K: Mootori häälestus

K: Mootori häälestus

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
k
karluudos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 10 Juul 2005 10:14
Asukoht: Harjumaa, Viimsi v.
Autod: vaz 21013
Kontakt:

K: Mootori häälestus

Postitus Postitas karluudos »

Tere kallid kaasmaalased. Nüüd on lugu nii, et olen kasutanud niipaljukest tarkust kui on minu noores peas ja sättinud süüdet ja segu nii kuis jaksan kuid rahulikuks mootorit ei saa. Pöördungi nüüd siis teie poole, et kui seal kusagil leidub mõni tõeline "vanakooli" kõrv, kes paikneb Tallinna ümbruses, siis ehk on nõus keegi neist mulle pakkuma kerge vaevatasu eest abi ja häälestama 2101 mootori nii, nagu see olema peab.
Ühendust saate minuga telefonil: 513 2194 ja meili aadressil: kaarel.viik@mail.ee


Abi ootama jäädes,

Kaarel V.

[Muudetud: 1-9-2009 karluudos]
f
fhaust
Foorumi kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 08 Sept 2008 22:01
Asukoht: tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas fhaust »

oleks vaja täpselt sama "teenust" . 20-30 sajale ei ole väga mugav praegu ja minu pea ei võta enam, olen kasutanud otsinguid ja karpa segukruve ja asju proovinud timmida, keerasin nii maha kui sain kuid endiselt- tulemust pole.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kuulan kõrvaga, vaatan silmaga.
ma eeldan, et mootorite seisukord on mõlemal korras - st õli ei söö ja karterituulutus on rahulik (õhufiltri kopsik pole õli täis...)

tööpäeviti kella 5st6ni kloostrimetsa tee 58A
nädalavahetuseti ja õhtuti nõmmel
huvi korral number profiilis, näiteks homme õhtul saaks ühe masina üle vaadata ja kuulata :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: fhaust
20-30 sajale ei ole väga mugav praegu ja minu pea ei võta enam, olen kasutanud otsinguid ja karpa segukruve ja asju proovinud timmida, keerasin nii maha kui sain kuid endiselt- tulemust pole.
No kurat, isegi viieliitrine ei võta mittekorras olekus nii palju :D

Vaata, ega lekkeid kuskil pole.
m
maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

Postitus Postitas maalo »

Mina tegin nii nagu GTA kuskil siin ühes teemas õpetas, kasutage otsingut, kindlasti leiab üles.
Hetkel on vähemalt minul selline seis, et segu kruvi on avatud kinnisest asendist 2.5 pööret lahti. ja siis kvaliteedikruviga reguleerisin tühikäiku. Samuti on süüde keeratud optimaalseks ning 1.3 ja 51kW tarbib hetkel KESKMISELT 7.6L sajale.
Lujaa laatua Lada :)
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

mul tarbib 1.5 55kw ~ 6.9 l sajale segu kruvi on täiesti kinni ja ujuk on täpselt nii et bensu on karpas selle sirge seina alguseni, süüde on keeratud sinna kus auto töötas kõige puhtamalt, sinna sai see pandud kui mootor töötas, samuti on kontktivahe täpselt nii suur et paberi leht läheb vahele. praegu rohkem nagu meelde ei tule.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: MuKi14
mul tarbib 1.5 55kw ~ 6.9 l sajale segu kruvi on täiesti kinni ja ujuk on täpselt nii et bensu on karpas selle sirge seina alguseni, süüde on keeratud sinna kus auto töötas kõige puhtamalt, sinna sai see pandud kui mootor töötas, samuti on kontktivahe täpselt nii suur et paberi leht läheb vahele. praegu rohkem nagu meelde ei tule.
mis krdi paberileht :D selleks on kaliiber ikka,
ega seda segu väga lahjaks ajada pole mõtet, kaob sõidumugavus ja väljalaske klapid saavad palju rohkem kuuma, kui prao sisse tõmbab ja tükk silindrisse murdub on kokkuhoid missugune :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

ossa p***e, kui koju siis krutin segu vähe jämedamaks.. seda viimast kuulen esimist korda. :D


korrigeerisin sõnakasutust

[Muudetud: 9-3-2009 Priidic]
f
fhaust
Foorumi kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 08 Sept 2008 22:01
Asukoht: tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas fhaust »

no ma tankisin bensiini tuli põledes 10 l tondi selveri nestes ja kui jõudsin kiisale (umbes 35 kilti) hakkas uuesti tuli põlema :D
Kordan veelkord et ma olen täielik võhik mootoriruumis. vabalt võib puudu olla mõni voolik või vaakum vms.. oleks vaja inimest kes lihtsalt ütleks et sul on see see ja see valesti ning see ja see puudu , mai oska aimata ka milles probleem võib olla , natuke palju võtab õli küll. . . hetkeolukorra järgi ei tundu üldse et mootor korras on. tahaks probleemile endale jälile jõuda et vaadata mida ette saaks võtta
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no siis tead kuhu homme kella 5st tulla...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
f
fhaust
Foorumi kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 08 Sept 2008 22:01
Asukoht: tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas fhaust »

Nõmmel oleks palju parem, millal sa seal?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kodanik fhaustil seadistatud karbuss ja kahjuks defekteeritud plokikaane tihend või kaas ise - nv läheb töösse asi...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
f
fhaust
Foorumi kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 08 Sept 2008 22:01
Asukoht: tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas fhaust »

Auto hakkas oluliselt paremini ka edasi käima , suured tänud. Homme üritan igal juhul olla siis enne viite pirital :)
Vasta