Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kuna õõtsade ette nihutamisega läheb pööramine natuke raskemaks, oleks hea kui ülejäänud roolisüsteem liiguks kergelt. Seega lammutasin paar roolikarpi aatomiteks ja ladusin ühele uue sisu sisse.
Samamoodi koostasin uutest osadest veepumba.
Istme kronsad mõtlesin välja sellised:
Oleks vist viisakas piltide kvaliteedi pärast vabandada.
minu arust üks kõige parem projekt ladaklubis, teed ikka võimalikult käepärastest vahenditest ja ei aja hinda hulluks. Paljudel on siit teemast õppida. Edu
Kuidas roolisammast kõrvale liigutasid? Selleks on vist kindlasti kardaaniga roolisammast vaja? Kui ainult ülevalt kinnitusi liigutasid, siis rool natuke viltu ei istu?
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Algselt postitas: iisak
Kuidas roolisammast kõrvale liigutasid? Selleks on vist kindlasti kardaaniga roolisammast vaja? Kui ainult ülevalt kinnitusi liigutasid, siis rool natuke viltu ei istu?
Vaja kardaaniga roolisammast ja teist roolikarpi.
Rooli liigutasin kogu täiega ja keevitasin uued kinnitused, muidu pole võimalik.
Vaatan ja uurin sinu teemat, sest olen võtnud ette sama asja, ning võtan õppust... Endal hetkel kogu masin laiali ja kui õnnestub siis see nädalavahetus tahaks alustada keevitustöödega - teha veermik tugevaks. Selleks ajaks peaks ta liivapritsiga ülekäidud olema. Nagu ma aru sain siis keevitasid õõtsad lihtsalt üle? Kas vedrupesadega ka midagi ette võtsid? Kas tagumiste stabikate tugevamaks tegemine tasub ennast ära? Küsimusi mul jätkub, kui ehk aega leiad siis paari sõnaga valgustad mind...
Algselt postitas: ragnar
Vaatan ja uurin sinu teemat, sest olen võtnud ette sama asja, ning võtan õppust... Endal hetkel kogu masin laiali ja kui õnnestub siis see nädalavahetus tahaks alustada keevitustöödega - teha veermik tugevaks. Selleks ajaks peaks ta liivapritsiga ülekäidud olema. Nagu ma aru sain siis keevitasid õõtsad lihtsalt üle? Kas vedrupesadega ka midagi ette võtsid? Kas tagumiste stabikate tugevamaks tegemine tasub ennast ära? Küsimusi mul jätkub, kui ehk aega leiad siis paari sõnaga valgustad mind...
Keevitasin ja tugevdasin sealt, kust õõts kõige tõenäolisemalt järele annaks. Kindluse mõttes panin ka vedrupesasse paar täppi.
Ladal ei ole taga stabikaid. On lühikesed ja pikad reaktiivvardad ning panhardi varras.
Ma tugevdasin lühikeseid vardaid, kipuvad nad muidu pragunema. Pikkade varrastega pole midagi teinud. Kõveraks pole nad ka läinud. Selleks on vaja vist bemmi mootorit.
Selge siis. Kui need reaktiivvardad võivad olla juba aastaid 15 ja rohkem vanad siis oleks mõtekas need ära vahetada sest raud ju ka sureb või midagi taolist? Ja need reaktiivvarda kinnitused tugevndasid ka ära nii raamiküljest kui ka silla küljest? Ning kuidas keevisdiffer asfaldil vastu peab? Ja küsimuste rada jätkub... räägi natuke vedrudest ja amortidest ka midagi. Oled sa nendega ka midagi ette võtnud?
Algselt postitas: ragnar
Selge siis. Kui need reaktiivvardad võivad olla juba aastaid 15 ja rohkem vanad siis oleks mõtekas need ära vahetada sest raud ju ka sureb või midagi taolist? Ja need reaktiivvarda kinnitused tugevndasid ka ära nii raamiküljest kui ka silla küljest? Ning kuidas keevisdiffer asfaldil vastu peab? Ja küsimuste rada jätkub... räägi natuke vedrudest ja amortidest ka midagi. Oled sa nendega ka midagi ette võtnud?
[Muudetud: 3-11-2010 ragnar]
[Muudetud: 3-11-2010 ragnar]
Algselt postitas: logman
Loen ja sotti ei saa.
Mida see tugevndamine tähendab? Mingi uudissõna?
[Muudetud: 3-11-2010 iisak]
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Algselt postitas: ragnar
Selge siis. Kui need reaktiivvardad võivad olla juba aastaid 15 ja rohkem vanad siis oleks mõtekas need ära vahetada sest raud ju ka sureb või midagi taolist? Ja need reaktiivvarda kinnitused tugevndasid ka ära nii raamiküljest kui ka silla küljest? Ning kuidas keevisdiffer asfaldil vastu peab? Ja küsimuste rada jätkub... räägi natuke vedrudest ja amortidest ka midagi. Oled sa nendega ka midagi ette võtnud?
Ei ole kere sealt tugevdanud. Lihtsalt uus ja korralik plekk on.
Ilmselt hakkab kemppi differ asfaldi peal pooltelgi murdma, ise pole veel proovinud. Ees on Volga vedrud ja taga originaalid. Amordid on praegu veel õlikad.
Kui tahad midagi teada, siis kasuta otsingut, tegelikult on kõigest vähemalt kord juba räägitud. Siia võiks siiski jääda minu autot puudutavad postitused, mitte kirjavigade kallal nokkimine ja a“la postid sisuga "OK".
Kuna tuleb korviste, siis mugavaks sisenemiseks-väljumiseks paigaldan eemaldatava rooli.
Kõigepealt oli vaja vana roolivõll teha uue jaoks sobivaks.
Treisin vana võlli niipalju peenemaks, et ta uuele(torule) sisse läheks. Võib juhtuda, et roolivõll muutub originaaliga võrreldes pikemaks, seega igaks juhuks vahetasin roolipoolse laagri kuullaagri vastu. Enne oli seal löökide jms pehmendamiseks nõellaager kummipuksi sees. Natuke treimispraktikat jällegi.
Nii ta peaks tulema. Pikkus ei ole veel paigas.
Treipingis märkisin ringjooned ära, siis ringi ümbermõõdu valemi järgi märkisin nihikuga avade kohad ja puurpingis puurisin läbi. Soonte tegemiseks tegin jämedamast plekist rakise ja siis rellakaga mööda seda soonisin. Nii oli lihtsam.
Klotsid lähevad praegu tavalised uued. Eks näis.