodi töödeldavad.
