*Esmalt siis portide erinevused kujus:

Nagu tihendist näha, on uuetüübi kaanel ka üks veesärgi ava juurde tulnud, lisaks ka 2 kinnituspolti juures. Seda ma muidugi ei oska öelda, kas või kuipalju läheb auto kasutamine talvel kehvemaks, kui uuemas kollektoris jahutusvett ringlemas pole.
*Siis vedasin kontuuri peale:

Tihendile jääb kandepind vanakooli kaanel päris ahtaks, eriti arvestades, kus tihendil see punane rant asub. Mõistlik oleks sinna veidi materjali juurde keevitada ning siis siledaks lihvida. Arvestades et neid 214lõpuga kaani eriti ei liigu, võib selline töö isegi õigustatud olla. Jääb vaid üle selgeks teha, kas kanalite suurendamist saab teha ilma veesärki jõudmata.
*Saab küll:

*Panen siia veel ühe tihendi pildi:

Selle 2001-.... mootori sisselaske kollektor koosneb kahest kokkupolditavast detailist, kataloogis nimedega kollektor(vastu kaant) ja ressiiver(mille küljes asub drosselklapp). Pealmine tihend käib nende vahele. Selle foto järgi võiks oletada et mootorit võib julgesti käredamaks viilida enne kui sisselaske kolle pooma hakkab. Kanalite pikkust ma mõõta veel ei saa, kunagi sügisepoole teen selle ka ära. Siis oskab mingi täpsema hinnangu anda, millistel mootori pöörlemissagedustel ta kõige efektiivsemalt hingab.
[Muudetud: 2-8-2009 Moss]