pritsungi paigaldus

pritsungi paigaldus

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
t
tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

pritsungi paigaldus

Postitus Postitas tann »

Nii tekkis siis plaan paigaldada pritsung 1.6 mootorile. NT golfi või siis escorti oma.
Ehk on mõni lahke inimene kes jagaks teadmisis, et mida täpsemalt vaja ja mida tuleks järgida. ja poleks ka paha kui kellegil on tehtud pilte pritsungi paigaldusest.
dasfil on küll paigaldatud aga piltidelt ei saa nagu päris aru mis voolik kuhu ja milleks on.

Igasugune info on kasulik.
mats maalt:D
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Oleneb mis pritset tahad kasutada. Kas mehhaanilist või elektroonilist.
Mõlemat on paigaldatud.

Otseselt midagi keerulist pole.
Elektroonilise pritse puhul on õhulugeja, pihustite juhtimine, temperatuuri andurid (peavad edastama õige väärtusega signaali) ning õigel hetkel lülituvad plussid, massid. Ja loomulikult ka siis juhtaju

Mehhaanilisel pritsel õhuklapp/kulumõõtja ning hunnik torusid ja pihusteid jne...
Olenevalt siis pritsungist ka vajalikud andurid jne.

Alustuseks uuri mootorite elektri- ja juhtskeeme, sealt pealt saad kõige parema ülevaate, kust mida, millega ja miks juhitakse ning peale seda hakkab üks igavene pikk seadistustöö...

Voolikud jms on siis vastavad vaakumid ja EGr-id, kütusetorustik...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Tee fiesta süsteemi järgi pritse;)

Süsteem koosneb :
ajust
kommutatorist
väntvõlli asendi andurist
gaasklapi asendi andurist
õhu temp andurist
temp andurist
lamda andurist
kiiruse andurist
kütusepihustid
kütuse pump
kaks releed(süsteemi toide ja kütusepump)
juhtmestikust

See siis elektriline pool. õhulugejat sellel süsteemil pole.


Mehhaaniline pool:
sisselaske kollektor koos gaasiklapiga(siibriga)
triggeri ratas(või hoorattale impulsside lugemiseks sooned)
pihustilatt
kütuserõhu regulaator
kütusetorud (soovitav uued vedada)
Kütuse filter
väljalaskesse lamda anduri koht

Kindlasti on midagi mainimata ,kuid enamvähem kõik sai.


See süsteem suht lollikindel ;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Kaugel sul endal selle süsteemi tegemine on hautz ?
Teemas vist aasta aega tagasi käisid need jutud ?
Sry OT.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: VAZ
Kaugel sul endal selle süsteemi tegemine on hautz ?
Teemas vist aasta aega tagasi käisid need jutud ?
Sry OT.

Mul ammu asi ilusti töökorda saadud;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
t
tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

Postitus Postitas tann »

aga kui hull seda niva pitsungit panna on moss vist pani midagi sarnast omale kui ei eksi
mats maalt:D
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Moss ostis kohe Niva pritsega mootori ja pani sinna regullitava aju peale.

Aga hetkel sihuke kehv seis, järgmisest kuust teist korda sel aastal jälle koondamine niiet võimalik et tuleb maha müüa.
t
tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

Postitus Postitas tann »

eks kui sa seda müüd, siis sa vist tahad ikka päris head hinada ka selle eest saada?
mats maalt:D
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: tann
eks kui sa seda müüd, siis sa vist tahad ikka päris head hinada ka selle eest saada?
Mingi paari tonniga ei anna muidugi. ca 11 tuh kulus et komplekt kokku saada ja toimima... plus lambda anduri süsteem.

Tegelikult kui nüüd asjast rääkida, siis mul on/oli ka plaan võtta mingi suvalise saksa või jaapani masina pritse ja see Ladale külge pookida, nn säästulahendus luua. Nüüd pole kahjuks kere, millele mootor vahele istutada. Eesmärk oli tehasemootoriga võrreldes saada +10...15 hj ja igapäevaseks kasutamiseks mõeldud töökindlus ja kasutusmugavus a la külmkäivitus ja kohe sujuv sõit, ilma et peaks selle toorega nõiduma või gaasi pumpama jne jura. :regan

[Muudetud: 19-11-2009 Moss]
t
tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

Postitus Postitas tann »

ühe sõnaga oli/on plaan teha midagi sellist nagu dasfil?

tahaks nagu ka teha midagi millega lihtsalt ringi sõita igapäevaselt, et oleks sujuvam sõit ja muu säärane. see kw juurde saamine esialgu teise järguline. lihtsalt ei viitsi selle toorega talvel jamada nagunii muid jamasid talvel autoga:D . nt klaasid puhtaks jne

ei aga jutt jutuks tuleb hakkada välismaa lehesid uurima ja puurima, ega muud moodi teostamiseni ei jõua kui alustada algusest.
mats maalt:D
Kasutaja avatar
JUSTer-D
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Dets 2007 19:51
Asukoht: Euroopa
Autod: Lada 2101, 04, 05

Postitus Postitas JUSTer-D »

No niipalju kui ma koolis õppinud olen siis karpa peamine omadus ongi, et sellega on võimalik rohkem hj juurde rakendada kui pritsungiga.
Aga jh, kes vihkab hommikuti auto käimapanemisel ühte nuppu natuke liigutada siis pangu pritsung ;)
Pilt
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: JUSTer-D
No niipalju kui ma koolis õppinud olen siis karpa peamine omadus ongi, et sellega on võimalik rohkem hj juurde rakendada kui pritsungiga.
Mis koolis seda räägitakse ja mis argumentidega seda põhjendatakse?
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Algselt postitas: JUSTer-D
No niipalju kui ma koolis õppinud olen siis karpa peamine omadus ongi, et sellega on võimalik rohkem hj juurde rakendada kui pritsungiga.
sellist lolli juttu kuulen ma küll esimist korda. XD:lol mis ärikoolis sa siis käid/käisid kah?
s
Sage
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 11 Apr 2005 13:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 21063, Honda Civic 4d&Type-R

Postitus Postitas Sage »

:P:P:lol...peaks enda type-r ile ka siis karpad panema? :lol
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Mina kuulen sellist juttu kolmandat korda. Üks põhjendusi oli vist et pihustumine toimub klapist kaugemal elik on kütusel rohkem aega õhuga seguneda. Samas jälle olen miskit pilti näinud (äkki vanem F1 mootor?) kus pihusti asus suunaga trompeti keskele.

Otsepritse vastu vaevalt et kumbki saab kuid tavalise Lada mootori puhul võimatu teostada. Aga kisub jube teemast kõrvale.
e
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

Postitus Postitas Ervn »

Eks ikka seal koolis kus teibiga õpetatakse koopaid parandama, muidugi oleks ka endal pritse vastu suur huvi.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: JUSTer-D
No niipalju kui ma koolis õppinud olen siis karpa peamine omadus ongi, et sellega on võimalik rohkem hj juurde rakendada kui pritsungiga.
Kui siis ainult ainult teatud pööretel:puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
JUSTer-D
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Dets 2007 19:51
Asukoht: Euroopa
Autod: Lada 2101, 04, 05

Postitus Postitas JUSTer-D »

Vanavõidu Ühendatud Kutsekeskkool - Ja karpa pidi siis olema kui tahad lihtsalt väga võimast autot teha. Ma ei tea täpsemalt. Ma ei vaidle teiega aga karta on, et 30+ aastaste remondi kogemustega ta lolli juttu just ei aja?
Pilt
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

mix tänapäevased kiired autod siis pritsega on. Karpa ja weberid on rallimeeste teema kes ei taha uut omaks võtta, selline mulje on mulle jäänud.
v
Villem666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 99
Liitunud: 20 Mär 2006 08:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Villem666 »

Kui googeldada siis paljud arvavad samamoodi, et karburaatoritega on mootor võimsam, eriti veel kui rääkida suurte võimsustega mootoritest. Aga see on ka ainuke asi, ja see asi toimib ainult siis kui karpad on täpselt seadistatud, vastavalt ilmale(õhu temperatuur). Pritse teeb neid asju kõik ise ja automaatselt, kuna jälgib õhu kütte segu.
Google-i järgi on põhjuseks toodud see, et karpadega mootoritel jahutab küttesegu sisselaske kollektorit, aga keegi ei ole seda täpselt tõestanud, pluss mis seab selle teooria kahtluse alla on see, et on ka pritsesüsteeme mis ei pihusta otse silindrisse, näiteks Throttle Body Injection.

Käivitamine, väiksem kütuse kulu, hoiab automaatselt ideaalset õhu kütuse segu ja palju muud, mis on pritse kasuks. Igapäeva kasutajale on kindlasti parem pritse just nendel põhjustel.

Nüüd siis naised saunas rääkisid. Mul sõber ütles ka, ta omal ajal oli kõva siksi ehitaja, tema sai parema tulemuse karpadega kui pritsega.

Googeldades on näha, et paljud vaidlevad selle üle, ja ka paljud ütlevad samamoodi, et lihtsalt mehed ei taha karpadest lahti lasta ning uut tehnoloogiat omaks võtta.

Võta nüüd näpust kellel õigus, kellel vale.

Terv. Villu
Vasta