Lada VFTS, Marx378
Lada VFTS, Marx378
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 707
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Algselt postitas: Marx378
Ega siis toru vahetult kere külge ei lähe, sinna tuleb vahele ikka 3mm plekk, mille keevitad lanzeroni külge ja alles selle pleki külge läheb toru.
Ka mina arvasin, et panen lapi alla ja siis toru peale. Aga seal ju mitu kihti seda plekki. Keevitad selle 3mm lapi ikkagi ca 1mm pleki külge.
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Kui kellelgi tekib küsimus, et milles probleem seisneb siis esimestel piltidel on lansekal väike volt sees. Siis poolraam ca 1,0 cm kõrgemale liikunud( see probleem lahendatud). Taga reaktiivvarda kinnituse polt murdunud ja vb kogu kinnituski väheke nihkes( See vast väike asi). Suurem probleem on siis lanzeroni volt. Aga väheke sai konsulteeritud, ning jõudsime arvamusele, et ilmselt/loodetavasti ei ole midagi seal ära nihkunud. Oletus on, et õõtshoob on selle sinna tekitanud. Kõik need kahjustused tekitas saaremaa ralli 2010 viienda katsel väliskurvis ja pinnase alt välja piiluv kivi, mis meie auto nina õhku viskas ka korra rajalt välja viis. Kuid sellises konditsioonis sõitsime nii kaua kuni käigukast arvas, et lõpetab koostöö.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Turvapuuri kohapealt...nii ja naa, kõik oleneb siiski kuidas avarii juhtuda võib, aga üldiselt nüüd esiots "leevendab" pauku vähem siiski, jõud mis kogu keret nüüd mõjutavad paugu hetkel, suunduvad puurile ja nende kinnitustele/keevisliidetele.
Minul jpt on see üleelatud - igatahes "raks" oli kõva, puur järgi ei andnud sisuliselt, samas ratas läks sealt mööda ja suundus sinna kust järgi andis - ehk tuli puurist mööda ja otse salongi
Samas ilma selleta on ratas enne ikka ära "kortsunud" kuhugi kabiini ja silla vahele.
aga kõik sõltub kuidas asi juhtub.
Auto stabiilsuse ja jäikuse suhtes on see õige otsus ja kulutus, nüüd pole enam lanseka tuge sisuliselt vaja (eeldusel, et ka lansekad ise tugevdatud on).
Lopid kerel on ohtlikud - vaja punktid üle mõõta, et kas sillad paigas ja uksed käivad, muu suht savi.
Aga iga pauk jätab jälje, eriti veel sigulile;) seega kuskil annab alati midagi järgi.
EDU!
Minul jpt on see üleelatud - igatahes "raks" oli kõva, puur järgi ei andnud sisuliselt, samas ratas läks sealt mööda ja suundus sinna kust järgi andis - ehk tuli puurist mööda ja otse salongi
Samas ilma selleta on ratas enne ikka ära "kortsunud" kuhugi kabiini ja silla vahele.
aga kõik sõltub kuidas asi juhtub.
Auto stabiilsuse ja jäikuse suhtes on see õige otsus ja kulutus, nüüd pole enam lanseka tuge sisuliselt vaja (eeldusel, et ka lansekad ise tugevdatud on).
Lopid kerel on ohtlikud - vaja punktid üle mõõta, et kas sillad paigas ja uksed käivad, muu suht savi.
Aga iga pauk jätab jälje, eriti veel sigulile;) seega kuskil annab alati midagi järgi.
EDU!
Festina lente!
-
lLithium
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 11 Mär 2010 16:31
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Fu*k the rest, Lada is the best!
http://www.youtube.com/watch?v=tp6sYp6gbZ8
Tegime siis paarist videost ühe kokkuvõtte. Loodame, et saame 2011 hooajal paljudel rallidel osa võtta.
[Muudetud: 26-1-2011 Lithium]
Tegime siis paarist videost ühe kokkuvõtte. Loodame, et saame 2011 hooajal paljudel rallidel osa võtta.

[Muudetud: 26-1-2011 Lithium]
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Väga hea sellist enda demot peab tegema!
Kui plaanite sõita 2011 hooaja kaasa siis võta ühendust Eeroga, rallivideos.netist, avalda soovi et tahaksite endast videomaterjali. Lepite hinnas kokku ja saad peale rallit tellida endast valmis kokkuvõtte ka!
Me 2010 ei tellinud, aga 2009 tellisime videod, montaaśi tegime ise, kui huvitab siis mõned näited ka youtubes üleval:
kõikidest rallidest sai sellised videod: http://www.youtube.com/watch?v=bq6POCoxrV8 ja hooaja kokkuvõte tuli midagi sellist: http://www.youtube.com/watch?v=mwzX_7Y3 ... re=related
Kui plaanite sõita 2011 hooaja kaasa siis võta ühendust Eeroga, rallivideos.netist, avalda soovi et tahaksite endast videomaterjali. Lepite hinnas kokku ja saad peale rallit tellida endast valmis kokkuvõtte ka!
Me 2010 ei tellinud, aga 2009 tellisime videod, montaaśi tegime ise, kui huvitab siis mõned näited ka youtubes üleval:
kõikidest rallidest sai sellised videod: http://www.youtube.com/watch?v=bq6POCoxrV8 ja hooaja kokkuvõte tuli midagi sellist: http://www.youtube.com/watch?v=mwzX_7Y3 ... re=related
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
- undu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 311
- Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
- Asukoht: Viljandi/ Tartu
- Autod: Audi 100 C4
huvitav,palju see umbes maksta võib ka (video ja jutt on muidu ikka väga kõva)Algselt postitas: Photographer
Väga hea sellist enda demot peab tegema!
Kui plaanite sõita 2011 hooaja kaasa siis võta ühendust Eeroga, rallivideos.netist, avalda soovi et tahaksite endast videomaterjali. Lepite hinnas kokku ja saad peale rallit tellida endast valmis kokkuvõtte ka!
Me 2010 ei tellinud, aga 2009 tellisime videod, montaaśi tegime ise, kui huvitab siis mõned näited ka youtubes üleval:
kõikidest rallidest sai sellised videod: http://www.youtube.com/watch?v=bq6POCoxrV8 ja hooaja kokkuvõte tuli midagi sellist: http://www.youtube.com/watch?v=mwzX_7Y3 ... re=related
sel enda tehtud videol pole kah viga kuigi muusika on suht ...

Edu!!!