parem ära proovi ilma. võib ju silma veits riivata, aga auto on sul siiski ehitatud kiiresti sõitmiseks ja välimus tihtilugu kannatab selle all. harjud ära
Lada VFTS, Marx378
Lada VFTS, Marx378
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Tegelikult vahepeal valmis ka sumbuti pütt, mis on ka pildil. lSamuti sai lisatud õige põhjakaitse, mida varem ei olnud.. Porilapakad panin ka uued, kuna üks kadus Saaremaa rallil ära:S. Nüüd ootab tegemist tagaluuk ja siis tahaks masinat õigete kiirustega proovile panna enne Tallinna rallit. Kuid see treeningute korraldamine on üks paras ettevõtmine.

-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Enne Tallinna rallit oleks sõitmist ju küllaga, Narva, Kehtna, Talsi vali mida tahad - ralli, asvalt, kruus, sprint!
Aga see plekk tee küll ära, aga kui sul selline suhtumine võistlusautosse on, et "aga praegu arvan, et ei taha seda panna" siis mine sõida oma Ladaga põllu peal, seal ei ole tõesti vahet! Täpselt sama lugu oli selle hoorattaga!
PS.
Lisaks veel üks kriitiline minu arvamus: Kogu see teema jätab halva mulje. Siin teemas on päris paljud endised ja praegused sportlased-autoehitajad kirjutanud ja jaganud head nõu, mida ei tohi teha ja mida peaksid tegema! Aga mulje jääb täpselt selline, et las nad targutavad, küll ma tean mis teen!
Igatahes kõvat Tallinna Rallit ja ära kohe lauluväljakul ära hukka end, need puud on seal salakavalad
!
Aga see plekk tee küll ära, aga kui sul selline suhtumine võistlusautosse on, et "aga praegu arvan, et ei taha seda panna" siis mine sõida oma Ladaga põllu peal, seal ei ole tõesti vahet! Täpselt sama lugu oli selle hoorattaga!
PS.
Lisaks veel üks kriitiline minu arvamus: Kogu see teema jätab halva mulje. Siin teemas on päris paljud endised ja praegused sportlased-autoehitajad kirjutanud ja jaganud head nõu, mida ei tohi teha ja mida peaksid tegema! Aga mulje jääb täpselt selline, et las nad targutavad, küll ma tean mis teen!
Igatahes kõvat Tallinna Rallit ja ära kohe lauluväljakul ära hukka end, need puud on seal salakavalad
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
lLithium
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 11 Mär 2010 16:31
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Fu*k the rest, Lada is the best!
See plekk on juba seal olnud ja see on olemas. Neid kapotesid võib 10 tükki ka teha kui vaja, mis te sellepärast muretsete, et see metsa läheb. Ja põllupeal sõitmiseks on vähe teised aparaadid, ja seal on vahe küll. Võid ise seal siis sõita.
Ja kuidas teema halva mulje jätab? Ütle need suured asjad siis mis meil tegemata jäänud on? Et ei pannud mingit paarisotist tahhokat ja panime originaali? Palju sa sellest ikka vahid, imetled ja sõidad vastu puud. Vot
Ja kuidas teema halva mulje jätab? Ütle need suured asjad siis mis meil tegemata jäänud on? Et ei pannud mingit paarisotist tahhokat ja panime originaali? Palju sa sellest ikka vahid, imetled ja sõidad vastu puud. Vot
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Lugege ennem reegleid mida FIA ja EAL välja mõtlevad, neid tõesti ei huvita kas su kapott sulab ära või ei, aga kui reeglites et seal vahel peab olema plekk siis peab!
Kui ma teaksin et autol on selline hooratas mis 92% minema lendab siis ma ei julgeks sinna auto lähedalegi minna, rääkimata sellega kusagil rallil startida! Minuarust nagu kõik teadjamehed ütlesid et see lendab ära ja see tuleks ära vahetada, mida te lubasite vaadata, kas läheb - no kamoon, baaris vaadatakse naisi, kas läheb kaubaks, mitte ei vaata kas rallikal lendab midagi küljest ära või ei!!!
Siiamaani on kõik positiivselt neid soovitusi jaganud ja ma ka ei taha halba soovida, aga ajalugu on näidanud ja kirjutanud pahadest lugudes (ptui.ptui.ptui)!!!!
Kui ma teaksin et autol on selline hooratas mis 92% minema lendab siis ma ei julgeks sinna auto lähedalegi minna, rääkimata sellega kusagil rallil startida! Minuarust nagu kõik teadjamehed ütlesid et see lendab ära ja see tuleks ära vahetada, mida te lubasite vaadata, kas läheb - no kamoon, baaris vaadatakse naisi, kas läheb kaubaks, mitte ei vaata kas rallikal lendab midagi küljest ära või ei!!!
Siiamaani on kõik positiivselt neid soovitusi jaganud ja ma ka ei taha halba soovida, aga ajalugu on näidanud ja kirjutanud pahadest lugudes (ptui.ptui.ptui)!!!!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 657
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Teab muidugi mis teeb! Siinkohal pole tegu mitte kriitikaga vaid teadjamad mehed jagavad tasuta nõu, mida üldse kohe kuulda ei taheta võtta!!! Kui reeglites on kirjas ,et see plekk seal peab olema, siis on ju natuke jabur vastu vaielda ,et las need kapotid sulavad, need saab ju alati uued teha.Algselt postitas: france2
Küll siin mõned on kriitiliseks muutunudRahu inimesed igaüks teab ise mis teeb;) Jõudu ja edu loodame ikka Tallinna ralli fini?is näha. Ja ehk seekord sirgemaid plekke rohkem:P
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Kriirtika on hea, kuid ebaloogiline vajadus on mingil plekil karburaatorite ja kapoti vahel. Loogiline on see et plekk/vann pannakse väljalaske ja karburaatorite vahele, et kütus karburaatorites keema ei läheks. Kuid mulle on öelnud Hr Toomas Sepp EAL juhtkonnast, et seda plekki/vanni seal all ei pea olema ja ei ole vajadustki. Mõni asjapulk on öelnud ka, et karpadest tilgub mõnikord üsna ohtralt kütet ja et põlema minemist vältida pannakse plekk/ vann sinna alla. Võta nüüd kinni, mis see õige on. Mina seda sinna panema ei hakka!
Sellest oled sa küll valesti aru saanud. Kõik rääkisid kollede kohal/karpa all olevast plekist, mis ühtlasi toimiks ekraanina, et kuumus klaasplastist kapotile, juhtmetele jms häda ei teeks.Algselt postitas: Marx378
Kriirtika on hea, kuid ebaloogiline vajadus on mingil plekil karburaatorite ja kapoti vahel.


