Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Ostin ka omale mingisuguse 01-e. Oli aasta otsa seisnud enne seda tehtud kap remont mootorile ja osalt ka kerele. Nagu öeldud auto aasta seisnud, panime aku peale küte üles ja kohe töötas ja ilma mitte mingisuguste probleemideta. Sidur oli ainult kinni aga too tuli kojusõites lahti. Igatahes nüüd olen putitanud ja veel rooliotsad vahetada ja siis tuleb sõit ülevaatusele ja tõenäoliselt ka müüki. Tasub mainida et mootor on üllatavalt hea minekuga! 130-140 polnud mingi probleem sama tee peal pidin oma põllurallikaga pingutama et 105 kätte saada :d
Niiet võib juba otsast pakkumisi ka teha
Algselt postitas: ando
Olen selle autoga sõitnud. Sidur on tal üldse natuke naljakas. Miks sa autoteema tegid, kas reklaamiks?
[Muudetud: 6-12-2009 ando]
ei olnud nagu otseselt plaanis kll...
sidur vähe naljakas kll jh. eile, üleeile said siis mõlemapoole rooliotsad ka vahetatud enamjaolt saksa omade vastu. Naljakas lugu, et kaks saksa juppi ei läinud piisavalt palju kokku- mõlemad jupid olid vanast natuke pikemad. Igatahes nüüd jookseb auto sirgelt.
Ando sa oled selle ehitust ka näind vms? ma mõtlen kui seda mootorit ja kere tehti. Ja siis veel et äkki tead palju sillaregull maksab?
Ehitust ei ole näinud. Eelmise omanikuga olen tuttav. Kunagi nägin seda seal garaa?is seismas, siis tekkis ka korra tahtmine hinda uurida, kuid siis sain endale teise auto väga odavalt. Mina käisin oma 02-ga Autoteh-is, 300.- küsisid. http://www.autoteh.ee/lang-et/teenused/autoremont.html
Edu selle autoga
autost siis veel et: ostsin siis oli esimene sõit ja stabika varras alt ära, vaatasin pm stabika varras oli 4-ja keevitus punktiga rooste küljes kinni, sai nikerdatud ja mingi kaheksa poldiga ta läbi kere pandud.
Ando- tänan.