Seda kontakt plaadi värki saad lishtsalt kontrollida. võta Lahti tõmbe releele minev juhe (punane juhe aku kõrvalt läheb alla seal peaks ka ühendus kontakt olema) Kui selle lahti võtad ja massi sisse lülitad ja starter enam ei käi ringi siis arvatavasti kontakt plaadi viga. Kui ka siis käib ringi siis arvatavasti kas tõmberelee tuksis või panid halvasti satarteri juhtme mis läheb akule( annab pideva plussi starteri tõmbe relee kontaktile)
Keeruline jutt aga loodan et said aru:P
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Proovisin asja ära, võtsin selle punase juhtme maha ja ikka sama jama:mad: Käisin ka akuklemmid ja kõik massid igaksjuhuks üle, need olid korras, nüüd arvatavasti tuleb siis uus tõmberelee või kogunisti uus starter soetada;)
hoiatan aegsasti kaasajal toodetud tõmbereleede kehva kvaliteedi eest!
ei kipu need uued kestma - pigem sebi kuskilt mõni töökorras starter sama raha eest...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."