Lada VFTS, Marx378
Lada VFTS, Marx378
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
marxil õigus kui paned fiati käänikud ja jätad sama seadistuse mis enne autol oli siis kõrgus muutub.amort seda ei tee.amort pannakse selleks teine et amordi käik oleks pikem .ja parem ta ju on.tavalisel rally pilsul on isegi tavalise käänikuga käik liiga lühike.sõita nendega saab aga pikema amordiga on veel parem sõita.ja muidugi need pikemad on ka jäigemad .
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 656
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Rallye mod.ga muidugi see, et neid enam ei toodeta ja Eesti pinnal neid pole kusagil laos (tegelt 1 jooks on "peidus").Algselt postitas: logman
24-004473 ja 24-004572 kõige kangemad ehk Rallye mod.
24-004435 ja 24-004534 on lihtsalt B6 Sport.
Ainus võimalus neid saada on tehasesse eritellimus ning hinnaks tuleb jooksule ~14k
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Turvapuur
Vahepeal on väheke tööd tehtud auto kallal. Tegin turvapuuri ette lanzeronide külge. On olnud siin erinevaid mõtteid selles osas, kuid nüüd on see tehtud. Nüüd küsingi, kui palju sellest siiski kasu on- pean silmas just enda tervist.
Kui panna pauk ilma selle detailita või sellega, et mis tagajärjed ja kumb variant parem. Kellel on olnud selliseid tõsisemaid pauke võiks arvamust avaldada. Enda loogika kohaselt saab auto ilmselt rohkem kannatada ja ise peaks parema tervisega autost väljuma. Aga ilma puuri detailita, mis lanzeronide külge läheb, peaks oma tervis rohkem ohus olema. Ott Tänaku isa sõitis ka kunagi Ladaga, ja tema tagantjärgi mõttetera oli see, et need jubinad oleks võinud olla( temal neid ei olnud)- sellepärast ka minul selline lüke toimuski. Jutt sai küll pikk, aga loodan et väljendaisn end piisavalt.
Kui panna pauk ilma selle detailita või sellega, et mis tagajärjed ja kumb variant parem. Kellel on olnud selliseid tõsisemaid pauke võiks arvamust avaldada. Enda loogika kohaselt saab auto ilmselt rohkem kannatada ja ise peaks parema tervisega autost väljuma. Aga ilma puuri detailita, mis lanzeronide külge läheb, peaks oma tervis rohkem ohus olema. Ott Tänaku isa sõitis ka kunagi Ladaga, ja tema tagantjärgi mõttetera oli see, et need jubinad oleks võinud olla( temal neid ei olnud)- sellepärast ka minul selline lüke toimuski. Jutt sai küll pikk, aga loodan et väljendaisn end piisavalt.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Turvapuur
Sai siis selline lisavigur tehtud. Ega muud probleemi ei olegi, kuid see, et kui otstarbekas see tegelikult on?! Minu loogika ütleb, et seda on vaja.

- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 707
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Enda autol tahtsin kah nii teha. Keevitaja aga laitis mõtte maha. See karp on mitmest kihist kokku keevitatud, sina aga keevitad oma toru välise plekikihi külge. Trampliinidel ja aukudes kere paindub ja väntsutab selle plekki seal tahti.
Enda autole sai sama toru aga teha pikkem, toru karbikohapealt pikuti pooleks ja lapikuks siis sai pikkalt ta kinni keevitatud nii karbi küljelt kui ka kabiinipoolt otsast.
Enda autole sai sama toru aga teha pikkem, toru karbikohapealt pikuti pooleks ja lapikuks siis sai pikkalt ta kinni keevitatud nii karbi küljelt kui ka kabiinipoolt otsast.