Mootorit vähe võimsamaks

Mootorit vähe võimsamaks

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

proovi soojalt käivitada gaas põhjas ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Mul jäi veel see küsimus, et kuidas see sisselaske kanalite kollega kokku ajamine käib?...kas lihtsalt viilides või peab seda laskma kuskil teha?
See tihend mis kaane ja kollede vahel on tuleb vist ka ise kuidagi õigeks viilida, sest mulle sattus selline tihend mis ei tahtnud kohe üldse kanalite aukudega kokku minna.:regan...ma ei tea kas see on tavaline probleem või sattus mulle mingi praak.
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Sa sattusid täiesti normaalsete tihendite otsa. Nii need asjad käivadgi nii, et ostes poest minig varuosa ja seejärel tuleb see kas ümber teha või tugevdada. Ehk siis jätka nii et pane tihend kinlalt kinni kaane külge ja sobita ta kaane ja kollega paika tehes vähekene metalli tööd ;) Aga see tegevus on alles väägadi väikene osa milleni sa tegelt jõuda tahad mootori arendamises

[Muudetud: 7-10-2009 Walter]
MännikuLaiali.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: Walter
Sa sattusid täiesti normaalsete tihendite otsa. Nii need asjad käivadgi nii, et ostes poest minig varuosa ja seejärel tuleb see kas ümber teha või tugevdada. Ehk siis jätka nii et pane tihend kinlalt kinni kaane külge ja sobita ta kaane ja kollega paika tehes vähekene metalli tööd ;) Aga see tegevus on alles väägadi väikene osa milleni sa tegelt jõuda tahad mootori arendamises
Ok, aga millega seda kanalit võin õigeks teha, kas mingi väikse käiaga mis trelli otsa käib või viiliga...ja kui see on tehtud kas siis peab selle pinna ka liivapaberiga siledaks ajama ja ära poleerima või kuidas see käib?
edit: kuigi ma pole teemaalgataja läheb jutt teemaga kokku küll minumeelest aga kui ei sobi siis teen eraldi teema.

[Muudetud: 13-10-2009 lada]
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Ma tegin kunagi trelli otsa sellise pulga... sälk sees otsas umbes 3-4cm. Ja sinna sälku sättisin liivapaberit ja natuke kerisin seda pulga ümber ka. Katsetamise käigus sain pöörded trellil paika ja leidsin ka sobiva jämedusega liivapaberi. Lõpptulemusena olidki sisselaskekanalid kenasti kokku aetud. Läikesse poleerimine pole vast mõtekas, kuid tehase valujäljed aja ikka ülejäänud pinnaga siledaks. Väljalaset minul näiteks üldse ei soovitatud näppida, kasutegur puudub, lihvisin vaid natuke siledamaks. Koos muude kergete modifikatsioonidega jooksis 160km/h välja küll, mitte silma ega spido järgi vaid vähe täpsemate riistadega mõõtes.

Jõukamatel meestel on pneumokäiad kuhu otsa saab igast vahvaid lõiketerasid kinnitada ja pöörded on ka päris edevad võrreldes elektritrelliga... alumiinium aga selline materjal, mis need käiad ja asjad kinni mätsib. Esimest kord tegin, pekki ei keeranud, vaevalt sinulgi õnnestub;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Vasta