Lada VFTS, Marx378
Lada VFTS, Marx378
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Bollverk on 1:1 V käik (Ei tea kas enam teebki neid pu?ka kaste, viimati oli jutt, et ei tasuvat ära)
Kõrge müüs seda VI k.kasti 28000 eest, ülekandeid ei tea.
(venalaste 5/6k. Kulat?kovaja maksab Eestis 30-32000.-)
Meil on ka 112 pidurid-08 support, originaalklotsiga ja tavalise õliga ei ole suurem asi (suurtel kiirustel läks juba asi ohtlikuks) - ehk siis peab parema klotsi leidma ja õli (võibolla ka mujal mingi kamm sees-ei tea), hetkel muud kommentaarida ei saa, kuid ketas on suurem (237 vs 256mm vist) ja vent.
08/112 Suportit pole uurida saanud, et kui klots ja õige õli ei aita ja muud viga ei leia, siis tuleb ilmselt teine support vaadata.
Igatahes, minu kogemus - pidurid peavad ikka olema, saab kiiremini edasi ja ei lõpeta kuskil augus;)
Kõrge müüs seda VI k.kasti 28000 eest, ülekandeid ei tea.
(venalaste 5/6k. Kulat?kovaja maksab Eestis 30-32000.-)
Meil on ka 112 pidurid-08 support, originaalklotsiga ja tavalise õliga ei ole suurem asi (suurtel kiirustel läks juba asi ohtlikuks) - ehk siis peab parema klotsi leidma ja õli (võibolla ka mujal mingi kamm sees-ei tea), hetkel muud kommentaarida ei saa, kuid ketas on suurem (237 vs 256mm vist) ja vent.
08/112 Suportit pole uurida saanud, et kui klots ja õige õli ei aita ja muud viga ei leia, siis tuleb ilmselt teine support vaadata.
Igatahes, minu kogemus - pidurid peavad ikka olema, saab kiiremini edasi ja ei lõpeta kuskil augus;)
Festina lente!
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
arvan mägilane sul komplekt õige ferodo klots alla ja super.asi proovitud kogenud sõitjate poolt ja toimib.õli muidugi peab ok olema.kasti kohta niipalju.arvan et tabeli järgi pole siin mingit kasti ladale mõtet osta kuna 5 kastiga sõidetud oma 20 aastat ja vaevalt keegi pööras tähelepanu sellele kui hea või halb mootor oli.vastavalt mootorile vaevalt kast osteti.kõigil üks ja sama kast.6 kasti puhul on see eelis et käigud paremini jagatud.sõit ühtlasem ja jõulisem.ja seegi kogenud sõitjate poolt ära proovitud.kui kellegil vastupidist midagi väita.siis enne proovige asi ära.asi nimelt areneb edasi mitte tagasi.arvan nii.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
nu aga siin ongi se asi.kas 1.6 mootor või 1.9 kaks erinevat asja.et 4.44 ga sõita.tabelijärgi teoreetiliselt jah aga praktika ikkagi näidanud mida rohkem autol jõudu seda ka tänu sellele uuele kastile saab ikka kiiremini edasi küll.loogiline et 5 kast ok.aga mainin siiski asi areneb edasi.ega se niisama välja ei mõeldud.lada jaoks.ja kui sul ikkagi mootor pole teab mis hea siis ei saavuta 4.44-ga seda kiirust ka kuna lihtsalt ei jõua lõppu joosta.muidugi kui se sirge on 5 kilti pikk.:)siis teine asi.rallis pigem võidab see kes rasked kohad kiiremini sõidab.6 kastil võib se lõpp olla sama mis 5-sel.kuid 1,6 sel mootoril on oluline et ta jõuaks igast asendist liikuda ja 6 kastiga on se ka rohkem saavutatud.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Mägilane sa vist oled midagi tabelisse valesti sisse kandnud, sest mul on see küll seni veatult töötanud.
Mis puutub kogemustesse piduritega, siis usun et minul ja mägilasel on seda ka omajagu siin aastatega kogunenud. Ei jää originaal sadulast-kettast korraliku klotsiga raudselt väheseks ja kui sa juba tahad jubedalt pidureid tuunida, siis tuleks neid tuunida ikka õigesse suunda. Vaata üle töösilindri ruumalad. Kas 2xpisike on parem kui 1xsuurem? Sama keiss on ka pedaali jõuõlaga, võibolla aitab ainult selle parandamisest? Ise leian, et kui midagi tahta teha paremaks, siis tuleb natuke teemasse süveneda ka ennem. Sama lugu on kastiga. Mina küll 30k eeku ei tahaks magama panna asja alla, mis kellegi jutu järgi õudsalt hea on. Tahaks ikka veenduda ennem. Tihtilugu on nii, et kui minna ühe meistrimehe juurde, siis hiljem teise juurde, ei pruugi nende jutud üldse samad olla. Tasub ikka ise ka asja veidi õppida, et aru saada mida valida. Meie tegimegi selle tabeli just sellepärast, et leida võimalikult sobivate ülekannetega kast. Mis kasu sellest on, kui mootori pööre langeb peale käiguvahetust ainult 1000-700 pööret. Esiteks peab koguaeg käiku lappama ja teiseks kui mootor on pandud ühtlaselt tõmbama vahemikus 4000-8000 siis whats the point? 4.44 loomulikult see asi nii hull ei ole, et pööre kukuks ainult 1000rpm-i. 5 ja 6-käigulisel hinnavahet sisuliset ei paista olevat, Eestis vedelevad Quaife 5k järjestikused on poole kallimad.
Kui mootor on hea ja veab mõnusalt juba 4000 pealt, siis ei oma 6-käiguline pointi, sest mõlemal juhul oleks ju viimane käik 1:1, seega tippkiirus on täpselt sama. Ühel juhul pead sinna jõudmiseks rohkem käike läbi lappama.
@ darts. Kui mootor veab 4000 pealt lõpuni ühtlaselt välja, siis mis vahet sel on kusmaalt peale 4000 pööret gaasi põhja lajatad. Veab ju samamoodi kui on hästi tehtud mootor. 5 käigulisega kukub ütleme 5000 peale pööre ja 6 käigulisega 5500 peale. Viimasel juhul võiks öelda, et isegi kaotad sest ei kasuta ära mootori täit ressurssi. Siis võiks ju juba 3.9 ülekandega ka sõita, savi sellest, et tippkiirus kisub üle 200 ja sinna ei ole kunagi asja, aga mõtle kui äge et see võimalik on. Meie auto tippkiirus on 180 ja mõned km-id peale. Ennem sõidan sirge lõpus viimase 100m piirajas kui lepin teadmisega, et ei saavutanud maksimumi autost.
Mis puutub kogemustesse piduritega, siis usun et minul ja mägilasel on seda ka omajagu siin aastatega kogunenud. Ei jää originaal sadulast-kettast korraliku klotsiga raudselt väheseks ja kui sa juba tahad jubedalt pidureid tuunida, siis tuleks neid tuunida ikka õigesse suunda. Vaata üle töösilindri ruumalad. Kas 2xpisike on parem kui 1xsuurem? Sama keiss on ka pedaali jõuõlaga, võibolla aitab ainult selle parandamisest? Ise leian, et kui midagi tahta teha paremaks, siis tuleb natuke teemasse süveneda ka ennem. Sama lugu on kastiga. Mina küll 30k eeku ei tahaks magama panna asja alla, mis kellegi jutu järgi õudsalt hea on. Tahaks ikka veenduda ennem. Tihtilugu on nii, et kui minna ühe meistrimehe juurde, siis hiljem teise juurde, ei pruugi nende jutud üldse samad olla. Tasub ikka ise ka asja veidi õppida, et aru saada mida valida. Meie tegimegi selle tabeli just sellepärast, et leida võimalikult sobivate ülekannetega kast. Mis kasu sellest on, kui mootori pööre langeb peale käiguvahetust ainult 1000-700 pööret. Esiteks peab koguaeg käiku lappama ja teiseks kui mootor on pandud ühtlaselt tõmbama vahemikus 4000-8000 siis whats the point? 4.44 loomulikult see asi nii hull ei ole, et pööre kukuks ainult 1000rpm-i. 5 ja 6-käigulisel hinnavahet sisuliset ei paista olevat, Eestis vedelevad Quaife 5k järjestikused on poole kallimad.
Kui mootor on hea ja veab mõnusalt juba 4000 pealt, siis ei oma 6-käiguline pointi, sest mõlemal juhul oleks ju viimane käik 1:1, seega tippkiirus on täpselt sama. Ühel juhul pead sinna jõudmiseks rohkem käike läbi lappama.
@ darts. Kui mootor veab 4000 pealt lõpuni ühtlaselt välja, siis mis vahet sel on kusmaalt peale 4000 pööret gaasi põhja lajatad. Veab ju samamoodi kui on hästi tehtud mootor. 5 käigulisega kukub ütleme 5000 peale pööre ja 6 käigulisega 5500 peale. Viimasel juhul võiks öelda, et isegi kaotad sest ei kasuta ära mootori täit ressurssi. Siis võiks ju juba 3.9 ülekandega ka sõita, savi sellest, et tippkiirus kisub üle 200 ja sinna ei ole kunagi asja, aga mõtle kui äge et see võimalik on. Meie auto tippkiirus on 180 ja mõned km-id peale. Ennem sõidan sirge lõpus viimase 100m piirajas kui lepin teadmisega, et ei saavutanud maksimumi autost.
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
http://www.youtube.com/watch?v=bZRn_bmFRfk
Vb selle video järgi oskab keegi käigukasti kohapealt mingit hinnangut anda. Silla ülekanne siis 4,44, ratas 15 tolli ja 5-ne bollevergi kast. Ehk kuulmise järgi mõni teravama kõrvaga oskab öelda, kas 6 käik oleks siin nüüd vajalik või mitte. Siin küll nukka reguleering on rohkem pöörde peale, kuid vb abiks ikka.
Praegu on Dartsul pandud nukk rohkem jõu peale.
Vb selle video järgi oskab keegi käigukasti kohapealt mingit hinnangut anda. Silla ülekanne siis 4,44, ratas 15 tolli ja 5-ne bollevergi kast. Ehk kuulmise järgi mõni teravama kõrvaga oskab öelda, kas 6 käik oleks siin nüüd vajalik või mitte. Siin küll nukka reguleering on rohkem pöörde peale, kuid vb abiks ikka.
Praegu on Dartsul pandud nukk rohkem jõu peale.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Kui sa dünos pole käinud siis mine käi ära 
Pärast graafiku pealt vaatad kus on magus vahemik ja siis minu tabeliga saad teada mis ülekandega kast sobib. Hääle järgi raske öelda, kuidas persetunne ütleb, et kusmaalt vedama hakkab ja kui juba minek tuleb, kas on vahepeal mingi "auk" ka võib veab ühtlaselt lõpuni?

Pärast graafiku pealt vaatad kus on magus vahemik ja siis minu tabeliga saad teada mis ülekandega kast sobib. Hääle järgi raske öelda, kuidas persetunne ütleb, et kusmaalt vedama hakkab ja kui juba minek tuleb, kas on vahepeal mingi "auk" ka võib veab ühtlaselt lõpuni?
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
ei ma pidasin silmas seal seda V.kasti (viimane tulp) ning vahe 4.44 ja 4.8 vahel 7000 rpm peal oli 13km/h (ratas mul 600mm)....et tasub ikkagi 4.44 alla panna, seda pidasin silmas.Algselt postitas: uzzac
Mägilane sa vist oled midagi tabelisse valesti sisse kandnud, sest mul on see küll seni veatult töötanud.
mis veel pidureisse puutub, siis Männiku Spetsialistid leidsid meil ühe vea üles piduritel, tagasillas oli "väike" möödapanek, et kui nüüd uuesti korda, saab (õige õli ja klotsid (ferodo 2500 ilmselt) igale poole, siis saame edasi kommenteerida seda 08 supporti ja 112 ketast
Kastikohapealt...minu teada mainis Kõrge, et VI on kiirendav, seega kui te enne ülekandeid ei tea, siis pole mõtet vaielda veel;) Las Kõrge skännib numbrid siia siis on näha vs. Bollverk see asi.
Minul ei ole 1.9 mootor, kui keegi seda silmas peab, veits üle saja kuubi rohkem kui 1.6 aga see ei olegi point, kuna meie sõidame 14"-ga (pöörlevat massi on vähem ja ratas väiksem, seega ei saa ka pärsi võrrelda "suurte meestega"

Aga mulle Bollverk veel meeldib ja ei tunne vajadust vahetuseks (100x parem kui originaal igaljuhul)
Samas kui see suguhõimude kast on VI kiirendav, vastupidav - sis see 28000.- ei ole ülemõistuse hind ja seega jääb ära ka difri vahetus kiirematale rallidele, mis on ka MUGAV ja mugavus maksab;)
kui aga ka VI otse, siis ei näe mina endale asjal mõtet, Bollverki uus kast/vähe kasutatud saab ikka alla 20 kätte veel.
Tagasilla osas olen ka mina Volvo (vmt) meelt, aind et kas see 4.88 on see õigeim lahendus? Aus mainis kunagi, et 5.13 oleks parem (universaalsem), aasta siis oli 2007 vist (tema sõitis siis 1870cc konega - ehk gramm võimsam kui 1600)
Ok, edu Saarlastele valikute tegemisel!
Festina lente!
-
aavahi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 24 Mär 2006 09:46
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
hungarlane
Lada VFTS
6 speed ratios:
20 24
1 34 15 -2,72
2 28 17 -1,976
3 26 19 -1,642
4 24 21 -1,371
5 22 23 -1,147
6 1 1 -1
R 34 15
6 speed ratios:
20 24
1 34 15 -2,72
2 28 17 -1,976
3 26 19 -1,642
4 24 21 -1,371
5 22 23 -1,147
6 1 1 -1
R 34 15
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Proovisin Vahi poolt antud ülekande, 600mm rattaga ja 4,44 reduktoriga seal tabelis vaadata, et mis nägu see 6-käiguline kast teeb. Minuarvates oleks see liialt tihedate ülekannetega. Taoline kast eeldab vähe kiiremat silda. Mina 4.44 silla puhul lepiks 5käigulisega. Samas tippkiirus on sama ehk @7500 rmp oleks see 200km/h, mida on rohkem kui küll, ehk tasuks isegi jõulisema ülekande peale mõelda 4.88 või enam?
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
esialgu ei pannud tähelegi, aga venelane pakub täpselt neid samu ülekandeid oma VI k. kastis - või kes nüüd keda kopeerinud on;)Algselt postitas: avahi
Lada VFTS
6 speed ratios:
20 24
1 34 15 -2,72
2 28 17 -1,976
3 26 19 -1,642
4 24 21 -1,371
5 22 23 -1,147
6 1 1 -1
R 34 15
hind venemaal 81000 ruublit
Festina lente!
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
Kõrgel äri otsas nüüd. Sama kast üle 600? odavam.
http://www.rally.ee/?a=a032&b=21292
[Muudetud: 18-3-2011 an12dukas]
http://www.rally.ee/?a=a032&b=21292
[Muudetud: 18-3-2011 an12dukas]
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Arvata on et tuleb, sel juhul kisub see hind samuti sinna 30 tuhande alla.Algselt postitas: darts
kas on ka juba keegi uurind asja kas saatmis kulud eestisse tulevad ka juurde mingisugused.
PS: unustasin, et Hungariga ei ole ju seda armsat MTA vahel, seega ei pruugigi see transa hind väga suur olla;)
[Muudetud: 20.3.2011 VäikeMägilane]
Festina lente!
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Tere
Sai siis lõpuks see meeletu teekond ette võetud. Reis oli tore, meeldivate reisikaaslastega. Tõime siis viis kasti, millest neli ka pildil. Asjad väga korrekstelt tehtud- ei ole midagi öelda. Kel soovi siis paar kasti ka ilma omanikuta. Saatmine kallis sellepärast sai ise järgi käidud. Ühe kaupa ei tasu neid ilmselt tellida ja tuua samuti. Ei oskagi midagi rohkem pajatada, selline tunne on nagu oleks mitu päeva joonud:D, kuna sõitsime koguaeg. Mina magasin näiteks 100 tunni jooksul 10 tundi. Läheks teinekordki sellise pundiga kuskile, siis juba pikemaks ajaks ja magaks ka vahepeal:D. Sõidetud sai siis 4000km.
Sai siis lõpuks see meeletu teekond ette võetud. Reis oli tore, meeldivate reisikaaslastega. Tõime siis viis kasti, millest neli ka pildil. Asjad väga korrekstelt tehtud- ei ole midagi öelda. Kel soovi siis paar kasti ka ilma omanikuta. Saatmine kallis sellepärast sai ise järgi käidud. Ühe kaupa ei tasu neid ilmselt tellida ja tuua samuti. Ei oskagi midagi rohkem pajatada, selline tunne on nagu oleks mitu päeva joonud:D, kuna sõitsime koguaeg. Mina magasin näiteks 100 tunni jooksul 10 tundi. Läheks teinekordki sellise pundiga kuskile, siis juba pikemaks ajaks ja magaks ka vahepeal:D. Sõidetud sai siis 4000km.
