21063 Vibumees 1986
21063 Vibumees 1986
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
vVibumees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 25 Aug 2009 18:11
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
- Autod: Vaz 21063 "tibu"
- Kontakt:
21063 Vibumees 1986
Tervist klubilised, sai ka siis soetatud endale passati asemele oma esimene lada tüüpi sõiduauto, kahjuks pidin juba esimestel läbitud kilomeetritel autos pettuma, omaniku sõnul oli kõik kõige paremas korras, sõites tuli ilmsiks et esiamordid läbi tagasild koliseb veidi ja vahetama peab ka vedrud kuna selline madaldus pole ladale mõeldud ja jubedalt raputab vanakest siit ka küsimus siis et mis vedrud ja amordid tuleks panna et oleks jöigem kui lada originaal ja madalam ka natuke nii et tänaval kannataks ka sõita ning ei jääks ulmemadalaks nagu hetkeseis on? Homme võtab täpsemalt sisu lahti ja uurib kuidas on olukord põhjaga kuna ma selle automargi kohapealt täiesti uus siis nagu lugesin peaks üle kontrollima lada originaal bituumenmatid vms kuna pidid vett saades jääma märjaks ja sinna tekib siis roosteuss, kuid see selleks. Plaanis natuke kiiremaks igapäevaautoks teha eks näis mis ja kas välja tuleb, veljed lähevad müügiks kuna tuleb lai plekk ja 03 stanged, "tuuningtiib" kaob ära sealt ja pmst otseväljalase tuleb vahetada tänavalegaalsema vastu esialgu rohkem plaane pole, esialgu tahaks korralikuks masina saada. Eks ma hakkan oma tegemistest ka siin pajatama kuna teiste teemasid on väga põnev sirvida ja hea oleks ka enda teemat ja kätetööd näha teisteseas.Kriitika ja soovitused on oodatud
[Muudetud: 11-12-2009 Vibumees]
[Muudetud: 13-12-2009 Vibumees]
[Muudetud: 11-12-2009 Vibumees]
[Muudetud: 13-12-2009 Vibumees]
Mida sina si*t ka isamaast tead?
-
vvussvillem
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
- Asukoht: valga
- Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne
Siin pole küll mingit ulmemadaldust:)
vedrustuse kohta leiad juttu siit http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 330&page=1
vedrustuse kohta leiad juttu siit http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 330&page=1
-
vvussvillem
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
- Asukoht: valga
- Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne
-
vVibumees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 25 Aug 2009 18:11
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
- Autod: Vaz 21063 "tibu"
- Kontakt:
Sai siis eile õhtul ladu24-st hunnik juppe tellitud
*rooliotsad (sisemised ja välimised)
*?arniirid (ülemised alumised)
*kyb gaasid ette
*roolivardad
kätte saan kauba 16-ndal, sõber lubas uurida kas peale seda mõnel kuupäeval ka soe garaaz kusagil vaba et saaks vidinad ära vahetatud kuna endal ainult t*ra ja tühi hing ehk siis garaazist pole juttugi ... väike katusealune aga kes siin külmas ja lumesees ikka rabeleda tahab .... eks muljetan ka siia kuidas uute vidinatega sõita kui masin koos
*rooliotsad (sisemised ja välimised)
*?arniirid (ülemised alumised)
*kyb gaasid ette
*roolivardad
kätte saan kauba 16-ndal, sõber lubas uurida kas peale seda mõnel kuupäeval ka soe garaaz kusagil vaba et saaks vidinad ära vahetatud kuna endal ainult t*ra ja tühi hing ehk siis garaazist pole juttugi ... väike katusealune aga kes siin külmas ja lumesees ikka rabeleda tahab .... eks muljetan ka siia kuidas uute vidinatega sõita kui masin koos
Mida sina si*t ka isamaast tead?
Algselt postitas: Vibumees
Tekkis väiksematsorti küsimus et milles võib olla viga... kohapealt minnes vahest tuleb tagant siuke imelik nõks või raginamoodi asi tagasillakandist, täpsemalt kahjuks ei oska kirjaldada äkki differ hakkab otsi andma ?
Oli kunagi minu auto ja tagasillast käibgi siuke värk läbi kuna taga plokksild ja väiksemate kiirustega ta teebgi nii.
-
vVibumees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 25 Aug 2009 18:11
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
- Autod: Vaz 21063 "tibu"
- Kontakt:
vot see huvitabki mind et mis differ täpsemalt ja ülekanne oleks ka väga hea kui saaks teada vaevalt ta kinni keevitatud on kuna siis kurvides lammutaks maru hullusti ... muidugi üpraegu suurt midagi aru ei saa kune venelane kelle oma see masin ennem oli on sellega ma ei tea kus käind ja mida teind kuna sildades on sellised kolinad et paha hakkab õnneks homme saan varuosad kätte siis teeb asja inimlikuks... ning küsimus veel sulle et kas sa olid see kes auto ka üle värvis
Ette tänades Meelis
Ette tänades Meelis
Mida sina si*t ka isamaast tead?
Ei ma värvind vaid sõber.Algselt postitas: Vibumees
vot see huvitabki mind et mis differ täpsemalt ja ülekanne oleks ka väga hea kui saaks teada vaevalt ta kinni keevitatud on kuna siis kurvides lammutaks maru hullusti ... muidugi üpraegu suurt midagi aru ei saa kune venelane kelle oma see masin ennem oli on sellega ma ei tea kus käind ja mida teind kuna sildades on sellised kolinad et paha hakkab õnneks homme saan varuosad kätte siis teeb asja inimlikuks... ning küsimus veel sulle et kas sa olid see kes auto ka üle värvis
Ette tänades Meelis
-
vVibumees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 25 Aug 2009 18:11
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
- Autod: Vaz 21063 "tibu"
- Kontakt:
kuule no see mootor on lastud käest ära (loe: sõelaks) absull ei liigu. Õlirõhku näitab 3 ma ei tea on see hea või vähe? Kuna esimene auto mille kallal hakkan nii mootorit kui ka kõike muud korralikult nokitsema.Pean õemehe juures tööotsa tegema siis saan oma valdustesse 1600 alumise osa: plokk, vänt, kolvid, kepsud jne pidi olema ka nipetnäpet tehtud tasakaalu aetud jne, pean veel täpselt uurima ning eks siis näeb. Sillad korda kõik kuna täiesti võimatu on hetkel sõita. Elekter tuleb üle vaadata jne jne Ühesõnaga praegu liigub auto ainult olude sunnil kuna sellise külmaga ei tahtnud bussiga liikuda ja tööauto polnud ka minu valduses.
[Muudetud: 16-12-2009 Vibumees]
[Muudetud: 16-12-2009 Vibumees]
Mida sina si*t ka isamaast tead?
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
Suvel see sõitis ka ühel rallil,ausaltöeldes mul mosse liikus ka etemini.
http://fotoalbum.ee/photos/tafi/57271929
http://fotoalbum.ee/photos/tafi/57271929
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui õlirõhk kuuma mootoriga on korras pole see mootor nii sõel midagi,
enamasti jääb kogu minek ikka seadistuse taha kinni,
kui taga on kibe lõhn ja visuaalset suitsu pole on segu liiga rikas = ebaeffektiivselt töötav mootor.
uus alumine osa ei pruugi su muresid hoopiski lahendada, kuna kogu mootori töö peitub abiseadmetes (süüte ja toitesüsteem) eeldusel, et kompressiooni on
[Muudetud: 19-12-2009 olaaf]
enamasti jääb kogu minek ikka seadistuse taha kinni,
kui taga on kibe lõhn ja visuaalset suitsu pole on segu liiga rikas = ebaeffektiivselt töötav mootor.
uus alumine osa ei pruugi su muresid hoopiski lahendada, kuna kogu mootori töö peitub abiseadmetes (süüte ja toitesüsteem) eeldusel, et kompressiooni on
[Muudetud: 19-12-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
vVibumees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 25 Aug 2009 18:11
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
- Autod: Vaz 21063 "tibu"
- Kontakt:
Mis on sooja mootoriga korras õlirõhk? Ta püsib mul seal 3 juures ... 4-ja ära ei tule. Eks jah saab see kompressioon ka mõõdetud endal kahjuks vahendit pole ... ei tea nõmmekandist ka kedagi kelle garages saaks asja üle vaadata.ma usun et karpa on ka valeti seadistatud kuna nt teisega sõidupealt gaas põhja vajutada poob alguses hinge kinni teeb paar törtsu ja siis hakkab võibolla minema
1600 mootoriga lihtsalt see et kui saan selle kätte pmst muidu siis miks mitte minna 1300-1600 üle a see selleks . Tagant loobib jah päris soliidset bensuhaisu...täna sain veel ühe vahva üllatuse osaliseks, kuna genekas ei lae sai aku täis laetud esialgu panin mina siis aku peale algul läks tööle nagu hansu viiul natuke käis ja suri kogemata (arvatavasti minu vea tõttu) välja ja korras enam süüdet ka sisse ei võta :S peab üle vaatama kusagil on mingi voolukatkestus arvatavasti
Kuna suurem osa masina elektrist on tavalise jämeda ehituskaabliga tehtud siis imestada pole seal midagi
[Muudetud: 19-12-2009 Vibumees]

Kuna suurem osa masina elektrist on tavalise jämeda ehituskaabliga tehtud siis imestada pole seal midagi

[Muudetud: 19-12-2009 Vibumees]
Mida sina si*t ka isamaast tead?