karburaatori vahetus

karburaatori vahetus

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
v
virkostone
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 16 Mär 2009 12:32
Asukoht: Aegviidu
Autod: 2106 '91

karburaatori vahetus

Postitus Postitas virkostone »

mul on 06, 03 mootoriga(1,5), väljalaske aastaks on 91, kogu aeg meie pere käes olnud ja läbisõit on 59000.
probleem selles et karbuss on isepäine, kord töötab kord ei tööta, tühikäigul sureb pidevalt välja täiesti lambist, ja kord töötab tühikäigul nii umbes 900 pöörde juures, teinekord tuksub seal kuskil 300 juures ehk siis väljasuremise äärepeal. tuttav mehaanik ütles et see karbuss(07 karbuss on vist) on kõige nõmedam karbuss mis siksidele peale on pandud kuna sel vaakum süsteem ja osalt elektriga(mis siksidel ei tahavat töödata eriti). ja muidugi probleem on kütusekulu, mis jääb sinna 12 liitri kanti(enamasti maanteel sõites)
käisin ka lolli peaga korra töökojas kus küsiti 500 ja vahetati paar pisikest asja autol(seal hulgas magnet klapp) ja mingit vahet ei olnud põhimõtteliselt.
tööle käiamine sooja mootoriga võtab aega, mõnikord välja suretades jääb tuksuma vaikselt nagu see samune magnetklapp ei sulguks...
üldiselt on mitu inimest proovinud seda timmida, puhastatud sai mingi aeg tagasi seda niisama läbi puhudes ja nitro lahustis leotades, nüüd hiljuti puhusime veel selle läbi aga ei miskit, ikka sama jama.
kuhu ma oma pika jutuga üritan siis välja jõuda on see et sõber soovitas mul peale panna sierra kahelõõrilise weberi karbussi, ütles et kütuse kulu väheneb(normaalse kuluga võrreldes) ja võimsust tuleb juurde(on see võimalik?), ise oli mossele selle kunagi peale pannud, ainult karbussi kinnitus augud on vaja suuremaks puurida kuna augud pole päris kohakuti. või teine võimalus on panna kõige algelisem lada karbuss sinna peale(ehk siis mingi 01 oma näiteks)
Mis teie arvate asjast, kuidas ma peaks käituma, masu aeg on niigi mistõttu võiks kütusekulu küll väike olla aga edasi minekus ei tahaks kaotada.
Kui sa ei tea kuhu sa lähed, siis mis mõtet on veel tormata?
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

01 karbussi on lihtsam peale panna, pole erilist leiutamist, va see et jagajale vaakumi jaoks mingi koht tekitada.
Sierra weberi karbuss annab tõesti võimsust juurde. Mul omal pandud peale selline, kahe poldiaugu (pikem) vahe on 8mm pikem sigulli omast, seega kas viilid parajaks või teed nagu mina, et lasin 15mm puuriga augud üle ja läks peale:spin
Ka ei sobi gaasimehanismi kinnitus, vähemalt sellel mis mina panin, selle peab kah ise leiutama. Aga kui käed otsas püsivad pole probleemi.

Samas on sellega nii, et minuarust on lihtsam leida sigulli karbuss kui see sierra weberi oma, kuna neid vähem ja seetõttu ka rohkem hinnas.


Tulles Sinu probleemi juurde, siis kas ei arva, et äkki on probleem süütesüsteemis mitte kütuseomas?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no sierra karbussiga vaevalt ökonoomsust saab - suuremate lõõride abil õnnestub ehk veidi rohkem küttesegu valmis teha ja silindrisse sokutada...

daaz2107 karbussil pole iseenesest häda mitte midagi - ükski nendest hädadest mida sa kirjeldasid ei tule vaakumiga 2k ajamist.
pigem on viga ummistunud mõni vahekanalitest mida õhuga puhtaks ei saagi, või on karpa jalg kõver ja ahmib õhku juurde, või lekib nõelklapp või siis karpa kaas kõver või tihend ebatihe ning saab sealt kütuseaure lisaks põhisegule.

mis nägu süüteküünlad on? pruunid/valged? tahmased?

otsi kuskilt kas korralik 2107 või 2103/2106 weber ja sõida rahumeeli - esimesega saad ökonoomsuse teistega mineku...

korras masina ja mootoriga saab 03 südamega autoga 90km/h sõites vabalt 7L maanteel 9L linnas

[Muudetud: 19-7-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
virkostone
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 16 Mär 2009 12:32
Asukoht: Aegviidu
Autod: 2106 '91

Postitus Postitas virkostone »

küünlad on ikka kergelt tahmased, juhtmed on korralikud, kontaktid sai ära vahetatud.
aga huvitav milline oleks kütusekulu 2,0 sierra weberiga?
ja maantee kiirus on üldiselt ikka mingi 100km/h sõites ühtlases sõiduvoolus..
Kui sa ei tea kuhu sa lähed, siis mis mõtet on veel tormata?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

osuti järgi 100 ongi tegelikult 90
lihtsam on ju mõni toimiv lada karbuss peale panna, kui seda sirje karpat otsima ja tuunima hakata...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
virkostone
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 16 Mär 2009 12:32
Asukoht: Aegviidu
Autod: 2106 '91

Postitus Postitas virkostone »

seda küll, et lihtsam, aga ega elu ei peagi lihtne olema :lol
ehk siis te arvate et weber ai tasu ennast ära?
Kui sa ei tea kuhu sa lähed, siis mis mõtet on veel tormata?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ökonoomsuse kohapealt kindlasti mitte...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
s
seenior
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 11 Okt 2008 03:19
Asukoht: Keila
Autod: 2106-i ja...Niva`gi

M/V Weber karburaator,tehtud Web.licentsi järgi Poolas

Postitus Postitas seenior »

vaata siinset müügifoorumi,võimalus saada lihtne ja töökindel Weber,reguleerimisega saad kindlasti hakkama-miskit elektroonikat pole;)
Vasta