2106 probleem.
Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
t
Tom_T
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 14 Mai 2009 03:52
Asukoht:
Keila
Autod:
2106
Postitus
Postitas Tom_T »
08 Juul 2009 23:19
Teema siis selline et lambist auto enam ilma tooreta eriti hästi ei taha käia (tühikäigul) Käib kyll aga väga madalatel pööretel.See eest liigub tunduvalt paremini edasi.kapoti all mingi kahtlane vilin mis pöörete tõustes ka nagu intensiivistub.
käimise kohta kahtlustan küünlajuhtmeid võiniii....
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 454
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht:
Lehola
Autod:
VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:
Postitus
Postitas Edel »
08 Juul 2009 23:33
Vilinat võib teha lõtv ventilaatoririhm.
Kui "toorega" käib paremini,võib arvata,et toitesüsteem tõmbab kusagilt lisaõhku vahele.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28
Postitus
Postitas corrado »
09 Juul 2009 12:08
Vilinat võib tekitada ka lisaõhu vahele võtmine. Kui mul volvol õhupuhasti ja sisselaske vahel olev toru õhku vahele võttis pragudest, siis oli ka vilin juures.
t
Tom_T
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 14 Mai 2009 03:52
Asukoht:
Keila
Autod:
2106
Postitus
Postitas Tom_T »
10 Juul 2009 01:24
Mmm lisa õhku ta ei saanud...asi töötab nyyd ilusti.Ilma tooreta 800 rpm(ma ei tea kas see normaalne??):D
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28
Postitus
Postitas corrado »
10 Juul 2009 01:29
On madalamatel pööretel ka töödanud..mul parematel päevadel tuksus 500rpm juures ja isegi alla selle, ebanormaalselt värises küll käigukang ja asjad aga no pole hullu..niikaua kui õlisurve olemas pole probleemi.
Aga mismoodi ta uuesti korralikult tööle said siis?
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht:
pole paikne
Autod:
21063
Postitus
Postitas VAZ »
10 Juul 2009 01:40
Hullu pole muidugi, aga nukkvõlli keerab pekki.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28
Postitus
Postitas corrado »
10 Juul 2009 01:46
Mis selle nukkvõlliga nii väga juhtub siis?
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht:
pole paikne
Autod:
21063
Postitus
Postitas VAZ »
10 Juul 2009 01:50
Õlitus jääb puudulikuks, mis juhtub selle mõtled ise välja.
Siin foorumis on ennegi juttu olnud, et tühikäik võiks olla 1000 pöörde kanti.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
t
Tom_T
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 14 Mai 2009 03:52
Asukoht:
Keila
Autod:
2106
Postitus
Postitas Tom_T »
10 Juul 2009 15:20
vahetasin küünlajuhtmed ja küünlad
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht:
elva
Autod:
2x lada2101
Postitus
Postitas hautz »
10 Juul 2009 17:52
Algselt postitas: VAZ
Õlitus jääb puudulikuks, mis juhtub selle mõtled ise välja.
Siin foorumis on ennegi juttu olnud, et tühikäik võiks olla 1000 pöörde kanti.
Seda vene õliga;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht:
Võru
Autod:
VAZ 2104
Kontakt:
Postitus
Postitas apsu »
11 Juul 2009 11:33
mul ringleb mootoris Valvoline Max Life poolsünt ja ei ütleks, et nukkvõllile haiget teeb, kui mootor 550rpm peal töötab.
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht:
pole paikne
Autod:
21063
Postitus
Postitas VAZ »
11 Juul 2009 21:00
Ma ei viitsi sel teemal vaielda. Lollus on nii madal tühikäik.
apsu: kõrva järgi ütled ära, kas teeb haiget või mitte ?
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 454
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht:
Lehola
Autod:
VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:
Postitus
Postitas Edel »
12 Juul 2009 14:29
Hoidke mootori tühikäigu pöörded ikka 1000 peal,on ka parem kohalt ära minna.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?