Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Auto siis täielik eesti E-rühma masin 1600cc mootoriga.
Peale tagasilla(volvo) on KÖIK Lada-st tuletatud.
Mis seal siis on:
1600 Liguri mootor viimati oli 170 väänet
otsekast
volvo sild 4,88 ülekandega
ees vähe suuremad 09 pidurid,esisild ette viidud,fiati käändmikud,öötsad pikemad jne.
Köik muu nagu ralliautole ikka kohane.
väike trenni masin on kaa siis olemas 01 baasil.
Veermiku osa köik nii nagu peab,bilsud,sillad tugevdatud ja esimene ettepoole viidud,kiire rool.
Mootor hetkel nii,et suvalisele alusele sai mingi nõuka aegne kaan suure nuki ja veits puuritud karpaga peale pandud ja nii on senini.
kast tavaline sidur ka mingi vana sach-si koopia.
ketas blokk ja vist sai 5,1 ülekanne sinna viimati pandud.
puur ja istmed&traksid ka sees.
Praegu sa vist lisad otse arvutist pilte. Rohkem saab siis kui laadid kuhugi üles(Näiteks photobucket, nagi vms). Siis lisad nii, et vajutad ikoonikest, kus molbert ja kuvar peal on ning copyd pildi aadress sinna. Photobucket näiteks annab pildiga kohe ka lingi, mida võid otse postitusse copyda( tunned ära selle järgi, et lingi alguses ja lõpus on "[img]").
No näed, foorumi kasutaja "jackal" auto ka siin taas. Mis hinnaga siis lõpuks selle ära ostsite?
Minuteada oli sellel 1700cc kone peal, kas nüüd mingi teine mootor või ostsite ilma mootorita?
Auto iseenesest tubli, kuid peale saaremaad ilmselt on sellega tykk tööd - äkki teete juba kerevahetuse? Videosid erinevaid nähtud ja pilte sest õnnetusest (ei tahaks sellist matsu ise üleelada kui aus olla!) - et masin sai ikka ju nii ette kui taha ikka jube paugu? Või ei ole asi nii hull?
Selle masina ajalugu on ka muidugi juba enne Kasesalu olemas, kuigi mitte nii kuulus kui Kelemendi pu?ka...mis oli originaalis VFTS (al. puuriga jne - ise näinud, sõitnud), kui keegi veel ei teadnud. Aga sellegipoolest mul kohe küsimus, et miks te neid pu?kasi nii palju vahetanud olete? kui tegu ikka samade tyypidega, kes selle vana ahude (hiljem vist Gubpart ja Heiskoneni oma oli) pu?kast loobusite? Siis tuli ju veel Ausi pu?ka - mis teema sellega oli?
Lihtsalt isiklik huvi on nii suur neid teada:) ei midagi muud...
Aga kiirust tundub teil jätkuvat, siin teistega võrreldes, et pange aga edasi. Edu.
Algselt postitas: VäikeMägilane
No näed, foorumi kasutaja "jackal" auto ka siin taas. Mis hinnaga siis lõpuks selle ära ostsite?
Minuteada oli sellel 1700cc kone peal, kas nüüd mingi teine mootor või ostsite ilma mootorita?
Auto iseenesest tubli, kuid peale saaremaad ilmselt on sellega tykk tööd - äkki teete juba kerevahetuse? Videosid erinevaid nähtud ja pilte sest õnnetusest (ei tahaks sellist matsu ise üleelada kui aus olla!) - et masin sai ikka ju nii ette kui taha ikka jube paugu? Või ei ole asi nii hull?
Selle masina ajalugu on ka muidugi juba enne Kasesalu olemas, kuigi mitte nii kuulus kui Kelemendi pu?ka...mis oli originaalis VFTS (al. puuriga jne - ise näinud, sõitnud), kui keegi veel ei teadnud. Aga sellegipoolest mul kohe küsimus, et miks te neid pu?kasi nii palju vahetanud olete? kui tegu ikka samade tyypidega, kes selle vana ahude (hiljem vist Gubpart ja Heiskoneni oma oli) pu?kast loobusite? Siis tuli ju veel Ausi pu?ka - mis teema sellega oli?
Lihtsalt isiklik huvi on nii suur neid teada:) ei midagi muud...
Aga kiirust tundub teil jätkuvat, siin teistega võrreldes, et pange aga edasi. Edu.
Autode vahetusi on palju olnud jah,aga kuidagi on nii läinud lihtsalt.
Viimane kord oli see täiesti plaaniväline - lihtsalt soomest üks tuttav helistas ja ütles,et pane kärule ja ta tuleb järgi - hind oli selline et ei saand keelduda..
Saaremaa rem pole väga hullu midagi,pindmine plekk enam-vähem.kere kindlasti ei vaheta.
Ja 1600cc mootor selleks,et E9 vaja samaratega vöidu ajada - vene tehnikaga vene tehnika vastu vähemalt ja jöudude suhted on nagu normaalsemad kui seal E10-s ladaga oleks.. aga eks me ikka üritaks seda Lada lippu körgel hoida - kui se lada meile kaa kasvöi aegajalt samaga vastaks...
Vabandan OT eest aga Olku jutt on jumala tõsijutt:D Minu 05 pirtsutas omal ajal käivitumisega vaid avalikes kohtades ja enamasti naisterahvaste läheduses... Sel suvel pani mõtlema aga seik senise 07-ga. Peale uue autoga proovisõidu tegemist, järgmisel päeval - ilmselt suurest vihast minu vastu viskas ta koduteel kuuldava pirakaga veepumba laagrid laiali. Loomulikult ka kogu jahutusvee sellega kaasnevalt ja koju saabusin seeläbi teist korda oma Lada-ajaloos nööri otsas. Tõlge - olen sind aasta otsa v e a t u l t teeninud - aga ikka ei sobi rsk jah, no KÄI JALA siis, kozjol blj*t !!
Vabandan uuesti, see küll siia üldse ei puutu aga tahtsin sheerida:)
[Muudetud: 29.12.09 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
oi oi mehed te ei kujuta ettegi kui palju ma olen nendega rääkind ja palund ja silitanud...
oleme proovinud küll hea küll kurjaga - isegi kavalusega aga pole üks ega teine aitand.
2009 talveralli söitsin 16 tollistega kuna olid olemas sellised ja välis möötudelt on nad täpselt sama kõrged - ses möttes vahet ei ole.
aga muidu sinnamaani 15 ikka olnud koguaeg.
Ja 16 tolliseid on palju lihtsam leida/osta korralike soodsamalt.
Algselt postitas: Tymmu23
2009 talveralli söitsin 16 tollistega kuna olid olemas sellised ja välis möötudelt on nad täpselt sama kõrged - ses möttes vahet ei ole.
aga muidu sinnamaani 15 ikka olnud koguaeg.
Ja 16 tolliseid on palju lihtsam leida/osta korralike soodsamalt.
[Muudetud: 12-1-2010 Tymmu23]
Kas need 16" sed väga kinni ei käi kusagile? Ette keerates, mahapidurdades jne. Taha?