21063 Vaznik (tööd on alanud)1982
21063 Vaznik (tööd on alanud)1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Vaznik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 22 Mai 2008 01:21
- Asukoht: Tallinn-Lehtse
- Autod: Vaz-21063,Audi A6
Praegusel kerel on ainus viga see, et katusest allapoole on vaja ehitada nullist täiesti uus auto. See on ülemõistuse kui läbi see kere on. Kui mina seda keevitama hakkan siis näeb see auto pärast välja nagu kikilips. Lihtsam/odavam/kiirem on leida korralik kere kuhupeale lapata ümber kogu tehnika.
Jätkuvalt avatud pakkumistele!!!
Mihkel.
Jätkuvalt avatud pakkumistele!!!
Mihkel.
Vaz ist das?.....Das ist vaz.....
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Antud 2103 oli selline, millest oleks katus aint jäänud: http://fotoalbum.ee/photos/Meigo/57623587/ , seega ei tahaks nagu uskuda juttu....
Võiks n.ö stiilinäiteid lisada.
Teema algas jutuga, et hindamatu väärtus jne jne...
Võiks n.ö stiilinäiteid lisada.
Teema algas jutuga, et hindamatu väärtus jne jne...
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
- Vaznik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 22 Mai 2008 01:21
- Asukoht: Tallinn-Lehtse
- Autod: Vaz-21063,Audi A6
Kas mitte sama 03 mis alguses ei ole hiljem käkerdatud rauahunnikuks?iisak kirjutas:Antud 2103 oli selline, millest oleks katus aint jäänud: http://fotoalbum.ee/photos/Meigo/57623587/ , seega ei tahaks nagu uskuda juttu....
Võiks n.ö stiilinäiteid lisada.
Teema algas jutuga, et hindamatu väärtus jne jne...
Vaz ist das?.....Das ist vaz.....
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Jah on küll, sest mina pole isegi piltidelt nii mäda kere näinud, tulemüüriski olid ka rusika suurused augud sees. Punane 03 on teine isend, mis iganes tast saanud on...Vaznik kirjutas:Kas mitte sama 03 mis alguses ei ole hiljem käkerdatud rauahunnikuks?iisak kirjutas:Antud 2103 oli selline, millest oleks katus aint jäänud: http://fotoalbum.ee/photos/Meigo/57623587/ , seega ei tahaks nagu uskuda juttu....
Võiks n.ö stiilinäiteid lisada.
Teema algas jutuga, et hindamatu väärtus jne jne...
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
- Vaznik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 22 Mai 2008 01:21
- Asukoht: Tallinn-Lehtse
- Autod: Vaz-21063,Audi A6
Nonii, tere siis kõigile jälle!
Vahepeal on tekkinud häbiväärselt pikk paus selle kõigega, on käidud pulmadel, matustel ja ka esimene laps valmis tehtud. Päris hea sai teine.
Aga aitab ebaolulisest, ei ole see auto veel omadega vanaraua kokkuostus.
On seda teemat ikka korduvalt ja korduvalt läbi mämmutatud, ning järeldus taas endine: tuleb hankida kusagilt korralik(korralikum) doonorkere. Jah, mõnede arust on need keevitustööd tõesti tehtavad, minuarust ka.....kellegi teise poolt, kes oskab sellist asja teha. Minu keevitus tase piirdub mõne plekitüki, ning mõne katkise kronsa lappimisega. Kuna aga peale mahukaid keretöid ei jääks selle auto "originaalsusest" eriti midagi järgi, siis kaob jällegi asja mõte...
Kuna aga igasuguseid juppe ja varuosi on tekkinud mitme auto jagu, siis ei tahaks eriti seda VAZ-i pisikut maha matta.
Jätkuvalt pakuvad huvi nullkuue kered, mis ei ole lootusetult läbi roostetanud, ning mis vajavad kõigest kergeid lappimistöid.
Idee siis selline, et hakkaks hoopis doonorist midagi ehitama, kuid kasutaks ära võimalikult palju "originaal" juppe.
Saab midagi ilusat poole lihtsamalt. Ja ega see lõpptulemus eriti ei erineks ka.
Lootuses, et kunagi seisab hoovis üks erk corrida vaz:
Vaznik.
Vahepeal on tekkinud häbiväärselt pikk paus selle kõigega, on käidud pulmadel, matustel ja ka esimene laps valmis tehtud. Päris hea sai teine.
Aga aitab ebaolulisest, ei ole see auto veel omadega vanaraua kokkuostus.
On seda teemat ikka korduvalt ja korduvalt läbi mämmutatud, ning järeldus taas endine: tuleb hankida kusagilt korralik(korralikum) doonorkere. Jah, mõnede arust on need keevitustööd tõesti tehtavad, minuarust ka.....kellegi teise poolt, kes oskab sellist asja teha. Minu keevitus tase piirdub mõne plekitüki, ning mõne katkise kronsa lappimisega. Kuna aga peale mahukaid keretöid ei jääks selle auto "originaalsusest" eriti midagi järgi, siis kaob jällegi asja mõte...
Kuna aga igasuguseid juppe ja varuosi on tekkinud mitme auto jagu, siis ei tahaks eriti seda VAZ-i pisikut maha matta.
Jätkuvalt pakuvad huvi nullkuue kered, mis ei ole lootusetult läbi roostetanud, ning mis vajavad kõigest kergeid lappimistöid.
Idee siis selline, et hakkaks hoopis doonorist midagi ehitama, kuid kasutaks ära võimalikult palju "originaal" juppe.
Saab midagi ilusat poole lihtsamalt. Ja ega see lõpptulemus eriti ei erineks ka.
Lootuses, et kunagi seisab hoovis üks erk corrida vaz:
Vaznik.
Vaz ist das?.....Das ist vaz.....
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Mul tekib küsimus, kas sel juhul on mõtet kogu asjal kui kere vahetus tuleb. Ehk paneksid hoopis algatuseks üles kuulutused siia-sinna koos auto piltidega ja küsi keevitaja hinnapakkumist. Kui saaks uue kere kusagilt, siis oleks asjal sügav mõte. Aga kui leiadki mingi kere, siis vast parema kui sinu oma aga keevitaja kätt tahab ta ikkagi saada ning värvimist. Selge on muidugi see, et odavam on osta korras auto kui hakata midagi remontima. Kahjuks.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
- Vaznik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 22 Mai 2008 01:21
- Asukoht: Tallinn-Lehtse
- Autod: Vaz-21063,Audi A6
Sedan't küll, et vajab ka uus kere keevitamist, kuid kindlasti mitte nii palju. Kuid ikkagi... isegi kui viin selle kere pädeva venna kätte, siis lõpptulemuseks on ikkagi hunnik uut seal küljes ja ainus asi, mis originaal on katus.Arvos kirjutas:Mul tekib küsimus, kas sel juhul on mõtet kogu asjal kui kere vahetus tuleb. Ehk paneksid hoopis algatuseks üles kuulutused siia-sinna koos auto piltidega ja küsi keevitaja hinnapakkumist. Kui saaks uue kere kusagilt, siis oleks asjal sügav mõte. Aga kui leiadki mingi kere, siis vast parema kui sinu oma aga keevitaja kätt tahab ta ikkagi saada ning värvimist. Selge on muidugi see, et odavam on osta korras auto kui hakata midagi remontima. Kahjuks.
Kui nüüd läbi ja lõhki hakata "originaalsust" taga ajama, siis seda saavutada on täiesti võimatu, kuna auto on elu jooksul näinud igasuguseid remondimehi.....kahjuks rohkem neid halbasid.
Algne pole seal küljes enam ka mootor, ning ülipaljud detailid.
Lisaks on "aidanud" sellele hetke seisukorrale kaasa ka see, et viimased a'la kümme aastat on autot kasutatud stiilis: las vihm peseb.
Tänu sellele ka kere seisukord. See kopikas mis mul doonoriks oli, selle viisin ma talvel vanarauda, ning kui ma relakaga poolraamideni jõudsin, tõmbas pöörded maha, ning poolraamidest hakkas korralikku mögla välja voolama. Sellel punasel näed põhimõtteliselt läbi neist.
Vaznik.
Vaz ist das?.....Das ist vaz.....
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Auto taastamise alguses peab olema autol mingi väärtus, kas sentimentaalne või siis vajadus just selle auto järele vms...
Kui vaja ehitatakse rattapoldi külge ka uus auto ja sõltuvalt tegijast on võimalik saavutada ka tehasega samaväärne või parem tulemus.
Vaadates seda tagumise osa rappimist siis sinna uusi plekke kohe külge panna ei kannata - enne tuleb olemasolevaid pikendada.
Kereplekkide vahetamisel peaks algaja seda tegema tüki kaupa, et strateegilised mõõdud paigast ei nihkuks - varuosaplekkidega pole mingi probleem paar senti valesti asi kokku keevitada nii, et pärast oleks ilusa luige asemel inetu pardipoeg - ühesõnaga varuosaplekke tuleb enne paigaldamist lõikuda, haamri, tangide jms töödelda..
Kui tahta kvaliteetset tehaselähedast tulemust tuleks vanad plekid eemaldada punktliidete lahtipuurimise teel mis on korralikult tehes tohutult aeganõudev...
Kui vaja ehitatakse rattapoldi külge ka uus auto ja sõltuvalt tegijast on võimalik saavutada ka tehasega samaväärne või parem tulemus.
Vaadates seda tagumise osa rappimist siis sinna uusi plekke kohe külge panna ei kannata - enne tuleb olemasolevaid pikendada.
Kereplekkide vahetamisel peaks algaja seda tegema tüki kaupa, et strateegilised mõõdud paigast ei nihkuks - varuosaplekkidega pole mingi probleem paar senti valesti asi kokku keevitada nii, et pärast oleks ilusa luige asemel inetu pardipoeg - ühesõnaga varuosaplekke tuleb enne paigaldamist lõikuda, haamri, tangide jms töödelda..
Kui tahta kvaliteetset tehaselähedast tulemust tuleks vanad plekid eemaldada punktliidete lahtipuurimise teel mis on korralikult tehes tohutult aeganõudev...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."