Mootorit vähe võimsamaks
Mootorit vähe võimsamaks
-
rreivo04
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2
- Liitunud: 21 Sept 2009 20:34
- Asukoht: kuusalu vald
- Autod: endal ka siks vahest hea mõnda näpunäidet küsida
Mootorit vähe võimsamaks
Mul siis selline küsimus et kuidas saaks lada mootorit vähe võimsamaks? Mootor mul käib kõik ilusti ja läheb edasi ka nagu siksile kohapärane aga nõksa väheks jääb.
Jah, pöörded on kindlasti kõrgemad (kütuse kulu suurem) maantee sõidul, linnas paned lihtsalt järgmise käigu. Aga sa soovisid lihtsat moodust võimsuse suurendamiseks. Teine lihtne võimalus on suuremad tüüsid karpasse. Aga lõpptulemus on sama, kütusekulu suureneb, segud paigast ära ja võibolla probleemid käivitusel jne.Algselt postitas: reivo04
aga siis on pöörded ka suht kõrged ??
Mina soovitan muuta ülekannet. Vana silla jätad alles, kui ei meeldi, paned alla tagasi. Samas, mis mõõdus rehvid sul taga on?
02-l pole oma käigukasti, see on tal 2101, differ ise on 2102 e. 4,44 peaülekandega.
Soovitaks sama, sebi aeglane ülekanne, madala profiiliga rehvid (niidirullid:)) ja 5. käiguline kast. Lisaks hääles mehhaaniline karpa, mis mootori reageerimise kiiremaks teeb. Võiks olla ka el. vent mis kõrgetel pööretel nõmeda undamise ära võtab ja mõne lisajõu annab, igasugu pisikesi nippe on.
Üleüldse - foorumis on mingi sada miljonit teemat sellise küsimusega, otsi natuke. Muidu on foorumi rahvas pahane su peale varsti:rolleyes
Soovitaks sama, sebi aeglane ülekanne, madala profiiliga rehvid (niidirullid:)) ja 5. käiguline kast. Lisaks hääles mehhaaniline karpa, mis mootori reageerimise kiiremaks teeb. Võiks olla ka el. vent mis kõrgetel pööretel nõmeda undamise ära võtab ja mõne lisajõu annab, igasugu pisikesi nippe on.
Üleüldse - foorumis on mingi sada miljonit teemat sellise küsimusega, otsi natuke. Muidu on foorumi rahvas pahane su peale varsti:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- JUSTer-D
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 20 Dets 2007 19:51
- Asukoht: Euroopa
- Autod: Lada 2101, 04, 05
Ma tahaksin ka natuke võimsamaks või siis kiirendust paremaks muuta. Esimesega on võima küll. Aga põllul nt teisega ei lähe kohe üldse. Sooviks siis, et äkilisem oleks. 05 on autoks 
Midagi karpaga vb ette võtta? Esimesega paned gaasi põhja, lased niikaua kuni kiiremini ei lähe, paned teise sisse, ja siis kiirus väga vaikselt suureneb. Märja ilmaga on hea, aga kuivaga ei saa teisega kohe mitte sõita.

Midagi karpaga vb ette võtta? Esimesega paned gaasi põhja, lased niikaua kuni kiiremini ei lähe, paned teise sisse, ja siis kiirus väga vaikselt suureneb. Märja ilmaga on hea, aga kuivaga ei saa teisega kohe mitte sõita.


Ma pole küll mingi põllurallimise poolt aga kuna endal oli sama mure ühe Ladaga, siis aitan.Algselt postitas: JUSTer-D
Ma tahaksin ka natuke võimsamaks või siis kiirendust paremaks muuta. Esimesega on võima küll. Aga põllul nt teisega ei lähe kohe üldse. Sooviks siis, et äkilisem oleks. 05 on autoks
Midagi karpaga vb ette võtta? Esimesega paned gaasi põhja, lased niikaua kuni kiiremini ei lähe, paned teise sisse, ja siis kiirus väga vaikselt suureneb. Märja ilmaga on hea, aga kuivaga ei saa teisega kohe mitte sõita.![]()
Auto ise on üks 03, mille ajasin ühest kokkuvajunud kuurist välja ning väga kaua ei pidanud teda vaatama, et aru saada kere nutusest seisust. Igatahes sai siis ka proovitud kiirendust ning ei tahtnud ka üldse edasi minna kui teise käigu sisse panin...ükskord juhtus siis nii, et unustasin sõidu ajaks tooreklapi väljatõmmatud asendisse ning minu imestuseks läks auto ulme hästi edasi võrreldes sellega kuidas ta enne kiirust vaikselt kogus nagu tõukeratas.
Sellest järeldasin, et arvatavasti on segu lahja, pole küll peale seda veel segu rikkamaks keerand sest see juhtus hiljuti alles...
Igatahes, võid ju proovida korra väljatõmmatud tooreklapiga sõita ning kui läheb paremini edasi siis reguleeri segu rikkamaks, otsi foorumist, siin on mitu teemat kuidas karpat reguleerida.
- JUSTer-D
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 20 Dets 2007 19:51
- Asukoht: Euroopa
- Autod: Lada 2101, 04, 05
okey aitäh. Ega tegelt ma olen ise ka suur Lada fänn. Ainuke auto mis tõesti huvi pakub. Millega lihtsalt on hea tunne sõita. Aga no kuna mul veel lube pole, sõita tahaks. Ei jäänud midagi üle. 1 kolmest siksist tuli sõitma ajada. Selleks oli 05. Järgmisena 04 (Mis on juba ralliauto olnud) ja siis 01 (Mille teen korda, et maanteel sõita).

- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Ostke suurem mootor ja tehke sellele korralik remont ning reguleerige süüde ja karpa. Rohkem raha kui see protsess teilt nõuab, anyway enamus teist ei raatsi sinna matta. Minu 1,7 põletab teise käiguga (4,44 ülekanne) ringe tehes asfaltil 205 laia sussi kenasti, kohapealt teisega siiski ära ei põleta - õige vähe jääb puudu. Mõistliku inimese moodi linna/mnt'd sõita on ka mõnus. Kellelegi jalgu ei jää, pigem vastupidi.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kõige odavam on kaanest lasta 1,8mm maha freesida seejärel klapipesad kolvi sisse tekitada ning lõpuks sisselaske kanalid kollega kokku ajada.
karburaator 2107 (1k puurida 23mm peale) või 21073 solex + suuremad düüsid,
kütteks lennuk ja 98 pooleks,
nukkvõll drtuha varamust 288 kraadi krossi võll...
siis jõuab teisega ka minna
kaane frees - 200-400,
nukkvõll 2500
karburaator 2107 (1k puurida 23mm peale) või 21073 solex + suuremad düüsid,
kütteks lennuk ja 98 pooleks,
nukkvõll drtuha varamust 288 kraadi krossi võll...
siis jõuab teisega ka minna

kaane frees - 200-400,
nukkvõll 2500
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kuna hakkan varsti 05e mootoril plokikaant maha võtma, et tihendit vahetada ja hiljem klapisääre tihendid vahetada siis mõtlesin, et peaks ka midagi paremaks tegema.Algselt postitas: olaaf
kõige odavam on kaanest lasta 1,8mm maha freesida seejärel klapipesad kolvi sisse tekitada ning lõpuks sisselaske kanalid kollega kokku ajada.
karburaator 2107 (1k puurida 23mm peale) või 21073 solex + suuremad düüsid,
kütteks lennuk ja 98 pooleks,
nukkvõll drtuha varamust 288 kraadi krossi võll...
siis jõuab teisega ka minna
kaane frees - 200-400,
nukkvõll 2500
Sellise nukkvõlli jaoks kahjuks raha pole aga mõned odavamad asjad tahaksin küll ära teha. Kui palju peaks 05e kaanest laskma maha freesida, et 95 kõige parem oleks sõita ja kus seda teha saaks? Kuidas see sisselaske kanalite kollega kokku ajamine käib?...kas lihtsalt viilides? Sellega seoses tuli kollektorite tihend ka meelde, mis oli ikka väga vale kujuga ja kanalitele ette jäi:flaming, see tuleb ka kuidagi õigeks viilida vist.
Või mis veel rihmaga 1.3ele tegema peaks, selliseid kergemaid asju.
Sorry kui lollid küsimused aga ma ei ole varem sellise asjaga tegelenud.
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Mul jätkuvalt plaanis PLOKIST see 1,8mm maha võtta. Suhtkoht veendunud et siis ei pea lennukikütust juurde segama vaid saab puhta 98E'ga sõita. Katsetamise värk...Algselt postitas: olaaf
kaanest lasta 1,8mm maha freesida....
kütteks lennuk ja 98 pooleks...
nukkvõll drtuha varamust 288 kraadi krossi võll...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
no teemaalgataja finantsilist seisu arvestades pole mõtet plokist maha freesimist soovitada, seda enam et väiksevända plokist saab ainult max 0,4mm maha võtta - siis jääb kolvile tihendisse veel millimeeter kasvuruumi...
igal juhul soovitan ka mina võtta alati plokist - kuid eelnevalt tuleb plokk pulkadeks lammutada, õlikanalid sulgeda jne...
2105 rihmaga mootoril 1,2mm kaanest maha võtta on hea küll juba - kuigi soovitav on siis vähemalt väljalaske klapile süvend kolvis üle kontrollida ettevaatlikult - kipub pähe käima hakkama...
[Muudetud: 4-10-2009 olaaf]
igal juhul soovitan ka mina võtta alati plokist - kuid eelnevalt tuleb plokk pulkadeks lammutada, õlikanalid sulgeda jne...
2105 rihmaga mootoril 1,2mm kaanest maha võtta on hea küll juba - kuigi soovitav on siis vähemalt väljalaske klapile süvend kolvis üle kontrollida ettevaatlikult - kipub pähe käima hakkama...
[Muudetud: 4-10-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Õige, unustasin mainida et plokist saab kraapida vaid suurel mootoril, väiksel käib kolb juba plokiservaga tasa ja seal pole suurt miskit enam teha. Ma nagu ei tulnud sellepealegi, et keegi väikest mootorit punnitab kui 1500...1600sed juba kEEK meil siin maksavad....
Samas ei loe ma kuskilt välja, mis mootor teemaalgataja autol on.
Samas ei loe ma kuskilt välja, mis mootor teemaalgataja autol on.