Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Toodud sai see aparaat pea aasta tagasi juba, niiet teha olem ma siin jõudnud päris palju, mootor on vahetadud pikema vändalise vastu. Alla sai kruvitud 5 käiguline käigukast. Pastlad said see aasta mosseliiga rallimeest eelistatud madala profiiliga 13" V-Bladed. Ennem suve sai autose installitud ka päris palju helisummutust, muusika oli autos juba enne talve 6.2 süsteem (kui nii öelda tohib). Makk ise ühtki kõlarit ei toida (va. rca) , ainult võimud. Praegu hakkan madistama plokikaanega kuna ajab sinist ja nii üv-lt läbi ei saa. VÕI äkki on kellelgi pakkuda korras plokikaant mõistliku hinnaga.
Nii siis praeguseks on minu poolt kõik, lisan paar pilti ka, et huvitavam oleks.
Kohati tegi kaamera kahtlaselt uduseid pilte aga pole hullu.
Räägiks siis natuke, mis praegu toimub, praegu vahetasin ära klapisääre tihendid ja lihvisin klappe ja klapipesesi nii, et need peaks, kaas on juba uuesti peale pandud. Täna pingutan kaanepoldid ära ajan märgid paika panen nuka peale ja vaatab mis saama hakkab. Võimalik, et teen paar klõpsu ka.
Sellega on nüüd korras, summutist peale veeauru ja co midagi ei välju tühikäigul kipib puterdama pööre on 800 rpm juures, samas aga 2500 juures mingit vahele jätmist ei ole. Lähiajal üv-le uuele katsele.
Ülevaatja ei teinud midagi ütles ainult, et co on nii kõrge, et masin ei võta välja. Ülevaatusel sai käidud Koongas, nagu pildilt paistab. üks täpselt samasugune auto (21063) veel korda teha ja siis kahe autoga üv-le põrutada. Kuu lõpus on plaan Lõuna-Eestisee kahe siksiga trippima minna.
vaadates, et karteri tuulutus on alla viidud sa võibolla ei saagi paika oma gaase.
segu kvaliteeti keerad sissepoole kõvasti ja kogust siis vastavalt lahti siis ehk saab paremaks
kui puterdab siis vaja ka kogu süütesüsteem üle käia - millal sa viimati reguleerisid kontaktivahet jagajas? süüteküünlad on korralikud ja puhtad?
sul on vaakumregulaatoriga jagaja - seega sealne ülemine laager tuleb tähelepanelikult ülevaadata - need kipuvad loksuma hakkama ja siis jama majas kohe.
üldiselt kuuldavate ohtrate vahelejättudega pole ausalt ülevaatusele mõtet minna - eriti kui asi veel puterdab pöördesse minnes...
edu ja tegutsemist!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: olaaf
vaadates, et karteri tuulutus on alla viidud sa võibolla ei saagi paika oma gaase.
segu kvaliteeti keerad sissepoole kõvasti ja kogust siis vastavalt lahti siis ehk saab paremaks
kui puterdab siis vaja ka kogu süütesüsteem üle käia - millal sa viimati reguleerisid kontaktivahet jagajas? süüteküünlad on korralikud ja puhtad?
sul on vaakumregulaatoriga jagaja - seega sealne ülemine laager tuleb tähelepanelikult ülevaadata - need kipuvad loksuma hakkama ja siis jama majas kohe.
üldiselt kuuldavate ohtrate vahelejättudega pole ausalt ülevaatusele mõtet minna - eriti kui asi veel puterdab pöördesse minnes...
edu ja tegutsemist!
Usun, et saab ikka küll. Kontaktivahet vaatasin suhteliselt hiljuti. Puhtad, no beezid on ja kohati vähe tahmased. vahele jätte pole ohtralt tagant on kuulda kuidas kohati üks pütt nahele jätab, aga eks ma vaata kontakti vahet veel. Nii igaks juhuks vaatan veel klapi vahed üle sest vb ei tulnud reguleerimine kõige paremini välja.
Autol sai põhi ära keevitatud, auto ise poolenisti ära värvitud, üks Lõuna-Eesti ots tehtud, korralik fotoshuut ja siis peale seda on see auto seisnud. Tegu pole päris mu enda autoga, ja sõbral pole aega ega viitimist tegeleda tollega.
Kuna Mikk ise aega teenimas ja teemat ei uuenda, siis teen seda tema eest
Sügisel sai otsitud omale talveks ladat millega kätt harjutada, aga sobivat pakkumist ei tulnud. Teadsin, et lada seisab Mikul garaasis juba pea aastakese sai küsitud ja nüüd ma seda autot parandan. Esimesena sai amordid ära vahetatud. Uus geneka rihm pandud ja asutud roostet hävitama. Esialgu lasin liivapaberiga haljaks ja kruntisin ära. Ei tea kaua kestab, aga talve peaks üle küll elama:lol
Alla kruvisin naelikud ja nüüd varsti on ülevaatusele minek. Endal 9.klass käsil ja autot peale kooli parandada on ikka parem kui arvutis istuda. Siinkohal tahaks tänada oma venda (muki14) kes mind selle autopisikuga nakatas
Panen ühe vanema pildi ka siia