Sportnukaratas

Sportnukaratas

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
Marxist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 12 Okt 2008 16:28
Asukoht: Järvamaa
Autod: Oman Vaz 2103'e

Sportnukaratas

Postitus Postitas Marxist »

Kas on võimalik ise treida 1,7 mootori nukarattast sportnukale sobiva reguleeritavat ratast ja kui on siis kas kellegil oleks jooniseid?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mis on 21213 mootori ketirattal erilist?
mäletamist mööda peaks nad kõikidel ketiga mootoritel puha 2101 omad olema.

metallist asju on võimalik ikka treida ja freesida,
jooniseid tõenäoliselt keegi sulle teha ei viitsi - tähtis on ainult see, et ta sul pärast ringi mahub käima ja et kett jääb samale kaugusele nukkvõllist kui originaal ketirattaga...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
Villem666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 99
Liitunud: 20 Mär 2006 08:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Villem666 »

Algselt postitas: Marxist
Kas on võimalik ise treida 1,7 mootori nukarattast sportnukale sobiva reguleeritavat ratast ja kui on siis kas kellegil oleks jooniseid?

Miks mitte reguleeritav?

Neid ikka liigub ringi nii 500kr eest ning foorumis on ka mõni kes teeb koguaeg neid.

Terv. villu
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Algselt postitas: olaaf
mis on 21213 mootori ketirattal erilist?
mäletamist mööda peaks nad kõikidel ketiga mootoritel puha 2101 omad olema.
Vot ei ole kõik ühesugused.
21214-l on seesugune:
Pilt
Nukaratta otsas paistab veel nuka asendi andur olema.
Üllatusi oli veel. Klappe käsitsi reguleerida ei saa, reguleering toimub hüdrauliliselt. Õlirõhuga toimib ka ketipingutus, kahjuks pilti ei mahtunud tegema.
Pilt
Küll vana teema, aga ehk on huvitav teada.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Ka 21213 ratas on veidi erinev. Tõsi tegemist on endiselt kaherealise ketiga. Kuid kuna 21213 nukkvõll on veidi erinev, siis paikneb nukkvõlli asendi reguleerimise märgistus veidi teisel kohal kui 2101 markeeringuga rattal. Muidu näeb ratas samasugune välja kui 2101 oma.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

kuni 213 on enamjaolt bolt on tooted, kuid 214 on juba miskit muud (alumine osa on sama siiski, plokk on 213 oma).
Festina lente!
Kasutaja avatar
Marek504
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 31 Aug 2006 21:53
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Marek504 »

Mina ei leidnud vahet 2101 ja 21213 nukarattal, märgid olid samadel kohtdel
Tilkuritel mitte tülitada...
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

01 ja 13 polegi vahet vahe on 01 ja 14 omal.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Mina olen Veerenni poes hoidnud käes 01 ja 213 markeeringuga rattaid ja reguleerimismärk oli umbes kolmveerand hamba jagu nihkes.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: Mel
Mina olen Veerenni poes hoidnud käes 01 ja 213 markeeringuga rattaid ja reguleerimismärk oli umbes kolmveerand hamba jagu nihkes.
see võis konkreetse toote omapära ka olla.

mul on mõned vanad veneaegsed rattad kus originaalmärk on nihkes :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta