Uurides VFTS dokumentatsiooni, jäi sealt silma ümber ehitatud regulaator. Ma sain aru et asetseb ta salongis ja on käsitsi reguleeritav. Pilt on kehvake, ehk on keegi kokku puutunud sellise asjaga ja teab natuke lähemalt põhimõttest rääkida.
Algselt postitas: ToM
Selge see, tahaks teada saad kuidas see reguleerimine lahendatud on:P
ei saanud nüüd hästi aru... oletan, et kraani sulgemise ja avamisega manuaalselt reguleeritakse... või mõtlesid midagi muud?
Jah, aga tahaks konkreetsemalt teada. Tegu pole ju mingi spets kraaniga, vaid lada originaal regulaatori basil on tehtud midagi. Et mida ja kuidas seal ringi on tehtud käsitsi regullimise jaoks.
ma miski pärast usun/arvan,et see reguleerib seal vedeliku peale jooksu piduritele. oleneb palju kraani keerad nii ka pidurid pidurdavad kui vaja siis võtavad ainult esimesed ja kui vaja siis kõik 4 ratast piduravad.eks see asfaldi ja kruusa sõitudel anna mingit erinevust
(aga mida ka mina tean.. ma pole kunagi rallit sõitnud. lihtsalt esimese asjan kargas selline seletus pähe:D)
Algselt postitas: tann
ma miski pärast usun/arvan,et see reguleerib seal vedeliku peale jooksu piduritele. oleneb palju kraani keerad nii ka pidurid pidurdavad kui vaja siis võtavad ainult esimesed ja kui vaja siis kõik 4 ratast piduravad.eks see asfaldi ja kruusa sõitudel anna mingit erinevust
(aga mida ka mina tean.. ma pole kunagi rallit sõitnud. lihtsalt esimese asjan kargas selline seletus pähe:D)
tohib küsida kus sa selle pildi võtsid?
:DJaa, mõte on õige. Ma saan aru milleks teda vaja on, huvitab kuidas konkreetselt see regulaator ümber on ehitatud.
Põhi mõtteliselt sama asi ehitatud originaal rõhu regulaatorist. kuigi punase ringia plekk peab olema kordades tugevam kuna see polt peab päris tugeval silindrit sisse suruma. Mida rohkem silindrit sisse surud seda rohkem hakkavad tagumised pidurid võtma.
[Muudetud: 18-11-2009 atzkarik]
[Muudetud: 18-11-2009 atzkarik]
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!