Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tere,
auto on siis aastast 79 ja põhi pole just parimas korras, auto on saadud aasta tagasi, auto on üle varvitud kolm aastat tagasi peale seda jäi seisma kaheks aastaks lageda taeva alla mis tegi auto juures ka korralikult tööd, suve alguses sai vahetatud sidur mis oli omadega väga läbi, rehvidele sai tehtud ka valged kirjad mis minuarust sobivad hästi, praegu on pooleli klapisäärte vahetamine, peale plokkikaane mahavõtmist sai selgeks et läbi on ka kolvirõngad kuid nende vahetamiseks ei ole mul piisavalt kogemusi ja ka jõud ei käi sellest üle kahjuks
nii tiivad hakkavad vaikselt sirgeks saama. Ükspäev sai siis vahetatud klappisääretihendid aga kahele sai natuke haiget tehtud ning otsustasime et vahetame need uuesti ära kindlam noh kui need saab ära vahetatud siis saab mootorit kokku panema hakkata ning siis sõitma:bouncing
nii klappisääretihendid on äravahetatud 2korda sest need mis isa teisena ostis paistsid tugevamad ning saigi siis uuesti äravahetatud, kõige hullem oli esimese vedru kinni saamisega kuid teised läksid juba kiiremini, nüüd siis uus plokkikaanetihend ja mõned tihendid veel vaja osta ning saab kokku ära panna. Ennem tuleb veel klappid ära regullida ning ongi korras ma loodan
nüüdseks on siis plokkikaan küljes. Homme hakkame vast klappe regullima ainult et käivitusvänt tuleb kuskilt vaadata sest kastis teda ma kardan et ei ole aga vast saab ka kuidagi teisiti
yee auto hakkas sõitma päev otsa isaga toimetamist (isa tegi suurema osa) ja õhtuks sai hääled sisse, mootor käib palju pehmemalt ja jõulisemalt käima läheb poolest pöördest ja metalli häält enam pole ka kuulda mootorist. Nukkirattal oli astme võrra nukk tagapool. Klappid olid niimoodi et mõnel polnudki vahet ja mõnel oli jälle suur, minek on ikka tükk maad parem
tere tekkis siis jälle probleem et veenäidikul on valgustuse pirn läbi siis kas ma pean näidikul klaasi eest ära võtma et seda pirni vahetada või saab ka teisiti seda teha
ET pirni vahetada pead võtma selle näidiku ploki lahti(selle all on kaks auku 1paremal 2 vasakul,lükkad sealt august peenikse kruvi keeraja sisse,see lükkab klambri lahti ja näidikupokk tuleb ära.)siis tõmbad veenäidiku pirni pesa näidiku tagant näpitsatega ära ja vahetad pirni.
tere. Sai siis jälle auto endale mõned uued jubinad ostetud uus bochi akku peale 56Ah ja 480A ja täna veel ülo ärist uus sisemine ukselink kuna õnnestus lolli pea ja tugeva jõuga see ära murda