10 aastat seisnud: LUKKU
10 aastat seisnud: LUKKU
10 aastat seisnud: LUKKU
jama siis selline et sain 84 aasta 2101, seisnud pea 10 aastat. proovin talle elu sisse puhuda aga tee msi tahad, ei lähe tööle. avastasin ka sala nupu aga sele võtsin vahel ära. küünlad puhtaks tehtud, jagakaan koos rootoriga ka puhtaks tehutd, aga tee mis tahad, ei lähe käima. Proovisime siis tõmmates, laadijaga, täkuga, ja mis juhutus siis... mitte midagi. imelik veel see et kui käiata mootorit siis on selline imelik hääl, täps ei saa ka aru et kas kompressioon on puudu või selline kahtlane ei oska täpselt öelda ka. oskab keegi targem nõud anda?
[Muudetud: 17.10.2009 karl01]
[Muudetud: 17.10.2009 karl01]
Enamjaolt on ikkagi süüdi istme ja rooli vaheline tihend!
Kui niikaua seisnud on siis võiks õli koos filtriga ära vahetada enne kui proovida käima panna ja silindritesse küünlaavadest natuke õli panna ja mootorit käsitsi ringi ajada. Kui see tehtud siis vaata kas sädet on ja kas bensiin silindritesse tuleb ja süüde õigeks ning siis peab minema.Algselt postitas: karl01
jama siis selline et sain 84 aasta 2101, seisnud pea 10 aastat. proovin talle elu sisse puhuda aga tee msi tahad, ei lähe tööle. avastasin ka sala nupu aga sele võtsin vahel ära. küünlad puhtaks tehtud, jagakaan koos rootoriga ka puhtaks tehutd, aga tee mis tahad, ei lähe käima. Proovisime siis tõmmates, laadijaga, täkuga, ja mis juhutus siis... mitte midagi. imelik veel see et kui käiata mootorit siis on selline imelik hääl, täps ei saa ka aru et kas kompressioon on puudu või selline kahtlane ei oska täpselt öelda ka. oskab keegi targem nõud anda?
Parandage kui midagi valesti ütlesin.

õli on vahetatud ja filter ka, küünla aukudest ei valanud kuna ei tulnud selle peale:D säde on ka olemasAlgselt postitas: ladaKui niikaua seisnud on siis võiks õli koos filtriga ära vahetada enne kui proovida käima panna ja silindritesse küünlaavadest natuke õli panna ja mootorit käsitsi ringi ajada. Kui see tehtud siis vaata kas sädet on ja kas bensiin silindritesse tuleb ja süüde õigeks ning siis peab minema.Algselt postitas: karl01
jama siis selline et sain 84 aasta 2101, seisnud pea 10 aastat. proovin talle elu sisse puhuda aga tee msi tahad, ei lähe tööle. avastasin ka sala nupu aga sele võtsin vahel ära. küünlad puhtaks tehtud, jagakaan koos rootoriga ka puhtaks tehutd, aga tee mis tahad, ei lähe käima. Proovisime siis tõmmates, laadijaga, täkuga, ja mis juhutus siis... mitte midagi. imelik veel see et kui käiata mootorit siis on selline imelik hääl, täps ei saa ka aru et kas kompressioon on puudu või selline kahtlane ei oska täpselt öelda ka. oskab keegi targem nõud anda?
Parandage kui midagi valesti ütlesin.![]()
Enamjaolt on ikkagi süüdi istme ja rooli vaheline tihend!
See oleks sellepärast hea olnud kuna auto niikaua seisnud on siis on võimalik, et mingi roostekirmetis on tekkinud silindriseintele ja ka sellepärast et natuke õlitaks silindriseinu.Algselt postitas: karl01
õli on vahetatud ja filter ka, küünla aukudest ei valanud kuna ei tulnud selle peale:D säde on ka olemas
Aga kui ka paned siis ainult natukene ja aja mootorit ringi nii, et küünlad välja võetud...kui liiga palju paned siis teadagi mis juhtub kui see sinna jääb sest vedelikku ei saa ju kokku suruda nagu õhku aga selleks pead ikka kõvasti liialdama:D, mingi pudelikorgitäis on küllalt.
Vaata siis kas bensiin kohale jõuab, kõige kergem sellest aru saada on vaadata karburaatorisse ja gaasi vajutada, siis peaksid nägema kuidas bensiini niriseb sisselaske kollesse...kui bensiin ja säde olemas siis vaata kas süüde on paigas ja vajadusel pane siis paika ning peaks minema tööle küll...isegi alles panin ühe mitukümmend aastat seisnud ?iguli tööle.

panen õli siis aukudest sisse, vaadanud pole kas küte jõuab kollesse aga kui pedaali vajutada siis kuulda nagu küll on et läheb. kahtlusan ise et selle kuradima "salanupu" eemaldamisega jäi mul midagi tegematta, kuigi proovisin ka otse süütepooli pealt plussi ja siis aga ikka ei midagi. mõistus otsas:DAlgselt postitas: ladaSee oleks sellepärast hea olnud kuna auto niikaua seisnud on siis on võimalik, et mingi roostekirmetis on tekkinud silindriseintele ja ka sellepärast et natuke õlitaks silindriseinu.Algselt postitas: karl01
õli on vahetatud ja filter ka, küünla aukudest ei valanud kuna ei tulnud selle peale:D säde on ka olemas
Aga kui ka paned siis ainult natukene ja aja mootorit ringi nii, et küünlad välja võetud...kui liiga palju paned siis teadagi mis juhtub kui see sinna jääb sest vedelikku ei saa ju kokku suruda nagu õhku aga selleks pead ikka kõvasti liialdama:D, mingi pudelikorgitäis on küllalt.
Vaata siis kas bensiin kohale jõuab, kõige kergem sellest aru saada on vaadata karburaatorisse ja gaasi vajutada, siis peaksid nägema kuidas bensiini niriseb sisselaske kollesse...kui bensiin ja säde olemas siis vaata kas süüde on paigas ja vajadusel pane siis paika ning peaks minema tööle küll...isegi alles panin ühe mitukümmend aastat seisnud ?iguli tööle.![]()
Enamjaolt on ikkagi süüdi istme ja rooli vaheline tihend!
Kuskohast Sa sädet vaatad? kui kohe peale süütepooli ja sädet pole siis on pooli viga või uuri pooli tulevaid juhtmeid.
Kas süütepoolist tuleva kõrgepingejuhtme ja kere vahel sädet tekib?
Kui peale jagajat pole siis otsi viga jagajast. Kontaktid puhasta ära ja pane vahe paika, vahe peab olema 0,3-0,4mm. Kondeka viga võib ka olla.
Ja tõesti, bensiin võiks ka korralik olla...kaua seisnud bensuga võibolla ei tahagi minna, isegi kui sädeme kätte saad
Kui nii kaua auto seisnud siis täiesti võimalik, et juhtmete otsad oksüdeerunud, uuri järgi kõik.
[Muudetud: 15-10-2009 lada]
Kas süütepoolist tuleva kõrgepingejuhtme ja kere vahel sädet tekib?
Kui peale jagajat pole siis otsi viga jagajast. Kontaktid puhasta ära ja pane vahe paika, vahe peab olema 0,3-0,4mm. Kondeka viga võib ka olla.
Ja tõesti, bensiin võiks ka korralik olla...kaua seisnud bensuga võibolla ei tahagi minna, isegi kui sädeme kätte saad
Kui nii kaua auto seisnud siis täiesti võimalik, et juhtmete otsad oksüdeerunud, uuri järgi kõik.
[Muudetud: 15-10-2009 lada]
Aga mis seal nii erilist on?
Ma ajasin (ehk kaevasin) ühest puust garaa?ist 75.a 03me välja, mis oli seal seisnud üle 20 aasta...sellest siis ka see põhjus miks ma ta sealt välja kaevama pidin, sest garaa?i katus oli sisse vajunud ja 03me katus hoidis garaa?i oma üleval...kerest ei ole kahjuks midagi head rääkida, sest seda oli juba varem parandatud ja üle värvitud kuid enamus plekke ikka läbiroosetanud...enne mind olid mingid tegelased teda üritanud ka ära ajada (või põlema panna, ei oska öeldagi), sest tagaistmel oli 5l kanister bensiiniga ja terve salong oli tikke täis.
Igatahes käima ta sain ja käib siiamaani.
Aga vabandust teemavälise jutu eest.
Ma ajasin (ehk kaevasin) ühest puust garaa?ist 75.a 03me välja, mis oli seal seisnud üle 20 aasta...sellest siis ka see põhjus miks ma ta sealt välja kaevama pidin, sest garaa?i katus oli sisse vajunud ja 03me katus hoidis garaa?i oma üleval...kerest ei ole kahjuks midagi head rääkida, sest seda oli juba varem parandatud ja üle värvitud kuid enamus plekke ikka läbiroosetanud...enne mind olid mingid tegelased teda üritanud ka ära ajada (või põlema panna, ei oska öeldagi), sest tagaistmel oli 5l kanister bensiiniga ja terve salong oli tikke täis.

Igatahes käima ta sain ja käib siiamaani.

Aga vabandust teemavälise jutu eest.
sain sädeme kätte, jagaja kontakt oli sitane, tegin puhtaks ja poole pöördepealt paugupill:PAlgselt postitas: lada
Kuskohast Sa sädet vaatad? kui kohe peale süütepooli ja sädet pole siis on pooli viga või uuri pooli tulevaid juhtmeid.
Kas süütepoolist tuleva kõrgepingejuhtme ja kere vahel sädet tekib?
Kui peale jagajat pole siis otsi viga jagajast. Kontaktid puhasta ära ja pane vahe paika, vahe peab olema 0,3-0,4mm. Kondeka viga võib ka olla.
Ja tõesti, bensiin võiks ka korralik olla...kaua seisnud bensuga võibolla ei tahagi minna, isegi kui sädeme kätte saad
Kui nii kaua auto seisnud siis täiesti võimalik, et juhtmete otsad oksüdeerunud, uuri järgi kõik.
[Muudetud: 15-10-2009 lada]
Enamjaolt on ikkagi süüdi istme ja rooli vaheline tihend!
- JUSTer-D
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 20 Dets 2007 19:51
- Asukoht: Euroopa
- Autod: Lada 2101, 04, 05
Edu sulle siis
Mul oli kh täna väike probleem 05'ga. Enne seda sõitsin paagi kuivaks. Panin täna nati bena sisse. No ei lähe tööle. Lükkame mäest alla, tõmbame autoga, ei lähe. Ofc pumpasin bensiini ka ülesse.
Panin natuke veel bensiini igaksjuhuks, pumpasin päris kõvasti, isegi kui pump kergelt hakkas käima juba. Lähen proovin. Hääl tuli juba ülesse korraks. Ja siis käiasin 10 sekundit. Siis läks lõpuks, aga väga imelikult käis, pärsat õnneks juba korralikult. Aga krt pahtel mida tegin suutis selle aja sees ära kivistuda
---
Tegin pahtli ja mõtlesin saan 8-10min jooksul auto käima ja saan garaazi sõita ning siis pahteldaga, aga ei...
---
Mul kh muide 1 null1 seisab praegu. Järgmine aasta parktikale, siis ehk tuleb korda teha see. Prakitikale saan isa töökotta, kus see auto ka seisab

Panin natuke veel bensiini igaksjuhuks, pumpasin päris kõvasti, isegi kui pump kergelt hakkas käima juba. Lähen proovin. Hääl tuli juba ülesse korraks. Ja siis käiasin 10 sekundit. Siis läks lõpuks, aga väga imelikult käis, pärsat õnneks juba korralikult. Aga krt pahtel mida tegin suutis selle aja sees ära kivistuda

---
Tegin pahtli ja mõtlesin saan 8-10min jooksul auto käima ja saan garaazi sõita ning siis pahteldaga, aga ei...
---
Mul kh muide 1 null1 seisab praegu. Järgmine aasta parktikale, siis ehk tuleb korda teha see. Prakitikale saan isa töökotta, kus see auto ka seisab

