Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Peale pikaaegset otsimist sai siis soetatud selline masin. Põhi kriteeriumiteks oli, et kere oleks võimalikult heas korras ja originaal komplektsuses ning auto oleks võimalikult vana.
Kohtla-Nõmmelt ma sellise leidsingi. Autol on originaal värv, on küll mõned pisikesed roostetäpid, aga ei midagi hullu. Eelmise omaniku sõnul on masin läbinud 130 000 km.- võibolla tõesti, sest salong ja istmed on väga heas seisukorras.
Samuti on olemas originaal tööristakomplektid.
Mõni asi teeb muret ka. Esi- ja tagasillas on kuulda kobinaid ja nukkvõll on vaja uuega asendada.
Kui kellelgi on üle aku miinus-juhe ja aku kinnitus ning uus nukkvõll koos nookuritega, võib julgelt pakkuda.
Auto on korralik. Endine omanik on autot väga hästi hoidnud. Kas ilukapslite võtme ka kaasa said? Müügikuulutuses läikis auto rohkem aga salong oli tolmune. Kas auto oli viimasel aja pikalt seisnud?
Ilukapslite võtme sain kaasa. Tükk aega mõistatasin, mis asi see on. Mul on pildid telefoniga tehtud, kuigi jah- värv on kõvasti pleekinud. Vahatamine natuke aitas. Enne müüki seisis auto garaa?is, sest eelmine omanik liikus enamus ajast mingi Nissani maasturiga
Pole ammu siia teemasse midagi kirjutanud. Paar rida siis hetke olukorrast. Auto magab praegu talveunes. Eelmise suve läbisõit oli u. 500km, niiet väga palju kasutust ei leia. Mõningad osad olen ka ära vahetanud: esimesed pidurivooliikud, tagumised piduriklotsid ja -silindrid, siduripumba ja süüteküünlad, siduri- ja pidurivedeliku
Tulevikuplaanid. Mõtteid on igasuguseid olnud, vahepeal oli koguni plaan maha müüa. Õnneks see nurjatu mõte läks ruttu üle. Praegu on ikkagi plaan teha auto selliseks nagu see oli siis, kui 34 aastat tagasi tehase väravast välja veeres, ehk siis taastada vimalikult originaalsena. Ja seda enam, et järgmine aasta saab auto 35 aastaseks. Praegu mõtlesin rattad ette võtta ja on tekkinud ka mõned küsimused.
Mis värvi olid tehasest tulles veljed? Praegu on hõbedased, aga ma ei usu, et nad sellised olid.
Ja mis rehve siis kasutati , kas olid eranditult diagonaalid või pandi 011-le ka radiaale. Kes asjast midagi teab, võiks vastata