Ford Sierra WEBER Ladale!
Ford Sierra WEBER Ladale!
-
ffuego
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 24 Aug 2009 23:37
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Lada 2107
Ford Sierra WEBER Ladale!
Oskab ehk keegi öelda,mis siis toimuma hakkab kui Sierra weber Lada-le peale istutada.Bensiini hakkab vist kõvasti rohkem võtma,annab minekus midagi juurde ka.Autoks Lada 2105,1.3l rihmaga mootor.
[Muudetud: 30-11-2009 fuego]
[Muudetud: 30-11-2009 fuego]
-
vvussvillem
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
- Asukoht: valga
- Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne
Läheb minek paremaks küll, endal järgi proovitud;)
Minul siis 2.0 sierra karpa 1.2 lada mootoril. ca 3sek paranes 0-100km/h aeg, seda stopperiga mõõtes.
Ei ütleks ka et kütet palju võtab, pole muidugi nii arvutand aga tunde järgi, vast sama palju kui orig karpaga või nõksa rohkem vast. Kõrgel pöördel tahab üle uputada kui põhjagaasiga lasta aga muidu pole viga.
Minul siis 2.0 sierra karpa 1.2 lada mootoril. ca 3sek paranes 0-100km/h aeg, seda stopperiga mõõtes.
Ei ütleks ka et kütet palju võtab, pole muidugi nii arvutand aga tunde järgi, vast sama palju kui orig karpaga või nõksa rohkem vast. Kõrgel pöördel tahab üle uputada kui põhjagaasiga lasta aga muidu pole viga.
-
vvirkostone
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 16 Mär 2009 12:32
- Asukoht: Aegviidu
- Autod: 2106 '91
Kumb parem ladale peale panemiseks on kas 2 liitrise sierra mootoriga weber või 1,6 liitrise mootori oma?
1,6 liitrise oma muudab vist isegi ökonoomsemaks siksi, vähemalt kui mingi 110ga sõita sest originaal siksil võtab suuremal kiirusel kole palju kütet?
1,6 liitrise oma muudab vist isegi ökonoomsemaks siksi, vähemalt kui mingi 110ga sõita sest originaal siksil võtab suuremal kiirusel kole palju kütet?
Kui sa ei tea kuhu sa lähed, siis mis mõtet on veel tormata?
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
See kulu @110km/h on pigem tingitud puudulikust aerodünaamikast, ülekannetest ja mootori võimsusest. Karpa pealt ökonoomsemaks saada on kindlasti võimalik, kuid selle pealt saavutatav võit pole võrreldav näiteks sellega, kui asendad meh. vendi elektrilisega.Algselt postitas: virkostone
Kumb parem ladale peale panemiseks on kas 2 liitrise sierra mootoriga weber või 1,6 liitrise mootori oma?
1,6 liitrise oma muudab vist isegi ökonoomsemaks siksi, vähemalt kui mingi 110ga sõita sest originaal siksil võtab suuremal kiirusel kole palju kütet?
Mina teoreetikuna soovitaks 1.6 mootori oma, kuna 2.0 oma võib liialt uputama hakata. Samas düüsidega saab alati mängida...
[Muudetud: 2-6-2010 ando]
Jõud taga, peab minema.
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Nüüd on siis täpselt mõõdetud kütte kulu 1,7 Nivaga.
Esimene katse Sierra weberiga 11,2 l. Kiirus 80-90, neljas käik.
Teine katse 05 karpa 9,1 l. Rehvid 205-70 15".
Sierra karpaga minek tunduvalt rõõmsam, samas rahulikuks kulgemiseks maastikul 05 justkui sobilikum.
Katse ise toimus nii, et täpselt üks liiter pentsu sai pudelisse , sealt voolik pumpa ja siis mõõdetud läbitud vahemaa.
[Muudetud: 4-6-2010 vazist]
Esimene katse Sierra weberiga 11,2 l. Kiirus 80-90, neljas käik.
Teine katse 05 karpa 9,1 l. Rehvid 205-70 15".
Sierra karpaga minek tunduvalt rõõmsam, samas rahulikuks kulgemiseks maastikul 05 justkui sobilikum.
Katse ise toimus nii, et täpselt üks liiter pentsu sai pudelisse , sealt voolik pumpa ja siis mõõdetud läbitud vahemaa.
[Muudetud: 4-6-2010 vazist]
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Panen oma "performance" katsetused kah siia kirja 
Tänavarehv 195/45R15, pidamine pole kõige parem.
Mõõdetud sama süsteemiga, mida kasutatakse LK rajapäevade ajavõttudel. Ehk siis GPS + RaceChrono programm.
Weber DGV 32/36 (PILT)
kiirendus 0-100km/h
1 katse 12,94
2 katse 11,48
3 katse 12,03
4,katse 12,15
2107 Originaalkarpa, 2 kamber mehaaniliseks tehtud ja natuke suuremad tüüsid
1 katse 11,66
2 katse 11,86
3 katse 11,69
4 katse 11,24
Ise jään igatahes 07me karpa juurde kuna töötab nagu paremini ja tühikäik on samuti parem. Pealegi on Weberil 1 kamber liiga suur sigulli jaoks ning linnasõidul või üldse madalama pöördega sõidul hakab jõnksutama kõvasti. Kindlasti saaks ka weberit paremaks timmida, aga 07-me karpa puhul on asi natuke lihtsam.
[Muudetud: 5-6-2010 siim789]

Tänavarehv 195/45R15, pidamine pole kõige parem.
Mõõdetud sama süsteemiga, mida kasutatakse LK rajapäevade ajavõttudel. Ehk siis GPS + RaceChrono programm.
Weber DGV 32/36 (PILT)
kiirendus 0-100km/h
1 katse 12,94
2 katse 11,48
3 katse 12,03
4,katse 12,15
2107 Originaalkarpa, 2 kamber mehaaniliseks tehtud ja natuke suuremad tüüsid
1 katse 11,66
2 katse 11,86
3 katse 11,69
4 katse 11,24
Ise jään igatahes 07me karpa juurde kuna töötab nagu paremini ja tühikäik on samuti parem. Pealegi on Weberil 1 kamber liiga suur sigulli jaoks ning linnasõidul või üldse madalama pöördega sõidul hakab jõnksutama kõvasti. Kindlasti saaks ka weberit paremaks timmida, aga 07-me karpa puhul on asi natuke lihtsam.
[Muudetud: 5-6-2010 siim789]