Mootori algtuuning.

Mootori algtuuning.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
-
-Myyr-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 24 Mai 2009 17:12
Asukoht: Pärnu
Autod: lada 2101

Mootori algtuuning.

Postitus Postitas -Myyr- »

Selline lihtne küsimus vanade kalade jaoks.

Seisab 1.2 2101 kodus :P
Pidurid said valmis, tahaks minna üle mootori peale.
Et natukene erksamaks seda muuta.
Kui küsite mille jaoks, siis 50/50 tänava ja ringraja(hobikorras)

Praeguseks on mõttes võtta maha sisselaske kollektor, see siledaks seest lihvida(liivapaberi vms) siis pmst hooldus ka.
Torukollektor, aga soov oleks teha 2 eraldi minevat summutit.
ühe asemel.

Kodus on olemas veel lihvitud plokikaas.
Tean et oleks vaja uut nukkvõlli, soovitatavalt sportnukka, aga olen kuulnud et ka niiva oma peaks minema.
Suuremat nukka olevat tarvis vaja.


Aga mida arvate teie?
Pole just väga kogenud auto n.ö tuuningu alal.

:P
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Alusta suuremast töömahust.
-
-Myyr-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 24 Mai 2009 17:12
Asukoht: Pärnu
Autod: lada 2101

Postitus Postitas -Myyr- »

mm..
Endal siin pole just kusagilt võtta kohe suuremat.

Alustaks selle väikesega:P ja vaikselt teeks seda.
Praegu suht kool ja töö.
Pealmine raha läheb arki =(
v
VFTS3
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 04 Mär 2004 18:48
Asukoht: harjumaa
Autod: vw golf + samara

Postitus Postitas VFTS3 »

ma arvan, et alustuseks osta minult 1,6 moto, sport nukk ja dell`orto karpad.
-
-Myyr-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 24 Mai 2009 17:12
Asukoht: Pärnu
Autod: lada 2101

Postitus Postitas -Myyr- »

Ja palju sa küsid :D

Oleks vaid raha praegu:D
v
VFTS3
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 04 Mär 2004 18:48
Asukoht: harjumaa
Autod: vw golf + samara

Postitus Postitas VFTS3 »

5000.- kõik kokku. a saab ka eraldi.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: -Myyr-
...Torukollektor, aga soov oleks teha 2 eraldi minevat summutit.
ühe asemel...
Nii...ja mis see kaks summutit annab ?
Selleks et gaaside voolamiskiirus samaks jääks peaksid kogu jooksu tegema eriti peenikesest torust. Ehk kui lihtsalt ilusasjaks teha, siis suurt kasutegurit sellel ei ole.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
-
-Myyr-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 24 Mai 2009 17:12
Asukoht: Pärnu
Autod: lada 2101

Postitus Postitas -Myyr- »

seda küll jah :D
-
-Myyr-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 24 Mai 2009 17:12
Asukoht: Pärnu
Autod: lada 2101

Postitus Postitas -Myyr- »

Algselt postitas: VFTS3
5000.- kõik kokku. a saab ka eraldi.

pole seda raha praegu =/
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Algselt postitas: PuZuP
Selleks et gaaside voolamiskiirus samaks jääks peaksid kogu jooksu tegema eriti peenikesest torust. Ehk kui lihtsalt ilusasjaks teha, siis suurt kasutegurit sellel ei ole.
Äkki oskad seletada ära kuidas gaaside voolamiskiirus mõjutab mootori tööd ja kas tavainimesel(loe: mitte tuumafüüsikul:D) on võimalik kuidagi erinevaid nüansse silmas pidades ise teha summuti mis sobib kokku peal oleva mootoriga ja nii et annaks juurde ka midagi(jõudu näiteks)?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650

Kolle ja toru kohta oli ka kuskil teema,aga ei leidnud.

[Muudetud: 7-7-2009 tuhajuhe]
56506878
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

mida täpsemalt annab sportnukk?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

suurema kütusekulu :spin
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Algselt postitas: olaaf
suurema kütusekulu :spin
aga võimsuse poolest? Plaan on talveks watte juurde otsida kapotialla. :P (mootor on 1.5)
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Halba ei tee näiteks selle materjali lugemine: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=32
l
Lehis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 22 Apr 2009 19:59
Asukoht: Järvamaa, Tallinn
Autod: vaz 2101, 21053export

Postitus Postitas Lehis »

Väljalasketorustiku arendamisel aitab natuke kaasa see kui teed 2 silindrile eraldi kollektorid. Esimene ja kolmas kokku ning teine ja neljas.Aitab gaaside voolavusele kaasa. Kui esimesest silindrist gaasid väljuvad siis hetk hiljem väljuvad ka kolmandast. Tsükklid on eraldatud. Tavakollektoril jooksevad gaasid osaliselt välja ja teisalt kõrvaloleva silindri väljalaskeõõnsustesse.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Ja Lada mootori tsüklite tööjärjekord on meil milline?
Et miks on vaja jätta 360 kraadine "auk" kahele torule?
Eesmärk on ju saada gaasid võimlikult ühtlaselt voolama.
Sinu pakutud variandil 4-2-1 kollektori skeemi puhul panevad kahe silindri gaasid samamoodi kokku ning hakkavad üksteist takistama kuna 1 silindri gaasid ei ole veel läbinud torustikku kui järgmine silinder juba peale lööb oma koguse ning seejärel on 360 kraadi auk enne kui esimene silinder oma väljalasketsüklini jõuab.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Vasta