
Lada VFTS, Marx378
Lada VFTS, Marx378
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
ka uus läheb (valu veast vms)Algselt postitas: uzzac
käändteljest olen ise ak jagu saanud. aurdu rajal ennem S kurvi. õnneks käisin niisama trenni tegemas ja palju liiklust rajal polnud. nüüd vahetame iga aasta käänmikud profülaktika mõttes korra ära![]()
Tom: see ei ole reegel, aga jah kasutatakse (ei ole "bolt-on" vaid ikka suht aeganõudev kohati)
Festina lente!
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Mootor tundub suht vali olevat- vähemalt minu jaoks. See ,mis enne oli, on praegusega võrreldes nagu öö ja päev. Nüüd jääb veel katsetada hooratast, just jõu poolest. Pöördesse jookseb väga hästi. Oma angaaris sai ka veidike kohalt võttu testitud, kolmandaga rebis kohalt vääga hästi. Loodan, et sama tulemus on ka porisel/mudasel rajal. Igatahes mina neid fakte täpselt ei tea- peab järgi proovima(mõni räägib üht mõni teist).
Küsiks veel, ega kellelgi alumiinium toru pole(umbtoru) läbimõõt ca 15cm ja pikkust 25 cm. Plaan teha flantsid.
Küsiks veel, ega kellelgi alumiinium toru pole(umbtoru) läbimõõt ca 15cm ja pikkust 25 cm. Plaan teha flantsid.
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Mul tekksi päeva jooksul siin veel üks küsimus, kui paksud võib flansid teha?
Kuskilt on kõrvataha jäänud, et ette 5cm ühele rattale ja taha 7 cm ühele rattale.
Aga helistasin siin ühele spetsialistile täna ja ta ütles, et mingeid piiranguid selles suhtes ei ole ning tema väitel oleks mõistliks ühele rattale 2,5 ette ja 3,5 taha.
Et küsimus siis, mis Ladale tehakse või tehtud on?
Taga ja esisild on originaal.
Kuskilt on kõrvataha jäänud, et ette 5cm ühele rattale ja taha 7 cm ühele rattale.
Aga helistasin siin ühele spetsialistile täna ja ta ütles, et mingeid piiranguid selles suhtes ei ole ning tema väitel oleks mõistliks ühele rattale 2,5 ette ja 3,5 taha.
Et küsimus siis, mis Ladale tehakse või tehtud on?
Taga ja esisild on originaal.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kas flantside jaoks on ka reaalne vajadus või tahad lihtsalt autot laiemaks teha?
rattalaagrid jäävad suurte flantsidega palju suurema koormuse alla, kuluvad kiiremini ning võib esineda purunemisi.
kui sa tahad tagant mõlemale poole 7cm juurde panna siis ehk istutad juba niva silla alla.
spetsialisti poolt soovitatud 2,5/3,5 oleks palju mõistlikum
samas oleneb kõik rehvist,
14" kitsa kruusakaga pole ilmselt suurt vahet,
19/62 R15 kruusakaga läheb juba raskemaks
rattalaagrid jäävad suurte flantsidega palju suurema koormuse alla, kuluvad kiiremini ning võib esineda purunemisi.
kui sa tahad tagant mõlemale poole 7cm juurde panna siis ehk istutad juba niva silla alla.
spetsialisti poolt soovitatud 2,5/3,5 oleks palju mõistlikum

samas oleneb kõik rehvist,
14" kitsa kruusakaga pole ilmselt suurt vahet,
19/62 R15 kruusakaga läheb juba raskemaks

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Hetkel on all 14 velg, mõtted liiguvad ka 15 tolliste poole, kuid enne ei julge neid soetada, kui ei tea kas mootor suudab neid ringigi ajada.
Ja ilmselt 15 tollistega hakkab ka pooltelgi minema:S
Kas 15 tollisele veljele istuv kruusarehv on laiem kui 14 tollise oma?
See teema minu jaoks suht must maa. Sellisel juhul ei oleks vb flantse vajagi.
Ja ilmselt 15 tollistega hakkab ka pooltelgi minema:S
Kas 15 tollisele veljele istuv kruusarehv on laiem kui 14 tollise oma?
See teema minu jaoks suht must maa. Sellisel juhul ei oleks vb flantse vajagi.
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 799
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 4#pid81859
siin pikalt juttu sellest.
siin pikalt juttu sellest.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt: