Lada VFTS, Marx378

Lada VFTS, Marx378

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Lõpuni ei saanud, saime täpselt poole peale. Kuna olime rihma mitmeid kordi juba vahetanud ja ega enam uut võtta ka polnud siis otsustasin mootori kasuks katkestada. Minu esimesel katsel ei ole õiget hoogu sisse saanud siis oli jalakast 30 sek kehvem aeg- kaardilugejal läks ka järg käest(ta esimest korda ka). Aga mida rohkem edasi seda paremini sõid kulges- tundsin ennast päris kindlalt. Mootor töötas hästi ja minek oli üllatavalt hea.
Üldiselt jäin rahule!
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Küsimus, kui Te sõidate veel teist liigat miks te noorteka etappidest osa ei võta? Stardimaks ja kulud väiksemad, teine liiga saab seal sõita ja katsekilomeetrid vaja kuhjaga, hea koht trenni tegemiseks.
Viljandis õnnestus ka seda autot täitsa liikumas näha, ilmselgelt midagi seal seekord läbides ei töödanud, lörises päris kohutavalt! Teine kord meenutas hääl juba täitsa Lada oma!
mis seal ikka soovida kui: trenn, trenn ja veelkord trenn ja mitte ainult võidukaga, vaid legenditrenn, et usaldaks kirjapandut!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: Photographer
Küsimus, kui Te sõidate veel teist liigat miks te noorteka etappidest osa ei võta? Stardimaks ja kulud väiksemad, teine liiga saab seal sõita ja katsekilomeetrid vaja kuhjaga, hea koht trenni tegemiseks.
Viljandis õnnestus ka seda autot täitsa liikumas näha, ilmselgelt midagi seal seekord läbides ei töödanud, lörises päris kohutavalt! Teine kord meenutas hääl juba täitsa Lada oma!
mis seal ikka soovida kui: trenn, trenn ja veelkord trenn ja mitte ainult võidukaga, vaid legenditrenn, et usaldaks kirjapandut!
seda trenni oleks hädasti vaja tõesti, aga eks see jääb enamikel aja/krõbiseva taha, kahjuks. Aga ega muud moodi sõitma ei õpi tõesti
Festina lente!
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Mootoril pole häda midagi, vb kui sina meid nägid siis sõitsin rahulikult finisisse, kuna ei tahtnud vett päris aurustuma ajada. See mootor rahulikku sõitu ei salligi, töötab alles siis kui pöörded peal. Kaardilugemis trenni on ka tehtud. Kaardilugeja kellega sel korral sõitsin oli lihtsalt ajutine, kuna õige mees välismaal tööl ja ei saanud sellep tulla, aga ise tahtsin väga sõitma minna. Oleks geneka rihm peal püsinud oleksin tõenäoliselt palju kaugemale jõudnud ja ajad oleksid ka vast konkurentsi võimelised. Aga vähemalt lõbus oli ikka.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tee tuuning plekike otsakaane poldi alla ära, et see rihm peal püsiks, ja vända ratas pisike, kui sul veel pole...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Lithium
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 11 Mär 2010 16:31
Asukoht: Kuressaare
Autod: Fu*k the rest, Lada is the best!

Postitus Postitas Lithium »

Volvo sild seljas võiks tagasi tulla juba. :P Peaasi, et autu terveks jäi ja midagi hullu ei juhtunud. Loodame, et Saaremaal peale saab, siis võibolla saab juba rallit ka sõita...

[Muudetud: 21-9-2010 Lithium]
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

mingit tuuning plekki kyll ärge pange rihma rattale.ihh.rihm ei püsinud selle peal et genekas oli vähe vilt.näris rihma väheke ära venis ja maha ta lendaski.nii et viga polnud suur vaid väike näpukas:)
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Tore näha teie nimesid Saaremaa ralli nimekirjas.
Loodan ise raja äärde jõuda ja kaasaelama tulla!

[Muudetud: 1-10-2010 reiner]
Lower your standards and you'll never be disappointed!
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Jah, endal ka hea meel, et nimekirja mahtusin. Täna sai mulgi ralli kurjajuur ka välja juuritud, nimelt oli genekas väheke lahti, mida põhjustas mingi fiksaator seibi puudumine.
Pühapäeval lähen katsetama, kui rihm püsib peal siis asi õige. Homme annan pisiasjadele viimase lihvi ja vahetult enne rallit saab fiati käänikud, rummud ja laagrid ka alla, siis vähe julgem sõita.
l
Lithium
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 11 Mär 2010 16:31
Asukoht: Kuressaare
Autod: Fu*k the rest, Lada is the best!

Postitus Postitas Lithium »

Esimene päev siis lõpul. Saime siis täiesti kottpimedas sõita. Esimene katse oli suht hea ja meeldis, teist katset vähe pelgasime ka. Probleeme ei olnud aga teine katse oli ikka väga väga otsas, põhjapeal sai kimatud ja rajast ei olnud enam haisugi. Kolmandat ei pidanud sõitma kuna jäi ära. Loodame homme kõige paremat. :)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

No kuidas muljed on? Kuidas teed olid ja kuidas legendi koostamine/selle järgi sõitmine oli?

Ajad Laipaigu ja Jalakaga olid nii ja naa aga ei midagi hullu, eks mõlemil vaja veel palju harjutada.

ootame kommentaare
Festina lente!
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Nagu paarimees juba mainis siis esimest päeva väga ei nautinud. Teine päev algas hästi, va. 5 katse väljasõit, mis tekitas auto põhja augu, ja lõi rooli viltu peale. Hilisemad probleemid olid käigukastiga. Esmalt suutsin kangi ära murda ja viimaks murdus ka käiguvahetuskahvel. Sellega seoses jäi mulle vaid üks käik, kuna murdunud tükk ei lubanud asjadel sees toimetada. Kaardilugejaga sujus kõik ideaalselt. Auto lärmas seest nii valjusti, et mõnikord oli kaardilugejat keva kuulda, vb on ka halb side. Ise jäin tehtuga väga rahule, kuna ei ole nii kaugele veel jõudnud, kahju, et lõppuni välja ei vedanud. Sain esimest korda elus ka autoga õhulendu kogetud, väga huvitav ja vahva elamus oli, tunde järgi oli lend küllaltki pikk. Seda siis Jööri katse trampliinil. Ajad oleks võinud paremad küll olla, aga kuna pidin ühekäega sõitma ja teisega käiku sees hoidma siis oli see vähe raskendatud. Sõidutehnika jätab ka soovida, tean kust mida lihvida, kuid ei hakanud seda rallil katsetama, sõitsin nii nagu olin harjunud.Igatahes seiklust ja põnevust jagus, mis oli ka parajalt väsitav.
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Väike link/klip siis meie tegemistest Saaremaa Rallil 2010.
http://www.youtube.com/watch?v=2GkYg45YHFE
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

käib edasi küll, hooaeg sõite ja trenni, siis juba vanematel tegijatel kannapeal;)
Festina lente!
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Eile sai autot väheke laiali võetud, nüüd tahaks jälle palju asju teisiti teha. Visuaalselt suurimaks muudatuseks võib pidada uut väljanägemist autole. Nüüd vaja kõik kohad üle käia, saaled vahetada, kast korda või üldse mingi muu kast, kevadel ehk ka volvo sild. Käänikud/vidinad olemas, need ka alla, vb väike unibooli tuuning. Turvapuuri tagant muuta- kinnitused amortide peale siis vähe jäigem tagant. Igatahes ideid on palju ja kui midagi märkimisväärselt muutuma hakkab siis lisan ka pilte.
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Uuest välimusest pisike ettekujutus.
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

pilt

[Muudetud: 20-10-2010 Marx378]

[Muudetud: 20-10-2010 Marx378]Pilt
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: Marx378
Eile sai autot väheke laiali võetud, nüüd tahaks jälle palju asju teisiti teha. Visuaalselt suurimaks muudatuseks võib pidada uut väljanägemist autole. Nüüd vaja kõik kohad üle käia, saaled vahetada, kast korda või üldse mingi muu kast, kevadel ehk ka volvo sild. Käänikud/vidinad olemas, need ka alla, vb väike unibooli tuuning. Turvapuuri tagant muuta- kinnitused amortide peale siis vähe jäigem tagant. Igatahes ideid on palju ja kui midagi märkimisväärselt muutuma hakkab siis lisan ka pilte.
Saalesid vaja vahetada, milleks? Turvapuuri muudatus ka natuke arusaamatu, aga eks te ise teate. Mina säästaks raha hoopis sõitmisele...

edu
Festina lente!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Saalet tuleb ikka vahetada. Meie iga paari etapi tagant vahetame igatahes.

Videost tundub nagu sa pidrudaks koguaeg sidur all ja siis ennem kurvi päästad siduri juba madalale käigule ja pööre läheb jube kõrgeks.
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Sidur võis tõesti all olla, kuna vahetasin kogu ralli vältel käike siduriga, et säästa käigukasti. Ja kuna teist käiku oli suht raske sisse saada(täna selgus et hammas oli ära murdunud), siis pidurdades panin kohe esimese käigu, kuigi oleks muidugi olnud parem teine panna, kuna kurv ei olnud nii aeglane. Aga käike üles lappides ja ilma sidurita siis läks suht hästi. Selle tulemusena oli järgmise katse lõpuks tesie käigu kahvel suurest murdmisest puruks. Ja lõpuks jäi mulle üks käik, ilmselt 5 vist:S. Kui sõidaks ainult gaas ja pidur oleksid lood muidugi teised aga jah oli soov ralli terve autoga lõpetada siis jäin siduri pedaalile truuks.
Vasta