mootori tuunimine
mootori tuunimine
-
llada772
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 31 Jaan 2008 19:36
- Asukoht: Valga MK Sangaste
- Autod: lada 2101
mootori tuunimine
re mul on kodus 1,6 mootor mis on plaanis hoonida 82mm peale ja sisse lähevad 82mm mahle kolvid plaanis veel plokkikaant 1,5mm freesida, kergem hooratas olemas veel torukollektor.Kõik soovitused mida veel teha ja palju maksab on tere tulnud.
-
vVillem666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 99
- Liitunud: 20 Mär 2006 08:26
- Asukoht: Hiiumaa
- Autod: 2101
- Kontakt:
Tere!
Tsiteerin mõne aastatagust kasutaja Photographer-i vastust. Mille sa tegelikult oleksid pidanud leidma otsingust ise, aga mina ei ole ütleja.
Aga:
"Sai just nädalavahetusel ühe endise NL koondise sõitjaga räägitud, teemadel mootor ja võimsus
Lühidalt 1600 kone - o. 100 jõudu
Paned sisse originaal kepsud, kolvid, rõngad, saaled - uued
Pea lased portida - 2000-3000 eeki
Reguleeritav-nukaratas, parem on kui on kangem nukk
torukollektor - hind olid vist 3000 raha umbes
weber 45 DOCH karpad 2 tk 16000
Paremasse pöördesse minemiseks kergendatud hooratas
võid panna natukese parema firma siudri
peaülekandeks soovitan 4.71 plaatlukku
ja funi kui palju
a ja mis veel, tee kere kerges
- mastiika nühi puhtaks - seda on umbes 70 kilo autos
- pleksklaas, uksed seest tühjaks
- kapott AL või lõika lihtsalt kõik jama seest välja
- amordi kohad keevita üle ja tagasilla kännud, nendest on siin ka minu teemade all juttu olnud
- üks kerge korviste sisse ja 100% funi!!!
lisaks soovitan odavamehe puuri ka sisse - teeb kere jäigemaks !"
Hinnad on arvatavasti mõneti muutunud, aga sinna kanti need enamvähem jäävad. Teema ise on siin: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 8#pid98291
Terv. Villu
Tsiteerin mõne aastatagust kasutaja Photographer-i vastust. Mille sa tegelikult oleksid pidanud leidma otsingust ise, aga mina ei ole ütleja.
Aga:
"Sai just nädalavahetusel ühe endise NL koondise sõitjaga räägitud, teemadel mootor ja võimsus
Lühidalt 1600 kone - o. 100 jõudu
Paned sisse originaal kepsud, kolvid, rõngad, saaled - uued
Pea lased portida - 2000-3000 eeki
Reguleeritav-nukaratas, parem on kui on kangem nukk
torukollektor - hind olid vist 3000 raha umbes
weber 45 DOCH karpad 2 tk 16000
Paremasse pöördesse minemiseks kergendatud hooratas
võid panna natukese parema firma siudri
peaülekandeks soovitan 4.71 plaatlukku
ja funi kui palju
a ja mis veel, tee kere kerges
- mastiika nühi puhtaks - seda on umbes 70 kilo autos
- pleksklaas, uksed seest tühjaks
- kapott AL või lõika lihtsalt kõik jama seest välja
- amordi kohad keevita üle ja tagasilla kännud, nendest on siin ka minu teemade all juttu olnud
- üks kerge korviste sisse ja 100% funi!!!
lisaks soovitan odavamehe puuri ka sisse - teeb kere jäigemaks !"
Hinnad on arvatavasti mõneti muutunud, aga sinna kanti need enamvähem jäävad. Teema ise on siin: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 8#pid98291
Terv. Villu
-
vVillem666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 99
- Liitunud: 20 Mär 2006 08:26
- Asukoht: Hiiumaa
- Autod: 2101
- Kontakt:
Jällegi google abiks. Siis sellised variandid, pluss on ka foorumis mõni kasutaja kes teeb.
http://www.empiirauto.ee/index.php?ala= ... x=teenused
http://www.astromoto.ee/mootor.php
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... b0dadbb944
Terv. Villu
http://www.empiirauto.ee/index.php?ala= ... x=teenused
http://www.astromoto.ee/mootor.php
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... b0dadbb944
Terv. Villu
Civicu karpad Ladale?
Oleks saada sellised karpad:
PILT
Tegemist 1,4 16V (d14a1) Honda Civicu Keihin CV(constant velocity) karpadega. Lõõrid on erinevate netiandmete põhjal 38-40mm. Peale tahaks need panna 1500 klassiku mootorile, millel originaalklapid, kuid kanaleid lihvitud. Surveaste peaks tulema 9,1-9,2 kanti.
Kui autole taas ligi saan, oskan karpadest lähemalt rääkida.
PILT
Tegemist 1,4 16V (d14a1) Honda Civicu Keihin CV(constant velocity) karpadega. Lõõrid on erinevate netiandmete põhjal 38-40mm. Peale tahaks need panna 1500 klassiku mootorile, millel originaalklapid, kuid kanaleid lihvitud. Surveaste peaks tulema 9,1-9,2 kanti.
Kui autole taas ligi saan, oskan karpadest lähemalt rääkida.
Kanalid on aetud selliseks:

Honda andmed:
1987-1991 Honda Civic GL and 1990 CRX (European Market)
* Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)
* Bore and Stroke : 75.0 × 79.0 mm (2.95 × 3.11 in)
* Compression : 9.3:1
* Power : 90 hp (67.1 kW, 91.3 ps) @ 6300 rpm
* Torque : 83 ft·lbf (11.5 kg/m, 112 Nm) @ 4500 rpm
* Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
* Fuel Control : Dual Carburetor
IMO peale 8 lisaklapi on tegu suhteliselt sarnase mootoriga, kui Lada 1500.
[Muudetud: 2-7-2010 twist]

Honda andmed:
1987-1991 Honda Civic GL and 1990 CRX (European Market)
* Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)
* Bore and Stroke : 75.0 × 79.0 mm (2.95 × 3.11 in)
* Compression : 9.3:1
* Power : 90 hp (67.1 kW, 91.3 ps) @ 6300 rpm
* Torque : 83 ft·lbf (11.5 kg/m, 112 Nm) @ 4500 rpm
* Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
* Fuel Control : Dual Carburetor
IMO peale 8 lisaklapi on tegu suhteliselt sarnase mootoriga, kui Lada 1500.
[Muudetud: 2-7-2010 twist]